Gå til innhold

......


Gjest Kristina S.

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Kollontaj skrev:

Har ikke sett alle episodene, men jeg tror trollet er Heidi Ruud Ellingsen, hun som er gift med Ousdal. 👍

Og da mener du at jakten på kjærligheten har måttet vike?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trollet sier i hintet: Finnes det kjærlighet for sånne som meg? Både Ulrikke, Cess, Ingeborg og Lisa Børud har kjærester. Lisa har da giftet seg også.

Kan det være Hanne "eg er singel" Sørvaag?

Anonymkode: 9dfc1...fcd

Kan jo henvise til en sang personen har laget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kristina S. skrev:

Noen som har flere hint som kan nevnes i HI? Eller feil som må rettes på?

På elgen sin video denne uken er det en plakat som er sentral, står bl. a Pixar på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2020 den 20.05, Wenda skrev:

Nå hører jeg bare Inger Lise sin stemme som Enhjørningen

Enig, men jeg synes det er litt kjedelig hvis det er henne

Anonymkode: 3156c...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kristina S. skrev:

Noen som har flere hint som kan nevnes i HI? Eller feil som må rettes på?

Ravnen HAR ett blått og ett grønt øye. 8F9089DE-CDD9-4E0B-94BD-4893A2BBF708.thumb.png.a630410adb6aa73ea5ad23632ea8d9cd.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vikingen sang jo "Fredag" av Kjartan Lauritzen, men hadde tilpasset noe av teksten. I den opprinnelige sangen synges det "jenter kaller meg for Kjartan" og "Kjartan e dum og deilig, juba", mens vikingen sang "Jenter kaller meg for Ville" og "Ville er dum og deilig, juba". 

Noen som veit om noen som har kallenavnet Ville?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror absolutt Cess kan overraske der! Jeg hørte henne synge halvveis ordentlig en gang, og har ingen tvil om at hun kan være trollet når hun synger uten å tulle. Trollet har også litt problemer med å bære de høye lange tonene, noe feks Ulrikke ikke har. Og som tyder på at det kan være en person som ikke synger sånn til vanlig.

Ulrikke postet jo dessuten på insta i går med direktesendt skal vi danse i bakgrunnen, så det utelukker vel henne.. 

Anonymkode: 5d02b...fae

Ja har også hørt Cess sånn halvveis, og det var faktisk veldig bra! 

Men angående de høye lange tonene: husk at de bærer tunge kostymer og er nok ikke så lett å puste bak de, som er utrolig viktig når man synger. Og det vil garantert påvirke stemmekvaliteten/utførelsen. Så det kan være årsaken, hvis det likevel er henne😊 Er sanger selv og er imponert av at de klarer å synge bak alt det der😅

 

Anonymkode: 45074...679

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror elgen er Johnny Engdal Silseth!

Anonymkode: f6ff2...5ca

Hvem er det?

Anonymkode: 0b718...2e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble enda mer forvirret etter lørdag. Alt som jeg har følt har pekt mot Anne Rimmen ble liksom litt usikkert for meg da jeg synes den siste episoden fremhevet ravnens interesse for å vinne, det ble sagt « det trenger ikke være OL for at jeg skal stille til start og tråkke til», og av de tidligere hintene så sies det Jo at ravnen selv har samlet «glitter» og tatt med hjem. 
dessuten lurer jeg på dette med at hun har bygget reder over hele verden MEN NÅ har hun slått seg til ro hjemme i Norge. Dvs slutta med p reise rundt/flytte rundt, samtidig sier hun at NÅR det ringes inn til seremoni tennes en flamme i meg og jeg drar ut på tokt, det tyder jo på at hun fortsatt er aktiv med hva Nå enn det er. 
hva tenker dere om dette?

Anonymkode: 0b718...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ble enda mer forvirret etter lørdag. Alt som jeg har følt har pekt mot Anne Rimmen ble liksom litt usikkert for meg da jeg synes den siste episoden fremhevet ravnens interesse for å vinne, det ble sagt « det trenger ikke være OL for at jeg skal stille til start og tråkke til», og av de tidligere hintene så sies det Jo at ravnen selv har samlet «glitter» og tatt med hjem. 
dessuten lurer jeg på dette med at hun har bygget reder over hele verden MEN NÅ har hun slått seg til ro hjemme i Norge. Dvs slutta med p reise rundt/flytte rundt, samtidig sier hun at NÅR det ringes inn til seremoni tennes en flamme i meg og jeg drar ut på tokt, det tyder jo på at hun fortsatt er aktiv med hva Nå enn det er. 
hva tenker dere om dette?

Anonymkode: 0b718...2e2

Jeg har en følelse på at hintene "tennes en flamme i meg" har en helt spesifikk betydning. Samme med innsvøpt i lys. Men jeg forstår ikke helt den heller. Navnet Helene betyr jo både lys, skinnende og lykt på forskjellige språk. Kan det ha en sammenheng? 

Anonymkode: 096aa...ec7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har en følelse på at hintene "tennes en flamme i meg" har en helt spesifikk betydning. Samme med innsvøpt i lys. Men jeg forstår ikke helt den heller. Navnet Helene betyr jo både lys, skinnende og lykt på forskjellige språk. Kan det ha en sammenheng? 

Anonymkode: 096aa...ec7

Ja det er noe med de lys og flamme hintene.. alltid vært innsvøpt i lys..høres så merkeli ut

Anonymkode: 0b718...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er jo helt opplagt at det er Anne Rimmen, 99,9 % sikkert. Egentlig 100.

Anonymkode: e3b82...089

Ja, hvis man ser helt bort i fra sånn halvparten av hintene.

Anonymkode: 5d02b...fae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ravnen er altså

-en som det blir tent en flamme i når det ringes inn til seremoni. Hun er altså opptatt av seremonier, hva kan det bety?
-en som alltid har vært innsvøpt i lys. Hva kan det bety?
- en som liker å vinne og konkurransen må ikke være av det olympiske slaget for at hun skal stille til start og tråkke til. Hva kan det bety?
-Har bygget reder over hele verden men har nå bygget det siste redet hjemme i Norge. Jeg antar det betyr at hun har reist og/eller bodd mange steder men har nå avsluttet denne reisesktiviteten og etablert seg med familie i Norge. 
 

jeg synes ikke lenger det virker som Anne Rimmen. 

Anonymkode: 0b718...2e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ravnen er altså

-en som det blir tent en flamme i når det ringes inn til seremoni. Hun er altså opptatt av seremonier, Og drar da ut på tokt hva kan det bety? 
-en som alltid har vært innsvøpt i lys. Hva kan det bety?
- en som liker å vinne og konkurransen må ikke være av det olympiske slaget for at hun skal stille til start og tråkke til. Hva kan det bety?
-finner vakre ting på rare steder og har samlet glitter fra hele verden og tatt med hjem, hva kan det bety?
-Har bygget reder over hele verden men har nå bygget det siste redet hjemme i Norge. Jeg antar det betyr at hun har reist og/eller bodd mange steder men har nå avsluttet denne reisesktiviteten og etablert seg med familie i Norge. 
 

jeg synes ikke lenger det virker som Anne Rimmen. 

Anonymkode: 0b718...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan helt umulig være Anne Rimmen, for vi vet at hun har vært med på flere åpningsseremonier. Derfor må de to andre utsagnene være løgn, hvis det skulle vært henne. Det vil si at hun også må ha tatt sølv i asia, og det har hun jo ikke. 
 

Anonymkode: 5d02b...fae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan helt umulig være Anne Rimmen, for vi vet at hun har vært med på flere åpningsseremonier. Derfor må de to andre utsagnene være løgn, hvis det skulle vært henne. Det vil si at hun også må ha tatt sølv i asia, og det har hun jo ikke. 
 

Anonymkode: 5d02b...fae

Har hun egentlig det? Selv om hun har jobbet med OL 

..?

Anonymkode: 0b718...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...