Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Dame1989 skrev:

Skjønner :)

Jeg er på pp11 nå. Mistet i BO i april. Skulle hatt termin i morgen :(

 

:( ahh det var trist. Har selv mistet 4 ganger. Det er forferdelig. 

Krysser fingrene for at du lykkes denne gang og får et vellykket svangerskap @Dame1989

Anonymkode: 6f182...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok ovitrelle fredag 13/11! Utrolig gøy å se at det er flere som tok den rundt samme dato! Håper at det gikk bra for oss alle❤️
tenker å begynne å teste enten tirsdag eller onsdag - men kjenner at denne ventetiden er helt grusom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lillra skrev:

Jeg tok ovitrelle fredag 13/11! Utrolig gøy å se at det er flere som tok den rundt samme dato! Håper at det gikk bra for oss alle❤️
tenker å begynne å teste enten tirsdag eller onsdag - men kjenner at denne ventetiden er helt grusom.

Ah enig. Ventetiden er grusom. Jeg teller dagene til jeg kan teste 😊

Spennende å følge med, håper det klaffer for oss alle 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Lillra skrev:

Jeg tok ovitrelle fredag 13/11! Utrolig gøy å se at det er flere som tok den rundt samme dato! Håper at det gikk bra for oss alle❤️
tenker å begynne å teste enten tirsdag eller onsdag - men kjenner at denne ventetiden er helt grusom.

Ts her! Oooh! Jeg tok den dagen før deg!!! Haha hvordan går det med å avvente testingen? 
jeg bestemte meg for å teste for å se når det gikk ut av kroppen. Men jeg kan fortelle deg at det ikke gir meg noen som helst ting. Det er kjipt å se på blendatester og håpe at det blir noe dagen etter og gå rundt å tenke «fader jeg er sikkert ikke gravid»  istedenfor å være håpefull♥️
Så nå skal jeg slutte og heller teste skikkelig på torsdag. IKM er lørdag så regner med at det holder. 
 

har du hatt noen bivirkninger eller symptomer? 
jeg har hatt hodepine de siste par dagene og skikkelig mensenmurringer på kveldstid bare. 
Håper det klaffer for oss begge! Sykt morro at det kun skiller en dag mellom oss🥰🥰🌟♥️

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Noddi skrev:

Ah enig. Ventetiden er grusom. Jeg teller dagene til jeg kan teste 😊

Spennende å følge med, håper det klaffer for oss alle 🤞🏻

TS her🙋🏻‍♀️ Ventetiden er den verste🤪

Når kan du begynne å teste da? Blir veldig spennende! Håper jeg også🌟🎀

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her! Oooh! Jeg tok den dagen før deg!!! Haha hvordan går det med å avvente testingen? 
jeg bestemte meg for å teste for å se når det gikk ut av kroppen. Men jeg kan fortelle deg at det ikke gir meg noen som helst ting. Det er kjipt å se på blendatester og håpe at det blir noe dagen etter og gå rundt å tenke «fader jeg er sikkert ikke gravid»  istedenfor å være håpefull♥️
Så nå skal jeg slutte og heller teste skikkelig på torsdag. IKM er lørdag så regner med at det holder. 
 

har du hatt noen bivirkninger eller symptomer? 
jeg har hatt hodepine de siste par dagene og skikkelig mensenmurringer på kveldstid bare. 
Håper det klaffer for oss begge! Sykt morro at det kun skiller en dag mellom oss🥰🥰🌟♥️

Anonymkode: f9ca0...0b2

Jeg testet i dag tidlig for å sjekke om den var ute av kroppen men testen var veldig positiv 😭 hadde egentlig tenkt til å begynne å teste 10 dpo men frykter at jeg ikke kan stole på den testen. Jeg tenker nå å teste hver dag frem til den blir negativ/eventuelt forhåpentligvis sterkere Hehe! 
 

åå det blir vanskelig å vente til torsdag for deg! Håper tiden går fort og at du får en skikkelig fin strek ❤️❤️
 

jeg har også hatt hodepine! Jeg har slitet med migrene i mange år men har blitt mye bedre det siste året. Var derfor rart at hodepinen skulle komme akkurat nå. Kanskje bivirkninger etter sprøyten? Utenom det ingenting.. ikke ømme bryst eller noe :( 

 

åå ja håper jeg og!! Det hadde vært fantastisk!!
 

 

D1E623CA-B538-4E5C-B07E-89F279E337DC.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lillra skrev:

Jeg testet i dag tidlig for å sjekke om den var ute av kroppen men testen var veldig positiv 😭 hadde egentlig tenkt til å begynne å teste 10 dpo men frykter at jeg ikke kan stole på den testen. Jeg tenker nå å teste hver dag frem til den blir negativ/eventuelt forhåpentligvis sterkere Hehe! 

Ja det er akkurat det. Er helt fryktelig å teste, få en svak strek og så vet man ikke om det kanskje er ovitrelle eller begynnende graviditet. Derfor er jeg helt avhengig av å teste ut ovitrellen så jeg vet den er negativ iallefall før jeg kan teste etter reell strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her🙋🏻‍♀️ Ventetiden er den verste🤪

Når kan du begynne å teste da? Blir veldig spennende! Håper jeg også🌟🎀

Anonymkode: f9ca0...0b2

Liten stund ennå for meg, men tenkte å teste 1 Desember :) 

Anonymkode: 6f182...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillra skrev:

Jeg testet i dag tidlig for å sjekke om den var ute av kroppen men testen var veldig positiv 😭 hadde egentlig tenkt til å begynne å teste 10 dpo men frykter at jeg ikke kan stole på den testen. Jeg tenker nå å teste hver dag frem til den blir negativ/eventuelt forhåpentligvis sterkere Hehe! 
 

åå det blir vanskelig å vente til torsdag for deg! Håper tiden går fort og at du får en skikkelig fin strek ❤️❤️
 

jeg har også hatt hodepine! Jeg har slitet med migrene i mange år men har blitt mye bedre det siste året. Var derfor rart at hodepinen skulle komme akkurat nå. Kanskje bivirkninger etter sprøyten? Utenom det ingenting.. ikke ømme bryst eller noe :( 

 

åå ja håper jeg og!! Det hadde vært fantastisk!!
 

 

D1E623CA-B538-4E5C-B07E-89F279E337DC.jpeg

Aah å ikke vite sikkert er nervepirrende. Men ikke for å gi deg falske forhåpninger, men min så sånn ut 9-10dpo og jeg var gravid. Min Ovitrelle var ute 8dpo. 

Så om testen i morgen blir sterkere er det baby strek 🤞🏻

Anonymkode: 6f182...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Aah å ikke vite sikkert er nervepirrende. Men ikke for å gi deg falske forhåpninger, men min så sånn ut 9-10dpo og jeg var gravid. Min Ovitrelle var ute 8dpo. 

Så om testen i morgen blir sterkere er det baby strek 🤞🏻

Anonymkode: 6f182...dce

Åå håper så mye!! Har vanskelig med å tro at det vil skje meg men håper jo så mye ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lillra skrev:

Åå håper så mye!! Har vanskelig med å tro at det vil skje meg men håper jo så mye ❤️❤️

🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻😊😊😊😊

Anonymkode: 6f182...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Lillra skrev:

Åå håper så mye!! Har vanskelig med å tro at det vil skje meg men håper jo så mye ❤️❤️

Husk og oppdatere oss i morgen hvordan det går :) :) 

Anonymkode: 6f182...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Husk og oppdatere oss i morgen hvordan det går :) :) 

Anonymkode: 6f182...dce

Det skal jeg gjøre ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Lillra skrev:

Jeg testet i dag tidlig for å sjekke om den var ute av kroppen men testen var veldig positiv 😭 hadde egentlig tenkt til å begynne å teste 10 dpo men frykter at jeg ikke kan stole på den testen. Jeg tenker nå å teste hver dag frem til den blir negativ/eventuelt forhåpentligvis sterkere Hehe! 
 

åå det blir vanskelig å vente til torsdag for deg! Håper tiden går fort og at du får en skikkelig fin strek ❤️❤️
 

jeg har også hatt hodepine! Jeg har slitet med migrene i mange år men har blitt mye bedre det siste året. Var derfor rart at hodepinen skulle komme akkurat nå. Kanskje bivirkninger etter sprøyten? Utenom det ingenting.. ikke ømme bryst eller noe :( 

 

åå ja håper jeg og!! Det hadde vært fantastisk!!
 

 

D1E623CA-B538-4E5C-B07E-89F279E337DC.jpeg

Ts her! Ååååhhhh!!! Krysser fingrene for deg🥰♥️🥰♥️🥰♥️🥰♥️🥰♥️🥰 håper det er positivt alle dager fremover nå🌟🥰

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg på ultralyd og blir spennende å se om jeg får Otrivelle.

Jeg pleier å få el på cd 20 og fikk blinkende smilefjes på Clearblue advanced digital el test i dag på cd 11. Den pleier å blinke i 1-6 dager før den får fast smilefjes.

Kanskje Letrozol gjør at jeg får el noen dager tidligere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen🌟

Ts her.

i dag er det 11 dager siden ovitrelle og testen er helt blendahvit. Vi fikk det nok ikke til denne gangen heller..

masse lykke til til dere andre♥️

24582235-6D01-4C17-931E-70B8BB8EC592.jpeg

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, AnonymBruker said:

God morgen🌟

Ts her.

i dag er det 11 dager siden ovitrelle og testen er helt blendahvit. Vi fikk det nok ikke til denne gangen heller..

masse lykke til til dere andre♥️

24582235-6D01-4C17-931E-70B8BB8EC592.jpeg

Anonymkode: f9ca0...0b2

ånei så kjedelig! Masse lykke til neste gang ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke sånne kjempe positive nyheter.

I dag er jeg 9dpo - dvs 10 dager siden Ovitrelle.

testen i dag ble betydelig svakere enn i går. Er ganske stor forskjell også selv om streken fortsatt er der - bare veldig svak. 
jeg prøver å ikke trekke noen konklusjoner men jeg tenker i utganspunktet at det kan være to grunner; 

1. Ovitrelle er helt ute av kroppen nå (den burde jo det 😩) så den svake streken som er i dag skyldes at jeg faktisk er gravid. Håper jo selvfølgelig på dette. 
 

2. Ovitrelle er ikke helt ute av kroppen enda men er betydelig mindre igjen nå enn i går som gjør at det fortsatt kommer en svak strek. 
 

uansett så får jeg nok ikke svar før i morgen - gjør veldig vondt å måtte vente 24 timer :(

 

den øverste testen er gårsdagens og den under er i dag. Er usikker om dere i det hele tatt klarer å se dagens strek

1BC584A4-4708-48B8-9888-5208EA3ED1D2.jpeg

Endret av Lillra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God morgen🌟

Ts her.

i dag er det 11 dager siden ovitrelle og testen er helt blendahvit. Vi fikk det nok ikke til denne gangen heller..

masse lykke til til dere andre♥️

24582235-6D01-4C17-931E-70B8BB8EC592.jpeg

Anonymkode: f9ca0...0b2

Ah triste nyheter 😕 

Ta en til test i morgen. Ovitrelle går ut forskjellig hos alle, men det kan ta mellom 10-14 dager. Kanskje i morgen dukker baby streken opp. 10dpo er fortsatt tidlig for mange. 

Anonymkode: 6f182...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lillra skrev:

Jeg har heller ikke sånne kjempe positive nyheter.

I dag er jeg 9dpo - dvs 10 dager siden Ovitrelle.

testen i dag ble betydelig svakere enn i går. Er ganske stor forskjell også selv om streken fortsatt er der - bare veldig svak. 
jeg prøver å ikke trekke noen konklusjoner men jeg tenker i utganspunktet at det kan være to grunner; 

1. Ovitrelle er helt ute av kroppen nå (den burde jo det 😩) så den svake streken som er i dag skyldes at jeg faktisk er gravid. Håper jo selvfølgelig på dette. 
 

2. Ovitrelle er ikke helt ute av kroppen enda men er betydelig mindre igjen nå enn i går som gjør at det fortsatt kommer en svak strek. 
 

uansett så får jeg nok ikke svar før i morgen - gjør veldig vondt å måtte vente 24 timer :(

 

den øverste testen er gårsdagens og den under er i dag. Er usikker om dere i det hele tatt klarer å se dagens strek

1BC584A4-4708-48B8-9888-5208EA3ED1D2.jpeg

Tenker det samme som deg. At det er babystrek eller at Ovitrelle ikke er ute ennå :) Her er det fortsatt håp 🤞🏻

Anonymkode: 6f182...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...