Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah triste nyheter 😕 

Ta en til test i morgen. Ovitrelle går ut forskjellig hos alle, men det kan ta mellom 10-14 dager. Kanskje i morgen dukker baby streken opp. 10dpo er fortsatt tidlig for mange. 

Anonymkode: 6f182...dce

Håper det♥️

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært hos gyn og fått beskjed om å sette Ovitrelle i morgen kveld. Fikk beskjed om å legge inn aksjer tirsdag, onsdag og torsdag.

Hun sa at egget slipper senest torsdag. Kan jeg regne el som torsdag da? (Og 1 dpo fredag?) 

Siden det er hcg i sprøyten kan det bli feil å ta el tester etter sprøyten ifølge gyn. 

Jeg får iallefall el 5 dager tidligere enn beregnet så det er en bra ting :)

Og så skal jeg begynne med Crinone på fredag (selv om blodprøvene mine er normale) 

:)

Endret av Dame1989
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

God morgen🌟

Ts her.

i dag er det 11 dager siden ovitrelle og testen er helt blendahvit. Vi fikk det nok ikke til denne gangen heller..

masse lykke til til dere andre♥️

24582235-6D01-4C17-931E-70B8BB8EC592.jpeg

Anonymkode: f9ca0...0b2

Kan fortsatt være for tidlig, ikke gi opp håpet enda :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (7 timer siden):

Jeg har heller ikke sånne kjempe positive nyheter.

I dag er jeg 9dpo - dvs 10 dager siden Ovitrelle.

testen i dag ble betydelig svakere enn i går. Er ganske stor forskjell også selv om streken fortsatt er der - bare veldig svak. 
jeg prøver å ikke trekke noen konklusjoner men jeg tenker i utganspunktet at det kan være to grunner; 

1. Ovitrelle er helt ute av kroppen nå (den burde jo det 😩) så den svake streken som er i dag skyldes at jeg faktisk er gravid. Håper jo selvfølgelig på dette. 
 

2. Ovitrelle er ikke helt ute av kroppen enda men er betydelig mindre igjen nå enn i går som gjør at det fortsatt kommer en svak strek. 
 

uansett så får jeg nok ikke svar før i morgen - gjør veldig vondt å måtte vente 24 timer :(

 

den øverste testen er gårsdagens og den under er i dag. Er usikker om dere i det hele tatt klarer å se dagens strek

1BC584A4-4708-48B8-9888-5208EA3ED1D2.jpeg

Idag fikk jeg beskjed om at Otrivelle sitter igjen i ca 13 dager, så kan være at det er rester fra sprøyten :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (3 minutter siden):

Da har jeg vært hos gyn og fått beskjed om å sette Otrivelle i morgen kveld. Fikk beskjed om å legge inn aksjer tirsdag, onsdag og torsdag.

Hun sa at egget slipper senest torsdag. Kan jeg regne el som torsdag da? (Og 1 dpo fredag?) 

Siden det er hcg i sprøyten kan det bli feil å ta el tester etter sprøyten ifølge gyn. 

Jeg får iallefall el 5 dager tidligere enn beregnet så det er en bra ting :)

Og så skal jeg begynne med Crinone på fredag (selv om blodprøvene mine er normale) 

:)

Hurra! så spennende! krysser fingrene for deg ❤️ Ja, EL kommer alt fra 24/36 timer etter sprøyten, noen ganger lenger tid enn det, men ser at mange regner dpo 2 dager etter at spryten er satt:) 
De sier også at man ikke bør teste før det er gått 14 dager, ettersom at ovitrelle varer i  ca.10 dager (kortere for noen, og lenger for andre) Hos meg var det negativ graviditetstest allerede etter 8 dager,, mens hos andre kan den sitte i 12 dager. 
jeg kan jo meddele at det ikke har gitt meg noe særlig å teste nå. burde bare ha holdt ut til 14 dager er passert for da vet man på ordentlig om det er gått eller ikke, g man unngår risikoen for å oppleve kjemisk graviditet som mange skriver om, som jo i prinsippet ikke er en graviditet men kun det at egget streifer men ikke fester seg engang. 

Masse masse lykke til ❤️ hva er Crinone?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (7 timer siden):

Jeg har heller ikke sånne kjempe positive nyheter.

I dag er jeg 9dpo - dvs 10 dager siden Ovitrelle.

testen i dag ble betydelig svakere enn i går. Er ganske stor forskjell også selv om streken fortsatt er der - bare veldig svak. 
jeg prøver å ikke trekke noen konklusjoner men jeg tenker i utganspunktet at det kan være to grunner; 

1. Ovitrelle er helt ute av kroppen nå (den burde jo det 😩) så den svake streken som er i dag skyldes at jeg faktisk er gravid. Håper jo selvfølgelig på dette. 
 

2. Ovitrelle er ikke helt ute av kroppen enda men er betydelig mindre igjen nå enn i går som gjør at det fortsatt kommer en svak strek. 
 

uansett så får jeg nok ikke svar før i morgen - gjør veldig vondt å måtte vente 24 timer :(

 

den øverste testen er gårsdagens og den under er i dag. Er usikker om dere i det hele tatt klarer å se dagens strek

1BC584A4-4708-48B8-9888-5208EA3ED1D2.jpeg

Usj! krysser fingrene for deg uansett! men ja, de sier jo det at ovitrellen er ikke ute før etter 10 dager.. så kanskje den er gått ut nå- desto mer spennende å følge med på om den skulle stige igjen:) 

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hurra! så spennende! krysser fingrene for deg ❤️ Ja, EL kommer alt fra 24/36 timer etter sprøyten, noen ganger lenger tid enn det, men ser at mange regner dpo 2 dager etter at spryten er satt:) 
De sier også at man ikke bør teste før det er gått 14 dager, ettersom at ovitrelle varer i  ca.10 dager (kortere for noen, og lenger for andre) Hos meg var det negativ graviditetstest allerede etter 8 dager,, mens hos andre kan den sitte i 12 dager. 
jeg kan jo meddele at det ikke har gitt meg noe særlig å teste nå. burde bare ha holdt ut til 14 dager er passert for da vet man på ordentlig om det er gått eller ikke, g man unngår risikoen for å oppleve kjemisk graviditet som mange skriver om, som jo i prinsippet ikke er en graviditet men kun det at egget streifer men ikke fester seg engang. 

Masse masse lykke til ❤️ hva er Crinone?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Gyn sa at hcg kan sitte i ca 13 dager. Kjenner jeg meg rett kommer jeg nok til å teste hcg ut av kroppen for deretter å se om den blir positiv igjen. Jeg har hatt kjemisk 2 ganger, men fortsatt vanskelig å ikke teste tidlig.

Crinone er progesteronstøtte. Jeg har normalt nivå i blodet, men gyn vil optimalisere sjansene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo og fortsatt har jeg ikke noen klare svar 😕. 11 dager siden Ovitrelle og jeg får fortsatt en svak strek - kanskje litt sterkere enn i går men ikke noe jeg stoler på enda. 
 

tatt med vanlig test (25ml hcg) den i går var 10ml hcg..

92596365-9D06-4332-8620-D56D20533976.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (38 minutter siden):

10 dpo og fortsatt har jeg ikke noen klare svar 😕. 11 dager siden Ovitrelle og jeg får fortsatt en svak strek - kanskje litt sterkere enn i går men ikke noe jeg stoler på enda. 
 

tatt med vanlig test (25ml hcg) den i går var 10ml hcg..

92596365-9D06-4332-8620-D56D20533976.jpeg

Om den er sterkere enn i går er det nok en babystrek :)🤞🏻Syns det er rart at Ovitrellen ikke skulle hvert ute ennå evt at streken ble betydelig svakere. Så jeg tror forsiktig at du er gravid 🤞🏻

Anonymkode: 6f182...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (1 time siden):

10 dpo og fortsatt har jeg ikke noen klare svar 😕. 11 dager siden Ovitrelle og jeg får fortsatt en svak strek - kanskje litt sterkere enn i går men ikke noe jeg stoler på enda. 
 

tatt med vanlig test (25ml hcg) den i går var 10ml hcg..

92596365-9D06-4332-8620-D56D20533976.jpeg

TS her, om streken er blitt sterkere på lik test så er det jo en fin indikasjon på at noe skjer. Min gyno sa den er ute etter 10 dager, men ikke teste før 14 dager var gått pga kjemisk etc. men ser andre her har fått beskjed om at den ikke går ut før 13 dager. Krysser uansett alt alt alt for deg og håper det er tilfellet at du er graviiiiid!! ❤️ 

tenker at imorgen er det jo 12 dager siden du tok sprøyten og 10 dpo så om den er fin da også så hadde ihvertfall jeg feiret litt da:) ❤️❤️❤️ 

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Om den er sterkere enn i går er det nok en babystrek :)🤞🏻Syns det er rart at Ovitrellen ikke skulle hvert ute ennå evt at streken ble betydelig svakere. Så jeg tror forsiktig at du er gravid 🤞🏻

Anonymkode: 6f182...dce

Åå jeg håper det!! Syns også det er rart hvor lenge den i såfall sitter igjen! Vanvittig uflaks hvis det er bare rester av Ovitrellen men kjenner at jeg virkelig begynner å tro at dette kan være begynnelsen på noe godt ❤️

 

2 hours ago, AnonymBruker said:

TS her, om streken er blitt sterkere på lik test så er det jo en fin indikasjon på at noe skjer. Min gyno sa den er ute etter 10 dager, men ikke teste før 14 dager var gått pga kjemisk etc. men ser andre her har fått beskjed om at den ikke går ut før 13 dager. Krysser uansett alt alt alt for deg og håper det er tilfellet at du er graviiiiid!! ❤️ 

tenker at imorgen er det jo 12 dager siden du tok sprøyten og 10 dpo så om den er fin da også så hadde ihvertfall jeg feiret litt da:) ❤️❤️❤️ 

Anonymkode: f9ca0...0b2

Uff ja håper at Ovitrelle er ute nå😍😭 jeg skal oppdatere dere i morgen!!❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet sist på søndag (8 DPO), da var streken etter Ovitrelle nesten borte. Når jeg testet igjen i morges (11 DPO), så fikk jeg en sterkere strek igjen. ☺️ Jeg kommer nok til å ta flere tester, men jeg tror jeg kan føle meg trygg på at jeg er gravid. Så får jeg krysse fingrene for at det varer denne gangen. 🤞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Zireael said:

Jeg testet sist på søndag (8 DPO), da var streken etter Ovitrelle nesten borte. Når jeg testet igjen i morges (11 DPO), så fikk jeg en sterkere strek igjen. ☺️ Jeg kommer nok til å ta flere tester, men jeg tror jeg kan føle meg trygg på at jeg er gravid. Så får jeg krysse fingrene for at det varer denne gangen. 🤞

å så gøy!! Gratulerer ❤️

Jeg er også 11 dpo i dag - og fikk igjen positiv test i dag. Gøy å se at vi er akkurat like langt "på vei" ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 dpo og jeg tror jeg er gravid?!❤️ Tok en tidlig test fra CB og der var streken klar og tydelig!! Men tok også en fra babyplan vanlig test - og den har ikke like sterk men håper det er fordi det ikke er tidlig test! Kjenner at jeg ikke jubler helt enda men begynner å føle meg sikker på at det er noe hyggelig på gang!

F58A7A72-3222-4CD1-AE80-9CF0FEBFF834.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (4 minutter siden):

11 dpo og jeg tror jeg er gravid?!❤️ Tok en tidlig test fra CB og der var streken klar og tydelig!! Men tok også en fra babyplan vanlig test - og den har ikke like sterk men håper det er fordi det ikke er tidlig test! Kjenner at jeg ikke jubler helt enda men begynner å føle meg sikker på at det er noe hyggelig på gang!

F58A7A72-3222-4CD1-AE80-9CF0FEBFF834.jpeg

TS her! åååh gratulerer så mye!!! du er graviiiiiid ❤️❤️❤️ 

Anonymkode: f9ca0...0b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zireael skrev (43 minutter siden):

 jeg tror jeg kan føle meg trygg på at jeg er gravid. Så får jeg krysse fingrene for at det varer denne gangen. 🤞

 

Lillra skrev (9 minutter siden):

11 dpo og jeg tror jeg er gravid?!❤️ 

Jaa hurra!! Kjempegode nyheter for dere begge to! Ovitrelle er virkelig fantastisk ♥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zireael skrev (44 minutter siden):

Jeg testet sist på søndag (8 DPO), da var streken etter Ovitrelle nesten borte. Når jeg testet igjen i morges (11 DPO), så fikk jeg en sterkere strek igjen. ☺️ Jeg kommer nok til å ta flere tester, men jeg tror jeg kan føle meg trygg på at jeg er gravid. Så får jeg krysse fingrene for at det varer denne gangen. 🤞

ts her! Gratulerer så mye til deg også! herregud så koselig ❤️❤️❤️ Håper det blir min tur neste gang :)

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her! åååh gratulerer så mye!!! du er graviiiiiid ❤️❤️❤️ 

Anonymkode: f9ca0...0b2

Tusen takk!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dame1989 said:

Gratulerer til dere gravide :)

selv satt jeg Ovitrelle i går kveld så blir spenndende om 2 uker :)

Tusen takk! 

åå så spennende!! ❤️ masse lykke til med testingen om 2 uker - krysser fingrene for at du får en positiv test om 2 uker - det hadde vært den perfekte førjulsgaven ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...