Gå til innhold

......


Gjest Kristina S.

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo rart at det hintet skulle ha noe å gjøre med noe som folk ikke vet før etterpå,,hun kunne jo ha gått ut før det med kongens medalje ble avslørt.

her føler jeg folk vrir hintene slik de selv får det til å stemme🤪

Anonymkode: 0b718...2e2

Kan du gi eksempler på andre kjendiser som passer alle hintene til enhjørningen da? Som en da under her har Inger også spilt sonja.. Hun har fått Petter dass prisen ++. Det er ikke å tilpasse hint. 

Finn én annen norsk kjendis du kan koble alle hintene til? 

Anonymkode: 0ec5f...286

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte det "frimerke-hintet" kunne være at vedkommende er avbildet på en flyhale.. eneste er at dèt er det ingen nålevende som er 🤓

Endret av Tradegy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kunne hun gått ut før? I think not...

Anonymkode: 5375b...9ed

Hun kunne jo det. Det er jo risky å plante et hint som ikke er kjent enda, og teit og rart å gjøre det. 

Anonymkode: 0b718...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå har dere ødelagt alt for meg her altså 😂 så er vel Inger Lise enhjørningen da 😝 og Cess er trollet

Hvem tror dere Elgen er da? Einar Tørnquist har droppet masse «hinting» om at han er det i podcasten Jan Thomas og Einar blir venner. Noen ganger på en sånn måte at jeg ikke klarer å ta det helt som tulling også. 
Jeg har tenkt han det Bailey, Yosef (fra Madcon) eller en av Ylvis-brødrene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan legges til at Vikingen skrev "Hallo alle sammen" på et ark i første VB.

Det er for øvrig slik Herman Dahl starter sine Youtube-videoer :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun kunne jo det. Det er jo risky å plante et hint som ikke er kjent enda, og teit og rart å gjøre det. 

Anonymkode: 0b718...2e2

Er jo ikke sikkert de kongelige hintene har noe med fortjenestemedaljen å gjøre. Det kan bare være at hun har spilt Sonja. Inger Lise har helt sikkert også andre forbindelser til kongehuset gjennom sin veldig lange karriere. 

Anonymkode: 5d02b...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2020 den 21.33, Kristina S. skrev:

Ok, men akkurat det er kanskje ikke noe objektivt hint. Jeg for min del tror det er Inger Lise Rypdal uten at jeg får alle hintene til å stemme på henne.

Hvilket hint stemmer ikke på henne?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kristina S. skrev:

Har oppdatert HI med denne infoen. Det må være Petter Dass, men jeg synes motivene rundt Petter Dass ser mer ut som skip med bare mast (?). Helt klart noe nordlansk referanse ihvertfall. Vet ikke hva de små pyntegjenstandene rundt skal symbolisere. 

Inger Lise Rypdal har fått Petter Dass prisen, porselensfiguren med harpe kan være referanse til Harper Valley, som sangen fru Johnsen heter opprinnelig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun kunne jo det. Det er jo risky å plante et hint som ikke er kjent enda, og teit og rart å gjøre det. 

Anonymkode: 0b718...2e2

Nnnnn, vi vet jo ikke om de faktisk sender ut den som får minst favorittstemmer.. Kan tenke meg at S.Vedum ikke har tid til å holde på med dette i mange helger fremover, så greit at han "røk" ut fort, for eksempel.

På den andre siden; det kan gjerne være slik at de som er dårligst til å synge får færrest favorittstemmer og dermed ryker ut først. I så fall er Ravnen neste!

Anonymkode: 5375b...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ravnen sier "passene mine" påskrevet, ikke "passet mitt". Er dette en person med dobbelt statsborgerskap? Hvem kan det være?

Anonymkode: 66a57...a40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ravnen sier "passene mine" påskrevet, ikke "passet mitt". Er dette en person med dobbelt statsborgerskap? Hvem kan det være?

Anonymkode: 66a57...a40

Anne Rimmen har dansk og norsk statsborgerskap. Søren, jeg vil at det skal være Karen-Marie Ellefsen, det hadde vært så gøy, men nå begynner jeg nesten å tro Anne Rimmen pga dette og de der kortene. Hun er jo også sportsjournalist, så det som kan stemme med KM kan for så vidt stemme med henne også, hvis man tolker det metaforisk.

Anonymkode: b9313...d89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anne Rimmen har dansk og norsk statsborgerskap. Søren, jeg vil at det skal være Karen-Marie Ellefsen, det hadde vært så gøy, men nå begynner jeg nesten å tro Anne Rimmen pga dette og de der kortene. Hun er jo også sportsjournalist, så det som kan stemme med KM kan for så vidt stemme med henne også, hvis man tolker det metaforisk.

Anonymkode: b9313...d89

Hva om det ikke er noen av dem?

Anonymkode: 5d02b...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva om det ikke er noen av dem?

Anonymkode: 5d02b...fae

Det kan godt hende, det er er det som er så spennende.

Anonymkode: b9313...d89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vikingen-Ravi.

 

Anonymkode: 9456a...63d

Rybakk.

 

Anonymkode: 9456a...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje sa tidligere at ALT i programmet kan være et hint. Nå viste de elgen istedenfor vikingen når de skulle vise hva dommerene hadde gjettet 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15224A75-8ED0-4AB7-80CC-AE30C5B8D9DF.thumb.png.fcc6c05628b174fb36715ba19c35a5ab.pngSyns det så ut som ravnen hadde ett grønt og ett blått øye. 

Endret av Lady Lovelylocks
Lagt til bilde.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...