Gå til innhold

......


Gjest Kristina S.

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Syns det så ut som ravnen hadde ett grønt og ett blått øye. 

Hm... Måtte Google Anne Rimmen litt, og det ser ut som hun har flerfargede øyne, som er vanskelig å bestemme om er blått eller grønt eller brunt. Det er gjerne sånn at øyefargen ser ulik ut i ulike settinger/lys/utifra hvordan man kler seg. Kanskje forskjellige øye hos ravnen kan vise til øynene av og til ser blåe ut eller grønne, ikke at man skal tolke det så bokstavlig. På dette bildet  her:

https://kampanje.com/medier/2018/12/anne-rimmen-pa-talentjakt---slik-blir-varen-pa-tvnorge/

synest jeg det ene øyet er mer grønt og det andre er blått, mens på andre bilder jeg ser av henne, så synest jeg ikke forskjellen er like stor, bare at det er et generelt uttrykk av at hun har en litt ubestemmelig farge :)

Jeg hadde egentlig slått fra meg Rimmen i dag, da jeg synest hintene i dag hinter veldig sterkt til at det faktisk er en idrettsutøver som har stått på pallen/eller faktisk tatt medaljer. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, missmcbeal skrev:

Hm... Måtte Google Anne Rimmen litt, og det ser ut som hun har flerfargede øyne, som er vanskelig å bestemme om er blått eller grønt eller brunt. Det er gjerne sånn at øyefargen ser ulik ut i ulike settinger/lys/utifra hvordan man kler seg. Kanskje forskjellige øye hos ravnen kan vise til øynene av og til ser blåe ut eller grønne, ikke at man skal tolke det så bokstavlig. På dette bildet  her:

https://kampanje.com/medier/2018/12/anne-rimmen-pa-talentjakt---slik-blir-varen-pa-tvnorge/

synest jeg det ene øyet er mer grønt og det andre er blått, mens på andre bilder jeg ser av henne, så synest jeg ikke forskjellen er like stor, bare at det er et generelt uttrykk av at hun har en litt ubestemmelig farge :)

Jeg hadde egentlig slått fra meg Rimmen i dag, da jeg synest hintene i dag hinter veldig sterkt til at det faktisk er en idrettsutøver som har stått på pallen/eller faktisk tatt medaljer. 

Ja enig, det var snakk om at hun likte å vinne eller noe som var veldig tydelig et hint o retning av at ravnen selv konkurrerer. Og så var det mer fokus på de kortene.. og samtidig som hun sa noe om å vinne på flere måter...hmmm

Anonymkode: 0b718...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ravnen var "i riktig hus, men i feil rom".....kan nok hende det er i sportsstudio hun heller skulle vært?

Anonymkode: 5375b...9ed

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herman Dahl har lagt ut story fra skal vi danse studioet i kveld

Anonymkode: e10d2...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ravnen var "i riktig hus, men i feil rom".....kan nok hende det er i sportsstudio hun heller skulle vært?

Anonymkode: 5375b...9ed

Eller i Senkveld? (Helene Olafsen) siden Maskorama spilles inn i Nydalen studio :vetikke:

Anonymkode: ac063...974

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollet sier som hint «om det finnes kjærlighet for henne» (eller noe i den duren), og jeg tenkte da på hennes sang «drømmemannen», som passer veldig godt til hintet.
Synes også det høres ut som henne, men er hun virkelig SÅ flink til å synge. Hmmm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kristina S. skrev:

Oppdatert. Men jeg skjønner ikke hva VB står for?

Jeg oppfattet det som at Ravnen sa at "spesialdetektivene" var "i riktig hus, men i feil rom", siden det var en kommentar etter at de hadde gjettet (?)

Vb er TV-språk for videoinnslag

Anonymkode: 0b718...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2020 den 22.28, Wenda skrev:

Nei nå har dere ødelagt alt for meg her altså 😂 så er vel Inger Lise enhjørningen da 😝 og Cess er trollet

Hvem tror dere Elgen er da? Einar Tørnquist har droppet masse «hinting» om at han er det i podcasten Jan Thomas og Einar blir venner. Noen ganger på en sånn måte at jeg ikke klarer å ta det helt som tulling også. 
Jeg har tenkt han det Bailey, Yosef (fra Madcon) eller en av Ylvis-brødrene 

Selvsagt er det ikke Einar. Han sier det bare fordi han syns det er fir fjernt at JT tror det. Da han sa at han hadde vært og sunget noe greier på NRK så var det ifbm Kåss til kvelds (og han hadde jo selvsagt ikke sagt det om han faktisk var med) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, missmcbeal skrev:

Hm... Måtte Google Anne Rimmen litt, og det ser ut som hun har flerfargede øyne, som er vanskelig å bestemme om er blått eller grønt eller brunt. Det er gjerne sånn at øyefargen ser ulik ut i ulike settinger/lys/utifra hvordan man kler seg. Kanskje forskjellige øye hos ravnen kan vise til øynene av og til ser blåe ut eller grønne, ikke at man skal tolke det så bokstavlig. På dette bildet  her:

https://kampanje.com/medier/2018/12/anne-rimmen-pa-talentjakt---slik-blir-varen-pa-tvnorge/

synest jeg det ene øyet er mer grønt og det andre er blått, mens på andre bilder jeg ser av henne, så synest jeg ikke forskjellen er like stor, bare at det er et generelt uttrykk av at hun har en litt ubestemmelig farge :)

Jeg hadde egentlig slått fra meg Rimmen i dag, da jeg synest hintene i dag hinter veldig sterkt til at det faktisk er en idrettsutøver som har stått på pallen/eller faktisk tatt medaljer. 

Huff.

Anonymkode: 7a03a...0bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bare ikke være Anne Rimmen som er ravnen selv om stemmen hennes ligner litt.. Har et par navn på blokka som passer til flere av hintene men det med steiner, der står jeg fast. 

Samtidig så sier hun at panelet er på tynn is når de foreslår Marit Bjørgen, Maren Lundby, Anette Sagen og Helene Olafsen. Hadde hun vært en annen vintersportutøver så hadde det blitt villedende å si? Eller kan det hende vi har med en kunstløper å gjøre? Anne Line Gjersem har stått på pallen i OL(det har ikke søsteren), men har hun tatt gull? Men det virker litt far off. Hun er jo ikke like kjent for folk som de overnevnte fks. 

Hva med Andrine Flemmen? Kan 1981 være det året hun startet med ski/alpint? Hun er jo typen til å delta på underholdningsprogram ref. deltakelse i skal vi danse og mesternes mester(tror jeg?)

Anonymkode: cdf7c...207

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan bare ikke være Anne Rimmen som er ravnen selv om stemmen hennes ligner litt.. Har et par navn på blokka som passer til flere av hintene men det med steiner, der står jeg fast. 

Samtidig så sier hun at panelet er på tynn is når de foreslår Marit Bjørgen, Maren Lundby, Anette Sagen og Helene Olafsen. Hadde hun vært en annen vintersportutøver så hadde det blitt villedende å si? Eller kan det hende vi har med en kunstløper å gjøre? Anne Line Gjersem har stått på pallen i OL(det har ikke søsteren), men har hun tatt gull? Men det virker litt far off. Hun er jo ikke like kjent for folk som de overnevnte fks. 

Hva med Andrine Flemmen? Kan 1981 være det året hun startet med ski/alpint? Hun er jo typen til å delta på underholdningsprogram ref. deltakelse i skal vi danse og mesternes mester(tror jeg?)

Anonymkode: cdf7c...207

Ble det spesifisert om gullet var ol-gull eller hvilket som helst gull? For Flemmen har mange NM-gull. i OL har beste plassering vært sølv. Og mannen hennes driver med ekstremsport. Ref "Flyr høyt"

Anonymkode: cdf7c...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Eller kan det hende vi har med en kunstløper å gjøre?

Anonymkode: cdf7c...207

ja, isdanser er ikke så dumt tenkt! Ravnen er veldig grasiøs, med ballettbevegelser på armene. Det har plaget meg litt. Men så er det dette med Holmenkollen da. Isdans foregår ikke der?

Anonymkode: 5375b...9ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan bare ikke være Anne Rimmen som er ravnen selv om stemmen hennes ligner litt.. Har et par navn på blokka som passer til flere av hintene men det med steiner, der står jeg fast. 

Samtidig så sier hun at panelet er på tynn is når de foreslår Marit Bjørgen, Maren Lundby, Anette Sagen og Helene Olafsen. Hadde hun vært en annen vintersportutøver så hadde det blitt villedende å si? Eller kan det hende vi har med en kunstløper å gjøre? Anne Line Gjersem har stått på pallen i OL(det har ikke søsteren), men har hun tatt gull? Men det virker litt far off. Hun er jo ikke like kjent for folk som de overnevnte fks. 

Hva med Andrine Flemmen? Kan 1981 være det året hun startet med ski/alpint? Hun er jo typen til å delta på underholdningsprogram ref. deltakelse i skal vi danse og mesternes mester(tror jeg?)

Anonymkode: cdf7c...207

Det deltakerne sier rett etter opptreden er spilt inn på forhånd, ifølge min mann som jobber med TV. Så det at panelet er på tynn is er bare noe hun sier for å villede. 
 

Ravnen sa aldri OL-gull, hun sa hun hadde vært med mange OL og at hun hadde fått gull (kan være utenom OL).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble det spesifisert om gullet var ol-gull eller hvilket som helst gull? For Flemmen har mange NM-gull. i OL har beste plassering vært sølv. Og mannen hennes driver med ekstremsport. Ref "Flyr høyt"

Anonymkode: cdf7c...207

Ravnen sa hun hadde vært med på mange OL og at hun hadde et gull (som kan være utenom OL).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, isdanser er ikke så dumt tenkt! Ravnen er veldig grasiøs, med ballettbevegelser på armene. Det har plaget meg litt. Men så er det dette med Holmenkollen da. Isdans foregår ikke der?

Anonymkode: 5375b...9ed

Nei, jeg får heller ikke funnet en kobling til Holmenkollen eller 1981. Hun er jo også 13 år yngre og hadde vært det sterkeste kortet innen kunstløp. Er ikke mange profesjonelle innen det her til lands. I hvert fall ikke som har gjort seg litt bemerket på linje med AL. Ravnen elsker alt som glitrer. Sånn sett passer kunstløp. Men når jeg googler litt ser jeg at Andrine Flemmen frontet AMFI sine julemagasin og vært modell for noen av kleskolleksjonene deres. Hun har også "blitt ny" med Jan Thomas. Og hun deltok i Skal vi danse. Der skal det finnes glitter😅 Også har hun jo ikke minst tatt både gull og sølv.

Anonymkode: cdf7c...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg får heller ikke funnet en kobling til Holmenkollen eller 1981. Hun er jo også 13 år yngre og hadde vært det sterkeste kortet innen kunstløp. Er ikke mange profesjonelle innen det her til lands. I hvert fall ikke som har gjort seg litt bemerket på linje med AL. Ravnen elsker alt som glitrer. Sånn sett passer kunstløp. Men når jeg googler litt ser jeg at Andrine Flemmen frontet AMFI sine julemagasin og vært modell for noen av kleskolleksjonene deres. Hun har også "blitt ny" med Jan Thomas. Og hun deltok i Skal vi danse. Der skal det finnes glitter😅 Også har hun jo ikke minst tatt både gull og sølv.

Anonymkode: cdf7c...207

"Når jeg er omgitt av andre store ravner er jeg i mitt ess"

Andrine har fks bilde av seg hengende på veggen i Holmenkollen restaurant, sammen med andre store skinavn. 

https://www.dagbladet.no/sport/her-blir-bjorgen-portrettert-av-stjernefotograf/64293120

Anonymkode: cdf7c...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Ravnen sa hun hadde vært med på mange OL og at hun hadde et gull (som kan være utenom OL).

 

32 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Ravnen sa hun hadde vært med på mange OL og at hun hadde et gull (som kan være utenom OL).

Anne Rimmen har fått Gullruten. Det har ikke Marte Stokstad (halv- eller stesøster). Ble nevnt i første program at flere i familien som drev med det samme ikke hadde fått gull. 

Anonymkode: ea36e...49c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...