Gå til innhold

B-B å Luise's self-service Kafé


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Gratulerer med ny dagbok. Kommer denne i tillegg til de andre, eller skal den erstatte en eller begge?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cata

Vet ikke, men kunne ikke finne utt av å skifte navn på gamla dagboka :forvirret: kanskje dette blir en middagsdagbok :grine2:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret: Venter bare på att det blir tirsdag så B-B kan få fleire krefter å komme å kjøre ordentlig, er så lei hver gang jeg skal opp a bakke å har en enneløs stripe a utålmodike bilister etter meg :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ja, jeg må nesten ha med meg en sterk person som kann hjelpe "hende" op a bakkerne :grine2: så det blir gøy å få noe mer "fut" i hende den liten B-B :ler:

MENNNNNNNNNN fart i svingene :fy_fy: da velter hon jo bare - tre jhul kjører ikke så gott igjennom en sving som fire. :tristbla:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir det enklere å følge med på B-B og Blondinens "krumspring". Lettere å følge tråden i en dagbok, ja. ;)

Hmmm, skjønner at 3 hjul ikke er så greit hvis det skal gå fort i svingene. Du må ikke havne i grøfta, vet du. Men det blir sikkert fint når B-B får litt mer "muskler". Tross alt må hun kunne ta seg fram i motvind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Hei Cata

Tror du jeg er en sirkusartist da du nevner krumspring :grine2: Okei sorry, det var en mye dumm vits :klem:

Ja det blir gøy med muskler i B-B :enig:

:smilejente:

Fighter:

Ja, nå må det bli lettere å følge mine manga krumspring :ler::klem:

:smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Rett nog, Fighter :ler:

Hvad kan en supermedlem som jeg ikke kan, og kan jeg betale via bankoverførsel??

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) HEI så ble det igjen en solskinsmorgen hvor humøra er i topp å jeg bare skal kose meg masse med vennerne mine - å så er der 1 dag mindre till B-B skal till "bodybuilding" :grine2: :ler:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Hei og hopp Cata, jo det gik fint nog, men jeg sliter mye på vindusviskeren når det regner så mye :ler::klem:

En herlig morgen med solskin, å jeg håper det vil hollde hela dagen. Skal kanskje på market idag men syns ikke rett der er penger till det like nå, så jeg kjøper nog ikke noet. ;)

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei å god morgen ALLA :)

Vet ikke hvilke eventyr B-B å meg skal oppleve idag, men er i humør till lite ekstra spennenne iallefall :ler:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret: Den dumme danske Blondine må se hvad sånn en mandag vill utsette meg for, er ikke spesiell glad idag men håper det kommer. :roll:

(fatter ikke en brik av det der med linker på tross av fleire som prøver å hjelpe meg :forvirret: ).

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...