Gå til innhold

Hvordan bli mer spennende for menn?🙁


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De jeg har vært med har sagt de synes jeg er det.

Anonymkode: 8331d...7e4

Menn sier alt for å få sex, bare så det er sagt. Jeg har slutta å tro på komplimenter fra menn, de har som oftest et motiv for det, og da sex. Om ikke så ønsker de komplimenter tilbake selv eller bare gjør det for å virke snill. 

Anonymkode: f35ab...e27

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det jeg også mistenker, at jeg blir litt kjedelig for dem, men samtidig er jo de aller fleste helt vanlige mennesker sånn som meg og de har da kjæreste de også. F.eks er ikke jeg noe mindre kjedelig enn kollegaene mine, venner eller andre bekjente som har kjæreste.

:sukk:

Anonymkode: 8331d...7e4

Er du sikker på det? Kanskje de har noe annet du ikke har. En ting du også må huske på er at datingkulturen nå er mye mer annerledes enn den var for 4 år siden f.eks. Hardere konkurranse, du er nødt å skille deg ut.

Anonymkode: e8100...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn sier alt for å få sex, bare så det er sagt. Jeg har slutta å tro på komplimenter fra menn, de har som oftest et motiv for det, og da sex. Om ikke så ønsker de komplimenter tilbake selv eller bare gjør det for å virke snill. 

Anonymkode: f35ab...e27

Trist. Er det ingen som er interessert i noe ekte lenger?

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på det? Kanskje de har noe annet du ikke har. En ting du også må huske på er at datingkulturen nå er mye mer annerledes enn den var for 4 år siden f.eks. Hardere konkurranse, du er nødt å skille deg ut.

Anonymkode: e8100...737

Det kan godt hende, også har sikkert jeg noe de ikke har også. Jeg tror ikke jeg er noe dårligere enn andre mennesker. 

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det er det jeg også mistenker, at jeg blir litt kjedelig for dem, men samtidig er jo de aller fleste helt vanlige mennesker sånn som meg og de har da kjæreste de også. F.eks er ikke jeg noe mindre kjedelig enn kollegaene mine, venner eller andre bekjente som har kjæreste.

:sukk:

Anonymkode: 8331d...7e4

Du har sikkert lettere for å komme i kontakt med menn og få en connection om du er utadvendt og sprudlende. Men det er da overhodet ikke sånn at "kjedelige" damer sliter med å få kjæreste!

Hvilke menn er det du går etter da? Det er jo en gang sånn at de mest populære mennene er vanskeligere å lande som kjæreste

Anonymkode: c99fc...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist. Er det ingen som er interessert i noe ekte lenger?

Anonymkode: 8331d...7e4

Er det mulig å få noe ekte da? Det er jo bare skuespill og for fasaden sin del, alt ender med utroskap og dritt uansett. 

Anonymkode: f35ab...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår frustrasjonen din TS, men som det ble nevnt tidligere i tråden; hva med å øve deg på å bli tryggere i deg selv? Øve deg på å bli noe mer utadvent? Jeg er nokså lik deg i personlighet, det tar tid å oppdage meg og mine kule sider. Det er det ikke alle som har tålmodighet til å vente på, noe jeg godt kan forstå. For min del ser jeg på det som en god mulighet for selvutvikling. Det betyr ikke at du ikke skal være deg selv, eller bli en hoppende glad heiajente, det finnes balanser og mellomting her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har sikkert lettere for å komme i kontakt med menn og få en connection om du er utadvendt og sprudlende. Men det er da overhodet ikke sånn at "kjedelige" damer sliter med å få kjæreste!

Hvilke menn er det du går etter da? Det er jo en gang sånn at de mest populære mennene er vanskeligere å lande som kjæreste

Anonymkode: c99fc...61d

Jeg går ikke for de mest populære, det er ikke menn som tiltaler meg, og jeg er nok neppe interessant for dem heller. 

Ellers har jeg prøvd litt ulike typer, foretrekker dog menn fremfor "gutter".

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Herlighet skrev:

Jeg forstår frustrasjonen din TS, men som det ble nevnt tidligere i tråden; hva med å øve deg på å bli tryggere i deg selv? Øve deg på å bli noe mer utadvent? Jeg er nokså lik deg i personlighet, det tar tid å oppdage meg og mine kule sider. Det er det ikke alle som har tålmodighet til å vente på, noe jeg godt kan forstå. For min del ser jeg på det som en god mulighet for selvutvikling. Det betyr ikke at du ikke skal være deg selv, eller bli en hoppende glad heiajente, det finnes balanser og mellomting her. 

Ja jeg kan nok utvikle meg litt der, men samtidig er jeg ikke sånn veldig innadvendt og sjenert som man gjerne forbinder med introverte. 

Mange tror også at jeg er utadvendt og blir overrasket når jeg sier at jeg er introvert. Kan også være veldi åpen og jobber med mennesker. Så det sier jo også litt. Er ikke den selvutslettende typen og er ofte den første på jobb som sier i fra om det er noe. 

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som ei flott dame, men du har ikke det lille "ekstra". Kjedelig, er det jeg får følelsen av når jeg leser dette.

Har du noen spesielle meninger som avviker fra normen som du kan belyse? Jeg har aldri hatt problemer med menn. Jeg er veldig pen, har ingenting på stell og jeg har en spesiell personlighet. Jeg er veldig direkte, har mange spesielle meninger som svært få andre har eller i det hele tatt tør å formidle videre. Jeg bedriver ekstremsport og mennene vet aldri hva de kan forvente med meg. 

Har ikke utdannelse men jobber i butikk, eier ikke leilighet og har heller ikke bil.

Har vært i 3 forhold og fant meg ny mann via tinder for 4 måneder siden. 

Anonymkode: e8100...737

Kan forresten nevne at min erfaring er at menn helst vil ha noen som er enig med dem. Når jeg har gitt uttrykk for andre synspunkter enn deres, merker jeg på stemningen at det blir misnøye. 

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan forresten nevne at min erfaring er at menn helst vil ha noen som er enig med dem. Når jeg har gitt uttrykk for andre synspunkter enn deres, merker jeg på stemningen at det blir misnøye. 

Anonymkode: 8331d...7e4

Det har jeg og selv erfart... kan hende at det er ett triks å vente med de spennende diskusjonene. 

Du har jo en mulighet til her, det er å glemme mannfolk litt og bruke tiden din på det du liker å holde på med. Du er som du er og du høres ut som en bra dame. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Herlighet skrev:

Det har jeg og selv erfart... kan hende at det er ett triks å vente med de spennende diskusjonene. 

Du har jo en mulighet til her, det er å glemme mannfolk litt og bruke tiden din på det du liker å holde på med. Du er som du er og du høres ut som en bra dame. 

Takk😊

Jeg føler jeg har gjort mine ting lenge nå og er der hvor det er på tide og langt på overtid med en fast partner. Siden jeg ikke har barn og fleksitid så har jeg masse tid til andre ting også:)

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og jeg har vært for spennende for de jeg har vært på date med (de var kjedelige a4-menn i mine øyne). Man må vel bare kysse noen frosker helt til det klaffer?

Anonymkode: ab5f7...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at alle jeg dater synes jeg blir litt kjedelig i lengden🙁

Hva gjør man for å holde på gnisten til dere menn?

Anonymkode: 8331d...7e4

Man holder seg i form, kler seg i tettsittende klær, hinter om sex, har en stor omgangskrets, flørter, og kombinerer det med å gi han en avmålt mengde med sex. Ta kontroll over hans orgasmer rett og slett. Aldri gi etter for hans press om sex. Mannen blir ikke forelsket og lykkelig av orgasme, han blir lei. En sterk påminnelse av og til om hvor deilig du kan være for han er nok til å skaffe seg en stabil, lydig, omtenksom og interessert mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som ei flott dame, men du har ikke det lille "ekstra". Kjedelig, er det jeg får følelsen av når jeg leser dette.

Har du noen spesielle meninger som avviker fra normen som du kan belyse? Jeg har aldri hatt problemer med menn. Jeg er veldig pen, har ingenting på stell og jeg har en spesiell personlighet. Jeg er veldig direkte, har mange spesielle meninger som svært få andre har eller i det hele tatt tør å formidle videre. Jeg bedriver ekstremsport og mennene vet aldri hva de kan forvente med meg. 

Har ikke utdannelse men jobber i butikk, eier ikke leilighet og har heller ikke bil.

Har vært i 3 forhold og fant meg ny mann via tinder for 4 måneder siden. 

Anonymkode: e8100...737

Ja, er jo personligheten som er spennende. Må ha et greit utseendet, men jeg har også stort sett vært sammen med noen som man egentlig ikke faller for.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det jeg også mistenker, at jeg blir litt kjedelig for dem, men samtidig er jo de aller fleste helt vanlige mennesker sånn som meg og de har da kjæreste de også. F.eks er ikke jeg noe mindre kjedelig enn kollegaene mine, venner eller andre bekjente som har kjæreste.

:sukk:

Anonymkode: 8331d...7e4

De fleste er kjedelig ja, derfor blir ting annerledes som voksen. Da orker man ikke bruke tid på for kjedelige mennesker, som barn blir man jo tvunget sammen. Men det er jo nok av kjedelige menn der ute, så noen vil du jo finne.

Men ikke jakt så mye, la det stå til. Skjer det, så skjer det.

Meld deg på noe fritidsaktivitet du liker å drive med, kanskje du møter noen der. Ikke JAKT!

I mellomtiden kan du finne deg sen sexpartner, slå deg løs seksuellt. Ha sex.

Anonymkode: 38307...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok bare for lite neurotypisk for dem.

Kanskje du bør satse på noen som ikke er neurotypisk da, siden du selv egentlig ikke er det lenger?

Anonymkode: f1952...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok bare for lite neurotypisk for dem.

Kanskje du bør satse på noen som ikke er neurotypisk da, siden du selv egentlig ikke er det lenger?

Anonymkode: f1952...378

Hva er naurotypisk?

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er naurotypisk?

Anonymkode: 8331d...7e4

Jeg fant det ut og jeg er ganske naurotypisk jo.

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok bare for lite neurotypisk for dem.

Kanskje du bør satse på noen som ikke er neurotypisk da, siden du selv egentlig ikke er det lenger?

Anonymkode: f1952...378

Jeg synes det er ganske spesielt av deg å hevde at jeg har en grad av utvklingshemming/autisme og be meg finne en partner som har det. 

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ganske spesielt av deg å hevde at jeg har en grad av utvklingshemming/autisme og be meg finne en partner som har det. 

Anonymkode: 8331d...7e4

Du synes det er spesielt ja. Fordi du ikke forstår -tilfeldigvis?

Anonymkode: f1952...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...