Gå til innhold

helt ærlig - hva synes du om huskestue?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes programmet er slik mitt på treet. Enkelte deltakere er så kunnskapsløse så jeg blir flau. Selvsagt kan de være uheldige må tema. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kunne vært artig, hadde det ikke vært en klyse av en programleder som drar ned kvaliteten på programmet så til de grader.

Anonymkode: 413d9...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt program,men episoden med Markus og Martinus var katastrofe. De hadde ikke forstått konseptet i det hele tatt. Så nettopp episoden, så den sitter friskt i minnet 😛

Anonymkode: 367ec...c17

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det programmet kan jeg finne underholdende, men er enig med de som skriver her at det står ikke helt bra til med allmennkunnskapen til mange. Tenker noe handler om psyken og prestasjonsangst, og det er jo også fint at folk ikke tar seg selv så høytidelige. Spesielt Dag-otto er jo ganske modig sånn sett. Han rører noe veldig mange ganger, men han tar det ihvertfall med humør 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Morsomt program,men episoden med Markus og Martinus var katastrofe. De hadde ikke forstått konseptet i det hele tatt. Så nettopp episoden, så den sitter friskt i minnet 😛

Anonymkode: 367ec...c17

Er normalt bra, men enig her, virkelig en katastrofal episode. Olaug Bollestad var ikke mye bedre, var vel null rette svar også på henne, foruten nødspørsmål om noe sykepleierelatert, som er/var jobben hennes.

Anonymkode: 3056c...ab6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg så på det en del i en periode så er egentlig ganske lei av det og det er stort sett det samme som skjer hver eneste episode. 

Greit å se på, men ikke noe jeg prioriterer å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nekter å tro at mange av dem kan så lite som de gir inntrykk av. 

Anonymkode: 439f7...b09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Synes nesten alltid det er gøy, men enig i at episoden med tvillingene var klein. Han ene klarte ikke svare på noe, og satte han i et uheldig lys, så at Dag Otto ble litt oppgitt i den episoden. Men ellers ler jeg godt av programmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig morsomt, ler hysterisk hver gang. Synes det er rart at ikke resten av verden har kjøpt rettighetene enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flaut at kvinnene der nesten aldri kan noen ting. Ting som er helt vanlige å vite, som f.eks at Finland ikke er et skandinavisk land. Men alt om kjendiser og influensere kan de. Jævlig flaut. 

Anonymkode: e9780...b1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er flaut at kvinnene der nesten aldri kan noen ting. Ting som er helt vanlige å vite, som f.eks at Finland ikke er et skandinavisk land. Men alt om kjendiser og influensere kan de. Jævlig flaut. 

Anonymkode: e9780...b1a

Enig! Det er kvinnene i programmet som er verst! Eksemplene er endeløse, men Janne Formoe, Vendela Kirsebom og Marion Ravn er de jeg husker. Sier ikke at alle mennene klarer seg så bra heller, men de er MYE bedre enn kvinnene! 

Anonymkode: db8db...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig! Det er kvinnene i programmet som er verst! Eksemplene er endeløse, men Janne Formoe, Vendela Kirsebom og Marion Ravn er de jeg husker. Sier ikke at alle mennene klarer seg så bra heller, men de er MYE bedre enn kvinnene! 

Anonymkode: db8db...5f9

Ja, unntatt Dag Otto selv, så kan mennene der mye. Kvinnene som er med kan jo ikke noe. Det er så flaut som kvinne selv. Lurer på om det nesten er med vilje at de tar inn de dummeste kvinnene de kan finne. 

Anonymkode: e9780...b1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passe hjernedød underholdning. Men synd at mange er betalt for å spille dum og dummere, for ingen vet så lite som mange av gjestene der tilsynelatende gjør. 

Anonymkode: 05961...91e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, unntatt Dag Otto selv, så kan mennene der mye. Kvinnene som er med kan jo ikke noe. Det er så flaut som kvinne selv. Lurer på om det nesten er med vilje at de tar inn de dummeste kvinnene de kan finne. 

Anonymkode: e9780...b1a

Lurer på om kvinnene tror det er søtt at de ikke kan noen verdens ting(og jeg har fremdeles Kirsebom sitt Ankara er hovedstaden i Canada svar i hukommelsen). Jeg synes heller ikke Dag Otto er så rivruskende gale? Han kan jo mye, selvom han ikke kan alt og får ofte jernteppe. Flere menn har også vært helt fjerne(for eksempel Odd Magnus Williamson og Lothepus). Men kvinnene er i en helt annen liga og det er trist, for slik er det jo ikke i virkeligheten. 

Anonymkode: db8db...5f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioo...pinlig å se Marcus og Martinus på huskestue i kveld! Og Amalie... til og med barna i huset syntes dette var "cringe"...

Anonymkode: 03aff...bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det kunne vært artig, hadde det ikke vært en klyse av en programleder som drar ned kvaliteten på programmet så til de grader.

Anonymkode: 413d9...c85

Hva er galt med programlederen? Jeg likern jeg:)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer på om kvinnene tror det er søtt at de ikke kan noen verdens ting(og jeg har fremdeles Kirsebom sitt Ankara er hovedstaden i Canada svar i hukommelsen). Jeg synes heller ikke Dag Otto er så rivruskende gale? Han kan jo mye, selvom han ikke kan alt og får ofte jernteppe. Flere menn har også vært helt fjerne(for eksempel Odd Magnus Williamson og Lothepus). Men kvinnene er i en helt annen liga og det er trist, for slik er det jo ikke i virkeligheten. 

Anonymkode: db8db...5f9

Dag Otto svarer mye dumt til tider, blant annet da han trodde danskebåten var the unsinkable ship 🤣 Nei,det er ikke sånn i virkeligheten. Er derfor jeg nesten lurer på om de gjør seg dumme med vilje. Hvis man ser på brille på TVNorge, så fremstår ikke kvinnene dumme der. 

Anonymkode: e9780...b1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søppel tv spør du meg. Men det er drit populært, hvor gammel er du ts? Tror middelaldrende er målgruppa. Hvertfall de 40+ på jobb som elsker det, ingen under. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...