Gå til innhold

......


Gjest Kristina S.

Anbefalte innlegg

Elgen tror jeg nok er Kash King. Han er sanger og har vært med i "Skal vi danse" Han elsker å danse. Så var han Mowgli i oppsetningen av jungelboken på det norske teateret. Den grønne scene. Osv osv 

Og ikke minst. Stemmen er lik!

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trodde også det. Men i går sa hun jo at hun hadde vunnet mange priser, og at de andre hadde kostet både svette og tårer. Har rimmen vunnet andre priser enn gullruten da? 

Anonymkode: 0ec5f...286

Flere priser? Hvor har du det fra?

«Ravnen sier hun har vært med på mange konkurranser. Det har kostet mye blod, svette og tårer, men sier det har vært verdt det. «Ravnen» påpeker også at hun er blitt stemt fram av folket til en pris.»

https://www.dagbladet.no/kultur/hint-for-hint/73089160

Anonymkode: e3b82...089

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Feil.

Anonymkode: cdf7c...207

Hva er feil?

Anonymkode: e3b82...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flere priser? Hvor har du det fra?

«Ravnen sier hun har vært med på mange konkurranser. Det har kostet mye blod, svette og tårer, men sier det har vært verdt det. «Ravnen» påpeker også at hun er blitt stemt fram av folket til en pris.»

https://www.dagbladet.no/kultur/hint-for-hint/73089160

Anonymkode: e3b82...089

Men hvilke konkurranser har hun vært med på da, som har kostet blod, svette og tårer?

Anonymkode: 5d02b...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikingen sa «nei takk, jeg kjører» i starten av programmet. Herman Dahl fikk lappen i midten av november. 

Anonymkode: e10d2...7fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men hvilke konkurranser har hun vært med på da, som har kostet blod, svette og tårer?

Anonymkode: 5d02b...fae

Det å lede konkurransene kan også koste blod, svette og tårer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 0.45):

Det lå en pakke med knekkebrød og makrell i tomat oppå klossene i hintvideoen til Trollet i dag🤔

Anonymkode: 5d02b...fae

Mener å ha sett en plass at Ulrikke en gang kjøpte mange bokser makrell i tomat

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (14 timer siden):

Elgen tror jeg nok er Kash King. Han er sanger og har vært med i "Skal vi danse" Han elsker å danse. Så var han Mowgli i oppsetningen av jungelboken på det norske teateret. Den grønne scene. Osv osv 

Og ikke minst. Stemmen er lik!

Han har også vært m i Stjernekamp. 
Elgen har jo krone - og han heter jo King :)

Har han nylig fått ny kjæreste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Emma* skrev (2 timer siden):

Han har også vært m i Stjernekamp. 
Elgen har jo krone - og han heter jo King :)

Har han nylig fått ny kjæreste?

Han har ihvertfall en, men hvor lenge de har vært sammen vet jeg ikke 🙂 ja, King. Og han er nok ganske sosial også. Var serie om han og kjæresten som dro til Rwanda for å ta over bestemorens hotell der. Mye som stemmer med at det er han 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle hatt med Ingrid Gjessing Linhave..siden hun er så innmari anonym :Knegg: 

Anonymkode: ac063...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Emma* skrev (3 timer siden):

Han har også vært m i Stjernekamp. 
Elgen har jo krone - og han heter jo King :)

Har han nylig fått ny kjæreste?

Men fotballen da? Han har vel ikke noe med fotball å gjøre..

Endret av Tantadi
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantadi skrev (1 minutt siden):

Men fotballen da? Han har vel ikke noe med fotball å gjøre..

Har det vært hintet om fotball? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SoWhat? skrev (17 minutter siden):

Kan du nevne noe av det?  

De viser jo fotball hint i snutten før de synger. Og metaforen «den grønne scene» er blitt brukt flere ganger.Men mulig jeg er helt på jordet da😄 Dette er spennende😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tantadi skrev (2 minutter siden):

De viser jo fotball hint i snutten før de synger. Og metaforen «den grønne scene» er blitt brukt flere ganger.Men mulig jeg er helt på jordet da😄 Dette er spennende😀

Han har jo spilt mye teater. Og han hadde hovedrollen som Mowgli i jungelboken. Ganske grønt med jungel tenker jeg 🙂 men ja... ikke lett å vite. Men syns påfallende mye stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (3 minutter siden):

Hadde vært fint om du fant slike ting ved å se på nrk.no. Først latterliggjør du og langer ut mot oss som ser programmet, og så dette.

Og denne tråden er opprettet for å liste opp hint, ikke for å spekulere i hvem det kan være. Gjetting kan gjøres i den opprinnelige tråden.  Ville helst hatt hjelp med hint som er kommet i episodene, slik at jeg kan oppdatere HI.  

Slutt å vær så sur du. Herregud. Jeg har ombestemt meg. Jeg syns det er morsomt å gjette. Og jeg kommer med hint og svarer på konkrete ting. 

Sure folk asså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.
SoWhat? skrev (På 30.11.2020 den 13.57):

Slutt å vær så sur du. Herregud. Jeg har ombestemt meg. Jeg syns det er morsomt å gjette. Og jeg kommer med hint og svarer på konkrete ting. 

Sure folk asså....

-

Endret av Kristina S.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantadi skrev (21 minutter siden):

De viser jo fotball hint i snutten før de synger. Og metaforen «den grønne scene» er blitt brukt flere ganger.Men mulig jeg er helt på jordet da😄 Dette er spennende😀

Har jo Jousha King også. Han er fotballspiller og den mestscorende med 17 mål. Veldig høy, men vet ikke om en kan relatere han til dansing og hvor sosial han er. At han ofte går til "sentum" for å møte folk. Det passer bedre med Kash King 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...