Gå til innhold

Leppepomade som holder leppene fuktet lenge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller, iallfall lenger enn en times tid sånn mange lipbalms gjør. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig. Drikker nesten bare med sugerør for å forlenge effekten av lipbalmen. Har ikke sprukne lepper, men de føles bare fort tørre.

Tips? :)

Anonymkode: 19fd6...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker Piz Buin sin. Ikke for fet slik feks Labello oppleves, og ikke vannete slik Lypsyl oppleves for meg. 

Anonymkode: 12344...5a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den originale blå lypsyl er den eneste som funker på meg. Altså, at jeg tar på og så trenger jeg ikke mer for leppene får den fukten de trenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller, iallfall lenger enn en times tid sånn mange lipbalms gjør. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig. Drikker nesten bare med sugerør for å forlenge effekten av lipbalmen. Har ikke sprukne lepper, men de føles bare fort tørre.

Tips? :)

Anonymkode: 19fd6...fc6

Hurraw sine er bra

Også Crazy Rumors sine

Anonymkode: f19a4...f67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lips fra forever living. Den eneste som nå har sørget for at leppene ikke bare er fuktet, men som gjør at de ikke blir tørre igjen. For «vanlig» lypsyl osv inneholder omtrent bare vann 

Anonymkode: 63485...c8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått til innkjøp av Burts Bees beeswax lipbalm og denne er den jeg har funnet som holder leppene hydrert lengst ❤️ Har prøvd maange leppepomader, men har kommet frem til at bivoks er tingen for mine lepper iallfall. Er et pluss at en lipbalm lukter godt/friskt også, og ikke bare ingenting, slik enkelte gjør.

-TS

Anonymkode: 19fd6...fc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille blå fra Aco på apoteket eller Elizabeth Arden eight hour cream intensive  lip repair  balm , det er vel den beste jeg har hatt noen gang. Dyr som bare det, men holder lenge og er verdt pengene syns jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lip Repair fra O'Keeffe's med blå kork! Selges på bla. Europris og Obs. Fantastisk

Anonymkode: 405f1...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Purelan brystvortekrem! 😅 Jeg bruker honning noen ganger - og jeg er ikke øko-prinsipiell engang; det bare fungerer for meg! 

Anonymkode: daebc...20d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2020 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Eller, iallfall lenger enn en times tid sånn mange lipbalms gjør. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig. Drikker nesten bare med sugerør for å forlenge effekten av lipbalmen. Har ikke sprukne lepper, men de føles bare fort tørre.

Tips? :)

Anonymkode: 19fd6...fc6

Carmex

Eller "Crazy Rumors" fåes kjøpt på en vegansk dagligvarebutikk i Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elisabeth Arden 8 hour

Anonymkode: e103b...f1c

syntes du? jeg føler den tørker inn, instant 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte vanlig lypsyl i mange år, men ville ha en med litt bedre ingredienser og fant burts bees (originale) å være en veldig god erstatning :) 

Anonymkode: 62e0c...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laneige lip sleep mask. Eneste som hjelper etter 10 år med tørre lepper. Jeg har prøvd ALT. Den er egentlig en nattmaske - men kan fint brukes på dagen. 

Anonymkode: c41b1...14d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...