Gå til innhold

Hvordan bli mer spennende for menn?🙁


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes det er spesielt ja. Fordi du ikke forstår -tilfeldigvis?

Anonymkode: f1952...378

Manipulator.

 

2 timer siden, Paramount skrev:

Man holder seg i form, kler seg i tettsittende klær, hinter om sex, har en stor omgangskrets, flørter, og kombinerer det med å gi han en avmålt mengde med sex. Ta kontroll over hans orgasmer rett og slett. Aldri gi etter for hans press om sex. Mannen blir ikke forelsket og lykkelig av orgasme, han blir lei. En sterk påminnelse av og til om hvor deilig du kan være for han er nok til å skaffe seg en stabil, lydig, omtenksom og interessert mann. 

Dette var trist lesing. Mange kvinner er ikke like sexavhengige som menn, så den avmålte mengden sex er neppe et problem å få til. ALT må jo handle om sex for dere😑😑😑😑 det er jo dette som er pest eller kolera for single kvinner; enten må de ta en kjedelig fyr uten sexdrift eller en adhd-type som skal ha seg når det passer han. Og de som ikke er noen av delene er allerede optatt.

Anonymkode: 4bad7...a12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok bare for lite neurotypisk for dem.

Kanskje du bør satse på noen som ikke er neurotypisk da, siden du selv egentlig ikke er det lenger?

Anonymkode: f1952...378

Skjønner nå hvorfor man ikke skal søke råd på nett😂😂😂

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var trist lesing. Mange kvinner er ikke like sexavhengige som menn, så den avmålte mengden sex er neppe et problem å få til. ALT må jo handle om sex for dere😑😑😑😑 det er jo dette som er pest eller kolera for single kvinner; enten må de ta en kjedelig fyr uten sexdrift eller en adhd-type som skal ha seg når det passer han. Og de som ikke er noen av delene er allerede optatt.

For kvinner som har lite lyst på sex er dette trist lesing. Mange menn liker forresten sex uten å være avhengige. Seksuell spenning går langt ut over sengevarmen. Ts ønsket å vite hvordan hun kunne opprettholde gnisten fra menn. Det finnes selvsagt andre måter, men seksuell spenning er (dessverre for de som ikke er spesielt opptatt av det) mest effektivt for de fleste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Paramount skrev:

Man holder seg i form, kler seg i tettsittende klær, hinter om sex, har en stor omgangskrets, flørter, og kombinerer det med å gi han en avmålt mengde med sex. Ta kontroll over hans orgasmer rett og slett. Aldri gi etter for hans press om sex. Mannen blir ikke forelsket og lykkelig av orgasme, han blir lei. En sterk påminnelse av og til om hvor deilig du kan være for han er nok til å skaffe seg en stabil, lydig, omtenksom og interessert mann. 

Synes nå dette hørtes ganske fornuftig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/15/2020 at 9:03 PM, AnonymBruker said:

Vel vi har forresten matchet på en dating app, så litt interessant må jeg ha vært😉

Anonymkode: 8331d...7e4

Huffda! Beklager jeg aldri skrev noe, er sjenert og merkelig. :P

Men da er det sikkert noe interessert ved deg, som ikke kommer frem ved den beskrivelsen jeg siterte. Kan jo være du har styrker du ikke er klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli muslim og ha på deg hijab. Da kommer mennene og vil ha barn 🙊 det var min erfaring 😂

Har lenge prøvd hardt å få meg type, men det var først når jeg «fant meg selv», ble religiøs og ikke spesielt interessert i det motsatte kjønn at de kom som fluer på en snor, altså..

Sier ikke at du skal konvertere 😅 men et tips er å være fullstendig ærlig med hva du ønsker deg. Først og fremst for deg selv! Ikke nøy deg med mindre. Du er ikke interessert i å bare ha sex med noen, du er interessert i et samliv, og da må du være ærlig til alle menn du snakker med om at du har slike verdier og setter det høyt. De rette mennene blir ikke skremt bort, de respekterer deg mer.

Anonymkode: 8b895...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...