AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Skrevet 20. november 2020 Jeg har slitt i flere år med flass foran oppå hodet. Det er der uavhengig om det er vinter eller sommer. Ganske irriterende, for det flasser uansett om håret er helt nyvasket eller ei. Tenker på noe mer tips enn head and shoulders, som jeg er dritt lei av å bruke, da det ikke gjør noe godt for resten av håret. Noen som har tips? Kanskje noen rutiner eller produkter? Anonymkode: 88ae6...cc6
Amatørshopper Skrevet 20. november 2020 #2 Skrevet 20. november 2020 Finn først ut av årsaken. Er det tørr hud eller sopp? ulike shampooer virker for ulike ting. jeg brukte fungural og andre typer sopp shampoo lenge uten effekt. nå bruker jeg en for sensitiv hodebunn og den virker 👍
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 Amatørshopper skrev (På 20.11.2020 den 21.46): Finn først ut av årsaken. Er det tørr hud eller sopp? ulike shampooer virker for ulike ting. jeg brukte fungural og andre typer sopp shampoo lenge uten effekt. nå bruker jeg en for sensitiv hodebunn og den virker 👍 Alle shampoer mot flass er bare tull. Eneste som funker er Fungoral eller Selukos. Anonymkode: 03356...15c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #4 Skrevet 26. november 2020 Bruker du tørrshampoo? Det kan ødelegge hodebunnen og gi flass. Anonymkode: f1082...eb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå