Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
41 minutter siden, ... skrev:

Jeg kunne virkelig tenkt meg et seksuelt eventyr med en flott dame i den alderen.

Det er mange av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om det. Min mor på 50 er sammen med en kar på 35... tror heller ikke det er mangel på kvinner som ønsker yngre menn. Men hvor du kan finne de har jeg ikke så mange tips til. Moren min møtte sin kjæreste på Sats

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det, som du er inne på, ellers er en del kvinner ute på byen som ikke er fremmed for et slikt opplegg. Det finnes sikkert også nettsider for dette, men jeg tror nok en vil finne at etterspørselen etter kvinner i alle aldre for "seksuelt eventyr" er veldig stor og at en skal gjøre en ganske sterkt innsats for å være den i mengden som når gjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange damer i den alderen drømmer om menn i 30-årene, så det bør være enkelt å få tak i. 

Anonymkode: 52c0d...136

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes flotte damer i 50-åra, jeg har hatt sex med flere. Som er stramme i kroppen, siste møtte jeg på sats.

Fordelen med disse er at du slipper masse kjas og mas, de kan knulle. Suger deg tom også.

Mann 31.

Anonymkode: 4ae41...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du finner flere som er med på et seksuelt eventyr. Men du vil nok ikke finne så mange som ønsker fast forhold. 

 

Anonymkode: 82a7d...62d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 16.11.2020 den 8.05):

Veldig mange damer i den alderen drømmer om menn i 30-årene, så det bør være enkelt å få tak i. 

Anonymkode: 52c0d...136

Ja, gjør de egentlig det?

Anonymkode: 6beb6...4ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2020 den 8.25):

Litt rart ts. Tenne på gamle damer på 50+. Mommyissues?

Anonymkode: b501b...3d2

Hvorfor er det rart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... skrev (4 minutter siden):

Lurer jeg også på. En dame på 50 f.eks er nærmere min alder enn min mors alder.

Skjønner ikke hva som er rart med det. Jeg liker kvinner i 40 og 50 årene best. De er modne og har sluttet å være så usikre på alt hele tiden (ihvertfall veldig mange). Lite drama er det med dem også. Det føles trygt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2020 den 8.25):

Litt rart ts. Tenne på gamle damer på 50+. Mommyissues?

Anonymkode: b501b...3d2

ikke noe som heter mommyissues, dumbass!

Anonymkode: 9e709...6d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... skrev (På 15.11.2020 den 22.08):

Jeg kunne virkelig tenkt meg et seksuelt eventyr med en flott dame i den alderen. Jeg har til gode å finne noen som er interessert i såpass yngre menn. De fleste i den alderen relaterer min alder til rundt egne barns alder.

Vil dermed tro at damene i 50-åra som kan gå 15-20 år ned på en partner, er relativt få. Men hvordan finne disse damene? Jeg har prøvd diverse apper og datingtjenester, men liten respons.

Å gå på byen er en mulighet, men nå er det jo ikke lov for tiden, og jeg syns heller ikke den settingen er den riktige arenaen å finne noen på.

Hvorfor bare seksuelt? Kan hende det er det som gjør at de styrer unna. Hilsen kvinne på 47, sammen med mann 31.

Anonymkode: f2ea9...d5f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... skrev (På 15.11.2020 den 22.08):

Jeg kunne virkelig tenkt meg et seksuelt eventyr med en flott dame i den alderen. Jeg har til gode å finne noen som er interessert i såpass yngre menn. De fleste i den alderen relaterer min alder til rundt egne barns alder.

Vil dermed tro at damene i 50-åra som kan gå 15-20 år ned på en partner, er relativt få. Men hvordan finne disse damene? Jeg har prøvd diverse apper og datingtjenester, men liten respons.

Å gå på byen er en mulighet, men nå er det jo ikke lov for tiden, og jeg syns heller ikke den settingen er den riktige arenaen å finne noen på.

Jeg har gjort det lett. Har fortsatt kontakt med min 15 år yngre jævel i senga. Beste jeg har opplevd noen gang pluss masse koselig stunder har vi hatt utenfor senga og. Nei aldri angret på det.

k53

Anonymkode: 25dfe...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

... skrev (5 timer siden):

Fordi jeg kun er interessert i det seksuelle? Det må da være lov.

Forsåvidt har jeg ikke opplevd at noen styrer unna, det er heller det at jeg ikke opplever at noen er interessert i yngre i det hele tatt.

K 53 jeg kunne glatt ha hatt forhold med en på 37-38 hvis han var klar på han ikke ville ha barn. Ingenting hadde vært bedre enn å få elske den man har sex med❤️

Anonymkode: 25dfe...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... skrev (På 15.11.2020 den 22.08):

Jeg kunne virkelig tenkt meg et seksuelt eventyr med en flott dame i den alderen. Jeg har til gode å finne noen som er interessert i såpass yngre menn. De fleste i den alderen relaterer min alder til rundt egne barns alder.

Vil dermed tro at damene i 50-åra som kan gå 15-20 år ned på en partner, er relativt få. Men hvordan finne disse damene? Jeg har prøvd diverse apper og datingtjenester, men liten respons.

Å gå på byen er en mulighet, men nå er det jo ikke lov for tiden, og jeg syns heller ikke den settingen er den riktige arenaen å finne noen på.

Mann 45 her. Da jeg var 30 styret jeg med en dame på 50,, holdt på i et par år. Var veldig bra. Som 35-åring hadde jeg en dame på 49, også veldig bra. Kun sex.

Sjekket opp den ene på Sats og den andre var en dame i nabolaget som jeg traff her og der. Begge satte pris på en yngre knullekompis. Null følelser, stress og sånn. Bare deilig og god nytelse. Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... skrev (7 timer siden):

Fordi jeg kun er interessert i det seksuelle? Det må da være lov.

Forsåvidt har jeg ikke opplevd at noen styrer unna, det er heller det at jeg ikke opplever at noen er interessert i yngre i det hele tatt.

Da kan det hende noen føler seg bare som en knulledukke. At yngre menn bare vil ha sex og ikke forhold er nok til at jeg hadde holdt meg unna. 

Anonymkode: f2ea9...d5f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da kan det hende noen føler seg bare som en knulledukke. At yngre menn bare vil ha sex og ikke forhold er nok til at jeg hadde holdt meg unna. 

Anonymkode: f2ea9...d5f

Samme her.

Anonymkode: 14dc4...593

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...