Gå til innhold

......


Gjest Kristina S.

Anbefalte innlegg

Tipper Elgen er Jonna Støme jeg. Mest fordi jeg trenger et alternativ til Markus Bailey og Carew. Støme har dubbet Pixar, hvertfall. Som hèlt sikkert mange andre :Nikke:

Anonymkode: ac063...974

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristina S. skrev (2 timer siden):

Ja, må være den, for før vi ser plakaten henge der ser man sitatene øøverst veldig nærme skjermen, hvis man stopper akkurat på riktig tidspunkt. godt jobba å finne den.

Anonymkode: b9313...d89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (9 timer siden):

Er det denne posteren? Vanskelig å tyde hva det skal forestille.

image.png.963d82519e8a7de7bcba22376e58a2d7.png

Ja, men det står To Pixar and beyond

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ada eller Andrine Hegerberg kunne vært med. Ikke ravnen, da jeg oppfatter hun som lite utholdende (peser fælt når det blir mye trinn) 

Snart ny sending.. :rolleyes: 

Anonymkode: ac063...974

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med ravnen er at det er mange aktuelle kandidater, men ingen av kandidatene passer alle hintene....Eller så tolker man hintene feil eller overtolker dem. F.eks "vi ravner finner vakre ting på de rareste steder". Det passer på Størmer Steira, da hun fant øredobbene hun brukte i bryllupet sitt på en bruktbutikk. Men på henne passer ikke at hun har vært med lengst i sin gren. Så får håpe det kommer noen oppklarende hint på lørdag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (4 minutter siden):

Problemet med ravnen er at det er mange aktuelle kandidater, men ingen av kandidatene passer alle hintene....Eller så tolker man hintene feil eller overtolker dem. F.eks "vi ravner finner vakre ting på de rareste steder". Det passer på Størmer Steira, da hun fant øredobbene hun brukte i bryllupet sitt på en bruktbutikk. Men på henne passer ikke at hun har vært med lengst i sin gren. Så får håpe det kommer noen oppklarende hint på lørdag!

Det kan jo handle om å finne «glede» i de små rare ting også feks. Så sikkert mange måter å tolke det på ja. Må jo være en litt mer kjennetegnende faktor for personen enn at hun en gang kjøpte øredobber i bruktbutikk kanskje?

Anonymkode: 0b718...2e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus Bailey hadde stemmen til en blå alv i Pixar-filmen Fremad i år. Sa han ikke noe om at vi så han sist i blått eller noe?😅

Anonymkode: fca18...113

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Markus Bailey hadde stemmen til en blå alv i Pixar-filmen Fremad i år. Sa han ikke noe om at vi så han sist i blått eller noe?😅

Anonymkode: fca18...113

Opptreden i blått mens de filmer på Pixar-plakaten. Da er det han😂

Anonymkode: fca18...113

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også trodd at elgen var Markus Bailey, men elgen har veldig blå øyne, derfor er jeg usikker på om det er han. Noen som kan forklare elgens blå øyne om det er Bailey som skjuler seg bak maska? 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dette skal de synge i «Maskorama» lørdag

https://www.vg.no/i/Gar98m

Anonymkode: ea36e...49c

Vikingen skal synge en sang fra filmen Trolls?

Skal trollet synger en sang fra TV-serien Vikings, kanskje?

Anonymkode: e3b82...089

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JohanneK skrev (49 minutter siden):

Jeg har også trodd at elgen var Markus Bailey, men elgen har veldig blå øyne, derfor er jeg usikker på om det er han. Noen som kan forklare elgens blå øyne om det er Bailey som skjuler seg bak maska? 😊

Kontaktlinser med farge ble oppfunnet for mange tiår siden.

Anonymkode: e3b82...089

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Markus Bailey hadde stemmen til en blå alv i Pixar-filmen Fremad i år. Sa han ikke noe om at vi så han sist i blått eller noe?😅

Anonymkode: fca18...113

John CArew har også vært en blå due i Pixar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kontaktlinser med farge ble oppfunnet for mange tiår siden.

Anonymkode: e3b82...089

Hva har det med saken å gjøre egentlig? Har du sett Marcus Bailey gå med blå kontaktlinser? Jeg synest det er et bra poeng det med øynene. Tror ikke det er tilfeldig at elgen har så blå øyner. Veldig blå øyner. Tror det er kjennetegn ved personen, isåfall kan det stemme godt med Jan Gunnar Solli. Elger har vel ikke blå øyner heller, så det er ingen god grunn til å gi elgekostymet blå øyne med mindre det har noe med personen å gjøre.

Endret av missmcbeal
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (14 minutter siden):

Hva har det med saken å gjøre egentlig? Har du sett Marcus Bailey gå med blå kontaktlinser? Jeg synest det er et bra poeng det med øynene. Tror ikke det er tilfeldig at elgen har så blå øyner. Veldig blå øyner. Tror det er kjennetegn ved personen, isåfall kan det stemme godt med Jan Gunnar Solli. Elger har vel ikke blå øyner heller, så det er ingen god grunn til å gi elgekostymet blå øyne med mindre det har noe med personen å gjøre.

Enig der. Tror både Carew og Bailey er ganske utelukket. Mannen som har laget kostymene har jo sagt noe om dette:

«Han har også lagt vekt på personlegdomen til personen som er inne i kostymet.

– Det er «quirky» detaljar og eit uttrykk som passar personen. Det har vi gjort i samarbeid med deltakarane for at det skal vere eit DNA.

Derfor har han også støypt eigne augo slik at blikket har blitt tilpassa kvar enkelt karakter.

Han kan også fortelje om at kvart kostyme har hint og avleiingar.»

Anonymkode: 5d02b...fae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...