Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ble ikke ovitrelle so jeg tenkte, de på fertilitetsklinikken ville se om jeg kunne få naturlig EL av en eller annen grunn.. har jo fått sprøyten de siste tre mnd så det kjentes litt tungt... så nå er jeg på syklusdag 16 og skal tilbake til klinikken. var der på dag 11 og da var posen "bare" 15 mm noe som var forventet da det var tidlig. har testet for EL, men ingenting. Så i dag regner jeg med å få sprøyten og så blir det inseminering i morgent tipper jeg. Hvordan har det gått med deg? tester du?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Så du skal tilbake til klinikken i dag? Håper egget er stooort og fint nå! Hvis ikke håper jeg de skjønner at noe må gjøres. Lykke til! :klemmer:

Jeg er 5 dpo og testet blenda i dag for første gang. Men - jeg har testet med litt lavkvalitetsstrimler etter sprøyten ble satt da. Skal gi det et par dager og begynne å teste med babyplan. Er den negativ da, så må jeg nok vente til 10 dpo med videre testing for håp om at streken kommer tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Amatariel skrev (På 8.2.2021 den 9.47):

Så du skal tilbake til klinikken i dag? Håper egget er stooort og fint nå! Hvis ikke håper jeg de skjønner at noe må gjøres. Lykke til! :klemmer:

Jeg er 5 dpo og testet blenda i dag for første gang. Men - jeg har testet med litt lavkvalitetsstrimler etter sprøyten ble satt da. Skal gi det et par dager og begynne å teste med babyplan. Er den negativ da, så må jeg nok vente til 10 dpo med videre testing for håp om at streken kommer tilbake.

Heia! 
Hvordan har det gått? Her er det nå 8 dager siden sprøyten ble satt- så 7 Dpo. Fremdeles positiv teststrek.. tidligere har den gått ut ved dag 5-7 så spennende med en endring. Håper bare ikke det skaper masse forhåpninger i hodet mitt for ingenting😭

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Heia! 
Hvordan har det gått? Her er det nå 8 dager siden sprøyten ble satt- så 7 Dpo. Fremdeles positiv teststrek.. tidligere har den gått ut ved dag 5-7 så spennende med en endring. Håper bare ikke det skaper masse forhåpninger i hodet mitt for ingenting😭

Anonymkode: f9ca0...0b2

Så spennende! Håper for deg! Her gikk streken bort rundt 6-7dpo, og kom aldri tilbake igjen :( er 13dpo nå og venter mensen hvert øyeblikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Så spennende! Håper for deg! Her gikk streken bort rundt 6-7dpo, og kom aldri tilbake igjen :( er 13dpo nå og venter mensen hvert øyeblikk. 

Usj lei for det♥️ Vet så inderlig godt hvor tungt det er🥺 Skal du prøve videre med samme løp?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal du prøve videre med samme løp?

Kanskje. Avtalen var at jeg skulle ringe gynekologen på CD1 og så skulle vi legge en plan. Men har ikke fått ringt enda, for mensen har ikke kommet :sinna: (har fått litt lenger lutealfase)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (12 timer siden):

Kanskje. Avtalen var at jeg skulle ringe gynekologen på CD1 og så skulle vi legge en plan. Men har ikke fått ringt enda, for mensen har ikke kommet :sinna: (har fått litt lenger lutealfase)

Håper den kommer snart så du får startet med ny runde! Sender deg mange gode klemmer♥️♥️

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Drar opp denne igjen da jeg har inntrykk av at vi er mange som er i dpo-land med ovitrelle innabords nå. Gøy å følge med flere samlet!

Jeg er 1 dpo i dag, og dette er dagens test. Skal teste helt til den blir blenda.

157162302_281469296841096_6781784118862258616_n.jpg.3345b5594e43ed30d9b84c0b601c0e62.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha et sted å samles :)

Jeg er 7 dpo og 9 dager etter Ovitrelle. Dagens test viser en svak strek som ikke synes på bilder :) Full av symptomer, men tror bare kroppen tuller med meg. 

20210304_055220.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (28 minutter siden):

Jeg er 7 dpo og 9 dager etter Ovitrelle. Dagens test viser en svak strek som ikke synes på bilder :) Full av symptomer, men tror bare kroppen tuller med meg. 

Veldig spennende! Tenk om streken aldri går bort! *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Veldig spennende! Tenk om streken aldri går bort! *håpe*

Ja 😍 Ble skikkelig kvalm nå i kveld, men må være fordi jeg tenker så mye på dette nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de svake strekene jeg ser er skyggestreker. Vanskelig å se på bilde.

7 og 8 dpo (9 og 10 dager etter Ovitrelle). 

20210305_055214.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (1 time siden):

Tror de svake strekene jeg ser er skyggestreker. Vanskelig å se på bilde.

7 og 8 dpo (9 og 10 dager etter Ovitrelle). 

Jeg kan også såvidt skimte strekene. Nå må den vel bli blenda snart..!? Har du forresten bilder av dine tester rett etter EL? Bare nysgjerrig... jeg og Snurrepurre har så forskjellige tester.

Her er mine på 1 og 2 dpo nå. Ser streken tydelig i dag også, men er absolutt svakere og jeg klarer ikke se for meg annet enn at den er blenda om et par dager allerede (??)
156897358_1210582052689782_4671033702920595801_n.jpg.9efa327670b25aab8add92c681004c7a.jpg

@Snurrepurre - hva tror du årsaken til dette kan være, at vi har så forskjellige tester? Tror du jeg har et mye dårligere parti tester enn deg, eller at kroppen min ikke tar opp hcg så bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (12 minutter siden):

Jeg kan også såvidt skimte strekene. Nå må den vel bli blenda snart..!? Har du forresten bilder av dine tester rett etter EL? Bare nysgjerrig... jeg og Snurrepurre har så forskjellige tester.

Her er mine på 1 og 2 dpo nå. Ser streken tydelig i dag også, men er absolutt svakere og jeg klarer ikke se for meg annet enn at den er blenda om et par dager allerede (??)
156897358_1210582052689782_4671033702920595801_n.jpg.9efa327670b25aab8add92c681004c7a.jpg

@Snurrepurre - hva tror du årsaken til dette kan være, at vi har så forskjellige tester? Tror du jeg har et mye dårligere parti tester enn deg, eller at kroppen min ikke tar opp hcg så bra?

Kan ikke annet enn å vente å se i morgen og søndag. 

Jeg tok en test 1 dpo for morro skyld og den var knallsterk. Kunne vel nesten ikke blitt sterkere, men tok ikke bilde. 

Tok en ny 5 dpo kveld og den så slik ut.

Kan se ut som dine blir blenda fort ja. Da vet du iallefall at vis du ser en svak strek så er det ikke pga Ovitrelle :)

 

20210302_173513.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame1989 skrev (9 minutter siden):

Kan se ut som dine blir blenda fort ja. Da vet du iallefall at vis du ser en svak strek så er det ikke pga Ovitrelle :)

Ja akkurat den biten er grei. Men litt bekymret over at alle andre får så sterk strek på 1 dpo... Hva er galt med min hcg liksom? Om kroppen ikke klarer å ta opp det når jeg vet at det er hcg der, så bekymrer jeg meg for at den ikke klarer å ta opp hcg hvis jeg faktisk blir gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Ja akkurat den biten er grei. Men litt bekymret over at alle andre får så sterk strek på 1 dpo... Hva er galt med min hcg liksom? Om kroppen ikke klarer å ta opp det når jeg vet at det er hcg der, så bekymrer jeg meg for at den ikke klarer å ta opp hcg hvis jeg faktisk blir gravid...

Det forstår jeg. Du kan jo sende gyn en melding å høre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (Akkurat nå):

Det forstår jeg. Du kan jo sende gyn en melding å høre? :)

Temmelig umulig å komme igjennom. Må via resepsjonen, og der kan det ta flere dager å få svar på melding dersom det ikke er noe akutt og haster. Vil nok påstå at dette ikke er noe de prioriterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (7 minutter siden):

Temmelig umulig å komme igjennom. Må via resepsjonen, og der kan det ta flere dager å få svar på melding dersom det ikke er noe akutt og haster. Vil nok påstå at dette ikke er noe de prioriterer.

Hva med å sende en elektronisk melding via helsenorge? 

Der fikk jeg svar samme dag av sykepleier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (1 minutt siden):

Hva med å sende en elektronisk melding via helsenorge? 

Der fikk jeg svar samme dag av sykepleier :)

Jeg tror ikke det går an til Medicus? Er der jeg går. Jeg vet uansett ikke helt hvordan jeg skulle spurt... "Hjelp! G-testen min er mye svakere enn de andre damene på nettforum?" 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke det går an til Medicus? Er der jeg går. Jeg vet uansett ikke helt hvordan jeg skulle spurt... "Hjelp! G-testen min er mye svakere enn de andre damene på nettforum?" 😳

Hehe nei jeg ser den. Du får høre med gyn neste gang du skal dit. Jeg fant iallefall min privatklinikk der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, se her var det jo en egen ovitrelle tråd 😁👏🏻👏🏻 
 

Får legge ved mine også da: 1, 3, 7 og 8 dpo

CC2F8FF2-DD90-468F-B263-686F4233BAEE.thumb.jpeg.df798ccd939c209452fc92b7ba165cbe.jpeg

@Amatariel jeg ville jo tenkt at det var dårlige tester, for det er jo lik mengde hcg som sprøytes inn, og det bør jo tas opp i urinen uavhengig av hvor mye kroppen tar opp? 🤔🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...