AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Del Skrevet 18. november 2020 Har ikke trent på 6 år pga operasjoner og depresjon. Nå er jeg i gang! For å motivere meg så ønsker jeg å følge med på en klokke. Jeg bruker Apple-produkter, men vet ikke om det har noe å si. Hva er best for meg? Ønsker å se progresjon, makspuls og sånt, men er helt grønn på dette. Kan noen guide meg i disse smartklokkene/armbånd? Anonymkode: ffd38...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Del Skrevet 18. november 2020 Hovedforskjellen på pulsklokke og aktivitetsarmbånd er om du skal bruke den til å måle trening eller hverdagsaktivitet. Skal du måle makspuls, og bruke den aktivt, må du ha en pulsklokke. Hvilken du skal velge vil jo avhenge av smak og begag og lommebok. Du kan jo lese om de ulike klokkene. Garmin, Polar og Suunto er vel de største merkene. Apple-watch er en aktibitetsklokke. Anonymkode: 80733...0d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Del Skrevet 19. november 2020 Alle de store puls- og aktivitetsklokkemerkene funker med apple-produkter. Du må se litt på bruken, som sagt over. Skal du bruke den til trening, eller bare til å følge med på hvilepuls og sånt for "artighetens" skyld? Aktivitetsklokkene er mye mindre nøyaktig enn pulsklokkene både på puls, skrittmål, og det meste, så jeg ville gått for en skikkelig pulsklokke, om du først skal ha noe. Anonymkode: cca58...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorton Skrevet 19. november 2020 #4 Del Skrevet 19. november 2020 Sjekk ut Polar Ignite! Syntes min er gull. Forslag til økter på klokken også 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå