Gå til innhold

Dama ble sur da jeg ikke ville ha hun med på isfiske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at mange er uenig med meg, men jeg sier bare at jeg også ser at flere er enig med meg. Skal uansett møte exen over en kopp kaffe på onsdag så får vi se hva som skjer. Har ikke fått kontakt med henne på flere dager så skal bli greit å finne ut hvor vi står, kanskje jeg kan ta henne med en tur allikevel. 

Hilsen TS

Anonymkode: 3ab2e...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakket med henne i kveld, men hun vil ikke bli sammen igjen. Kjenner jeg angrer mer og mer på at jeg ikke sa ja til at hun kunne være med et par ganger. Tips til hva jeg kan gjøre for å få henne tilbake?

Anonymkode: 3ab2e...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Snakket med henne i kveld, men hun vil ikke bli sammen igjen. Kjenner jeg angrer mer og mer på at jeg ikke sa ja til at hun kunne være med et par ganger. Tips til hva jeg kan gjøre for å få henne tilbake?

Anonymkode: 3ab2e...da5

Hilsen TS

Anonymkode: 3ab2e...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan umulig være sant?

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Snakket med henne i kveld, men hun vil ikke bli sammen igjen. Kjenner jeg angrer mer og mer på at jeg ikke sa ja til at hun kunne være med et par ganger. Tips til hva jeg kan gjøre for å få henne tilbake?

Anonymkode: 3ab2e...da5

Hun vil ikke ha deg tilbake, jeg tror ikke dere er bra for hverandre. Det virker i det minste ikke som du er bra for henne. Dere passer overhode ikke sammen.

Anonymkode: 53606...075

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Snakket med henne i kveld, men hun vil ikke bli sammen igjen. Kjenner jeg angrer mer og mer på at jeg ikke sa ja til at hun kunne være med et par ganger. Tips til hva jeg kan gjøre for å få henne tilbake?

Anonymkode: 3ab2e...da5

Hvorfor vil du ha henne tilbake? Hva savner du?

Du vil jo ikke gjøre noe sammen med henne, hun er jo bare "god nok" til hjemmebruk🤷‍♀️

Anonymkode: cbd4c...2bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Snakket med henne i kveld, men hun vil ikke bli sammen igjen. Kjenner jeg angrer mer og mer på at jeg ikke sa ja til at hun kunne være med et par ganger. Tips til hva jeg kan gjøre for å få henne tilbake?

Anonymkode: 3ab2e...da5

Du får slutte å oppføre deg som om hun er en stor plage for deg. Du sier at hun manipulerer deg med tårer, at dere har forskjellige syn på livet fordi hun vil være med deg på isfiske (altså). Tror du bare savner å ha NOEN jeg altså. Hun sto opp for seg selv, tror du må jobbe veldig hardt for å rette opp i det der. 

Anonymkode: 6bb55...8a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en egoistisk kjærest du er. Ikke rart dere krangler mye. Hadde dumpa deg for lenge siden. Ingen forhold funker med den innstillingen din. Det må da for pokker gå ann å dra på en fisketur sammen, jezzez.

Anonymkode: c2612...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...