AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Del Skrevet 20. november 2020 Ser de fleste kroppsbyggere sier man skal løfte 8-12 reps, er det ikke bedre for nybegynner å starte med klassisk styrke trening 5x5/5x3, få opp styrke først? Da vil man jo kunne trene 8-12 reps på 90-100 kg knebøy, en å starte å pumpe Med 50 kg. Er vel ikke vits med volum trening før man har en vis grunn styrke? Eller øke man greit i styrke på 8-12 også ? Burte man sette av 1 år til styrke trening først? Selv om det langsiktige målet er Bodybuilding? Er så forvirret , noen sverger på at 5 reps er hybrid mellom styrke og muskelvekst andre sier det neste kun er styrke, hjelp! ønsker å bygge mest mulig muskelmasse med baseløft, har kun hjemme gym, men finner kun styrke trenings programmer. Anonymkode: d5de3...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikbokelsker Skrevet 20. november 2020 #2 Del Skrevet 20. november 2020 Du bør ha en kombinasjon av det. Jeg har årsprogram som går i perioder. Som regel trener jeg en uke tungt 5x5/4x4 og en uke lett 3x8-10. Funker du fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #3 Del Skrevet 20. november 2020 1 time siden, Bikbokelsker skrev: Du bør ha en kombinasjon av det. Jeg har årsprogram som går i perioder. Som regel trener jeg en uke tungt 5x5/4x4 og en uke lett 3x8-10. Funker du fint. Løste det med å legge inn en repetisjon dag på fredag, 5x5 trening på mandag , onsdag. Tenker volum gjør seg greit rett før helg og 70+ timer hvile. Anonymkode: d5de3...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikbokelsker Skrevet 20. november 2020 #4 Del Skrevet 20. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Løste det med å legge inn en repetisjon dag på fredag, 5x5 trening på mandag , onsdag. Tenker volum gjør seg greit rett før helg og 70+ timer hvile. Anonymkode: d5de3...2a3 Det kan du ha rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå