Gå til innhold

Dama ble sur da jeg ikke ville ha hun med på isfiske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ivrig isfisker, og bruker mye av vinteren på det. Her om dagen kom dama hjem med eget utstyr, hun ville overraske meg med at nå kunne hun også bli med. Saken er at dette er noe jeg gjør med mine kompiser, og det sa jeg til henne når hun kom hjem, at dette egentlig ikke er noe jeg vil gjøre med henne. Da sa hun at dette ikke var et forsøk på å ta fra meg tid med kompiser eller slikt, men at nå hadde hun mulighet til å bli med et par ganger iløpet av sesongen. 

Jeg sa da at jeg heller drar alene, at vi sikkert bare kommer til å krangle uansett om jeg tar med henne. Da blir hun skikkelig sur og begynner å gråte, sier hun ikke føler seg verdsatt i forholdet lengre. Dette er nå tre dager siden og hun er fortsatt sur for dette, jeg vet ikke om jeg lengre kan fortsette forholdet til henne når hun er sånn. Er jeg urimelig som vurderer å avslutte forholdet på grunn av dette? Greit at man skal gjøre mye sammen men noen ting må man jo få ha for seg selv. Det er mye krangling ellers i forholdet også. 

Anonymkode: 3ab2e...da5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om du ikke vil ha henne med på tur kan du jo lære henne noen basics. Som at det er en fordel med islagte vann når man skal isfiske.

Anonymkode: c13e1...15d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Selv om du ikke vil ha henne med på tur kan du jo lære henne noen basics. Som at det er en fordel med islagte vann når man skal isfiske.

Anonymkode: c13e1...15d

Ja, det er enda en stund til sesong, så skjønner ikke hvorfor hun ønsker å krangle om dette nå

Anonymkode: 3ab2e...da5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en ivrig isfisker, og bruker mye av vinteren på det. Her om dagen kom dama hjem med eget utstyr, hun ville overraske meg med at nå kunne hun også bli med. Saken er at dette er noe jeg gjør med mine kompiser, og det sa jeg til henne når hun kom hjem, at dette egentlig ikke er noe jeg vil gjøre med henne. Da sa hun at dette ikke var et forsøk på å ta fra meg tid med kompiser eller slikt, men at nå hadde hun mulighet til å bli med et par ganger iløpet av sesongen. 

Jeg sa da at jeg heller drar alene, at vi sikkert bare kommer til å krangle uansett om jeg tar med henne. Da blir hun skikkelig sur og begynner å gråte, sier hun ikke føler seg verdsatt i forholdet lengre. Dette er nå tre dager siden og hun er fortsatt sur for dette, jeg vet ikke om jeg lengre kan fortsette forholdet til henne når hun er sånn. Er jeg urimelig som vurderer å avslutte forholdet på grunn av dette? Greit at man skal gjøre mye sammen men noen ting må man jo få ha for seg selv. Det er mye krangling ellers i forholdet også. 

Anonymkode: 3ab2e...da5

Hun føler seg ikke verdsatt når dere følger viljen hennes. Hvis du gjør som du vil og det ikke er hva hun vil, så tar hun det personlig.

Og du kan ikke forvente noe annet av en person som ikke kan gi forståelse for andre sine behov.

Og når hun sier at det ikke er et forsøk på å ta fra deg tid med vennene dine, så er det akkurat det hun vil.

Og det er derfor hun blir sur og sutrete også, fordi hun ikke får lov til å gjøre som hun vil, å frata deg tid fra vennene dine, for da er hun ikke viktig nok tror hun.

Og du kan aldri forvente at hun skal tenke på noen andre måter fordi det er umulig.

Anonymkode: c2126...d67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ehh.... Du er skikkelig dritkjip! Hun vil være med ett par ganger og hun viser interesse for noe du liker. Og du er bare kjip 

Anonymkode: 69d1c...363

Men hun må jo også akseptere at jeg ikke vil ha henne med på slike ting

Anonymkode: 3ab2e...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun føler seg verdiløs når dere ikke følger viljen hennes..

Anonymkode: c2126...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bare skjønner ikke hvorfor. Ett par ganger med isfiske sammen er neppe et stort offer. Eller? 

Anonymkode: 69d1c...363

Nettopp det jeg tenkte, hun vil kanskje bare at dere skal ha noe sammen, om du er ute på dette mye så føler hun seg kanskje som en "fiskeenke" 😄 Finn på noe sammen eller ta henne med noen ganger.

Anonymkode: 890d1...22f

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hun må jo også akseptere at jeg ikke vil ha henne med på slike ting

Anonymkode: 3ab2e...da5

Joda du kan sette den grensen. Du kan kanskje spørre deg selv hvorfor det er så viktig for deg å holde henne helt unna dette. Hun foreslår at hun kan være med et par ganger i sesongen og du avviser henne tvert. Dersom du bruker mye tid på det kan det være hun savner deg, men vil ikle ta fra deg dette. Så da kom hun på at dere kunne være sammen og du kunne drive med hobbyen din. 

Anonymkode: e8a8d...eaa

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er å bruke mye tid på det om vinteren? Er du borte hver helg, ev. hvor lenge? 

Anonymkode: cf114...175

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan si «nei du får aldri være med» men da må du godta det faktum at hun føler seg avvist og lite verdsatt og at du brått er singel, da kan du jo få fiske så mye du vil. Velg hva som er viktigst for deg. Betyr hun så lite for deg at du ikke ønsker å dele en LITEN del av hobbyen din med henne så er ikke forholdet liv laga, enjoy. 

Anonymkode: 6bb55...8a6

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt sinnsykt kjip. Hun burde dumpe deg. Hvorfor er du sammen med henne om hun er så grusom at du ikke kan klare et par ganger med isfiske sammen med henne i løpet av en sesong? Hun prøvde å glede deg og du spyttet på henne. Selvsagt skal du ikke trenge å ha henne med hver gang, men en gang i blant? Nei fy søren så slem og kjip du er.

Anonymkode: 38f0f...72c

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig en dag kommer hun hjem med litt annen type utstyr. Hun har bestemt å alltid gjøre det uten deg👌😅

Anonymkode: 69d1c...363

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...