Gå til innhold

Hvordan bli mer spennende for menn?🙁


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke prøv å bli noe du ikke er i et forsøk på å finne en mann. Jeg er helt for at man kan utfordre seg selv, komme ut av komfortsonen og lære nye ting, men ikke gjør noe som føles helt feil for deg. For å ta utgangspunkt i et par av forslagene som har kommet frem i denne tråden, om man må kle seg horete eller drive med jakt for å finne en mann så velger jeg heller å dø alene. Men det er i utgangspunktet ikke noe galt med noen av delene, om det er høres ut som noe du har lyst til å prøve så gjør gjerne det. Bare vær ærlig med deg selv, ikke prøv det for å finne en mann, men fordi du har lyst.

Om du prøver å bli noe du ikke er vil det oppfattes falskt, og de fleste vil gjennomskue deg før eller senere. Og som den over meg også sier, mannen vil ikke falle for deg, men for den du utgir deg for å være.

Anonymkode: a0acb...d7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg har aldri sett på meg selv som en av de pene, men jeg gjør det beste ut av det og faller vel innenfor normalen. Prøver å gi av meg selv, sitter ikke bare der og forventer å bli vartet opp. 

Med en tok det en stund før jeg skjønte at jeg bare ble utnyttet for middag og sex hos meg. Den ene gangen vi var hos han bestilte han mat, gadd ikke legge noe i det. Skjønne greia da det var jul og han reiste over landet "for å bli skjemt bort av familien" som han kalte det, uten å spørre om hva jeg skulle, ønske god jul, eller svarte på meldingene jeg sendt i juleferien. 

Anonymkode: 8331d...7e4

Det er mange som bare er ute etter sex ja. Mine dates er bare veldig casual, jeg har ikke sex med noen med mindre jeg har veldig lyst og da forventer jeg ikke at de skal være forelska i meg etterpå. Om du ønsker noe langvarig er det bare å avvente og ikke ligge med de med èn gang. Da fikk de hva de ville ha og viser ikke interesse mer.

Jeg blir sjelden overbegesitra over datene mine selv, det er ikke lett å finne den rette, derfor burde man ikke gi seg selv til hvem som helst, og heller ikke ta en date så vanvittig seriøst. Man må kanskje møte en del for å finne noe som klaffer. 

Anonymkode: 9660b...dae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den du bør gjøre deg spennende for er den du er med mest, og det er deg selv. Du kommer til å tilbringe desidert mest med deg selv, så ikke bruk tid på å gjøre ting andre vil like. 

Hvis du gjør deg til for å være spennende, så er jo ikke de guttene uansett interessert i den virkelige deg. 

Anonymkode: 2d3bc...3e7

Jeg er fornøyd med meg selv, men det er vist ikke nok for andre. 

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke prøv å bli noe du ikke er i et forsøk på å finne en mann. Jeg er helt for at man kan utfordre seg selv, komme ut av komfortsonen og lære nye ting, men ikke gjør noe som føles helt feil for deg. For å ta utgangspunkt i et par av forslagene som har kommet frem i denne tråden, om man må kle seg horete eller drive med jakt for å finne en mann så velger jeg heller å dø alene. Men det er i utgangspunktet ikke noe galt med noen av delene, om det er høres ut som noe du har lyst til å prøve så gjør gjerne det. Bare vær ærlig med deg selv, ikke prøv det for å finne en mann, men fordi du har lyst.

Om du prøver å bli noe du ikke er vil det oppfattes falskt, og de fleste vil gjennomskue deg før eller senere. Og som den over meg også sier, mannen vil ikke falle for deg, men for den du utgir deg for å være.

Anonymkode: a0acb...d7b

Jeg vurderte aldri de rådene der, det ville aldri falt meg inn å kle meg sånn, det er bare ikke meg.

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du og har du lite erfaring med å kommunisere og forstå menn ?

Anonymkode: d4248...cb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare markere på territoriumet hans da? Eller ta noen mensdråper på maten og server han. Dette trodde kvinner på før. 

Anonymkode: bf02f...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at alle jeg dater synes jeg blir litt kjedelig i lengden🙁

Hva gjør man for å holde på gnisten til dere menn?

Godt humør, stay ups og god mat blir langvarig suksess:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg går bare i skjørt

Kanskje det er feilen?

Anonymkode: 9c42b...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er feilen?

Anonymkode: 9c42b...dfb

Ja ikke sant, alt blir feil uansett. Noen limer det ene og noen det andre😩

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ikke sant, alt blir feil uansett. Noen limer det ene og noen det andre😩

Anonymkode: 8331d...7e4

Liker*

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går bare i skjørt og kler meg fint og feminint, neglelakk og litt smykker. Har hørt at jeg har dannelse og snakker pent også 

Anonymkode: 8331d...7e4

Ikke ha dannelse og snakk pent da 😜

Anonymkode: 01056...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ha dannelse og snakk pent da 😜

Anonymkode: 01056...b94

Det blir bare rart. Høres så unaturlig ut om jeg skulle begynne å banne f.ek.😅

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett, jeg nevnte bare noe ut i fra de svarene jeg fikk her. Har andre interesser som tur i marka, bade om sommeren, dokumentarer og leser krim. Er i interessert i masse og leser om alt jeg kommer over fra hudpleie, kosthold, psykologi til aksjer, jus og økonomi.

Anonymkode: 8331d...7e4

Høres jo ut som bra og varierte interesser det 👍. At du ikke er glad i fest og fyll er vel bare positivt.

Kanskje du bare trenger litt ekstra tid før du får vist hvem du er som person? Dessverre så er det vel mange som dater etter stoppeklokke metoden i dag. 

Mer humor og prøve å være avslappet/uhøytidelig (være seg selv, sånn du f.eks. er med veninner) kan kanskje være et tips.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fornøyd med meg selv, men det er vist ikke nok for andre. 

Anonymkode: 8331d...7e4

Utfra alt du skriver her inne så er du jo ikke så veldig attraktiv. Alt du nevner er overfladiske verdier, som ikke bygger et forhold. Om du har en utdannelse, bolig eller bil betyr lite.

Er personlighet som gjelder, der er det ikke mange kvinner å velge i. Dere er mest opptatt av å være som andre, bli likt. Mange kvinner lider også av medavhengighet: https://mestringshusene.no/parorende/er-jeg-medavhengig/

Skal du få en mann, må han like deg som du er. Ikke som noe du prøver å være, men mange kvinner skal jo tilpasse seg en mann for å bli likt. Les linken over, så forstår du.

Du spiller samtidig litt offer her, "ikke bra nok for andre". 

Skal du få et forhold med en mann må du starte med å jobbe med deg selv, mentalt.

Anonymkode: 38307...c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går bare i skjørt og kler meg fint og feminint, neglelakk og litt smykker. Har hørt at jeg har dannelse og snakker pent også 

Anonymkode: 8331d...7e4

Rareste jeg har lest på en stund 😂

Hvis du må høre fra andre at du har dannelse, så vet jeg ikke helt!?

Anonymkode: 47f03...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rareste jeg har lest på en stund 😂

Hvis du må høre fra andre at du har dannelse, så vet jeg ikke helt!?

Anonymkode: 47f03...b76

Alt hun skriver er jo bare "gode" ting om seg selv, at det er alle andre det er noe galt med.

Hun har aaalt på stell! ALT er i orden med henne, mangler bare en mann.

Anonymkode: 38307...c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utfra alt du skriver her inne så er du jo ikke så veldig attraktiv. Alt du nevner er overfladiske verdier, som ikke bygger et forhold. Om du har en utdannelse, bolig eller bil betyr lite.

Er personlighet som gjelder, der er det ikke mange kvinner å velge i. Dere er mest opptatt av å være som andre, bli likt. Mange kvinner lider også av medavhengighet: https://mestringshusene.no/parorende/er-jeg-medavhengig/

Skal du få en mann, må han like deg som du er. Ikke som noe du prøver å være, men mange kvinner skal jo tilpasse seg en mann for å bli likt. Les linken over, så forstår du.

Du spiller samtidig litt offer her, "ikke bra nok for andre". 

Skal du få et forhold med en mann må du starte med å jobbe med deg selv, mentalt.

Anonymkode: 38307...c24

Av personlige kvaliteter kan jeg nevne at jeg er empatisk og omsorgsfull, bryr meg om andre, er i godt humør og har humor, tar en diskusjon fremfor å krangle, snakker ordentlig til andre. Verdsetter kommunikasjon, er ikke materialistisk og bryr meg ikke om hva andre mener om meg.

Det jeg opplever at andre synes er negativt med meg er at jeg er introvert, orker ikke fly rund blant folk hele tiden, liker også å planlegge fremfor at alt skal gjøres på sparket og i siste liten.  

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rareste jeg har lest på en stund 😂

Hvis du må høre fra andre at du har dannelse, så vet jeg ikke helt!?

Anonymkode: 47f03...b76

Alt blir jo rart når man skal sitte sånn å analysere det. Man kan jo finne på masse om seg selv, er da greit å referere til noe andre har sagt også. Tror forresten du skjønner hva jeg mener med setningen. 

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være litt sjenert i enkelte situasjoner og bruke litt tid på å "komme til meg selv".

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av personlige kvaliteter kan jeg nevne at jeg er empatisk og omsorgsfull, bryr meg om andre, er i godt humør og har humor, tar en diskusjon fremfor å krangle, snakker ordentlig til andre. Verdsetter kommunikasjon, er ikke materialistisk og bryr meg ikke om hva andre mener om meg.

Det jeg opplever at andre synes er negativt med meg er at jeg er introvert, orker ikke fly rund blant folk hele tiden, liker også å planlegge fremfor at alt skal gjøres på sparket og i siste liten.  

Alt blir jo rart når man skal sitte sånn å analysere det. Man kan jo finne på masse om seg selv, er da greit å referere til noe andre har sagt også. Tror forresten du skjønner hva jeg mener med setningen. 

Anonymkode: 8331d...7e4

Du høres ut som ei flott dame, men du har ikke det lille "ekstra". Kjedelig, er det jeg får følelsen av når jeg leser dette.

Har du noen spesielle meninger som avviker fra normen som du kan belyse? Jeg har aldri hatt problemer med menn. Jeg er veldig pen, har ingenting på stell og jeg har en spesiell personlighet. Jeg er veldig direkte, har mange spesielle meninger som svært få andre har eller i det hele tatt tør å formidle videre. Jeg bedriver ekstremsport og mennene vet aldri hva de kan forvente med meg. 

Har ikke utdannelse men jobber i butikk, eier ikke leilighet og har heller ikke bil.

Har vært i 3 forhold og fant meg ny mann via tinder for 4 måneder siden. 

Anonymkode: e8100...737

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som ei flott dame, men du har ikke det lille "ekstra". Kjedelig, er det jeg får følelsen av når jeg leser dette.

Har du noen spesielle meninger som avviker fra normen som du kan belyse? Jeg har aldri hatt problemer med menn. Jeg er veldig pen, har ingenting på stell og jeg har en spesiell personlighet. Jeg er veldig direkte, har mange spesielle meninger som svært få andre har eller i det hele tatt tør å formidle videre. Jeg bedriver ekstremsport og mennene vet aldri hva de kan forvente med meg. 

Har ikke utdannelse men jobber i butikk, eier ikke leilighet og har heller ikke bil.

Har vært i 3 forhold og fant meg ny mann via tinder for 4 måneder siden. 

Anonymkode: e8100...737

Ja det er det jeg også mistenker, at jeg blir litt kjedelig for dem, men samtidig er jo de aller fleste helt vanlige mennesker sånn som meg og de har da kjæreste de også. F.eks er ikke jeg noe mindre kjedelig enn kollegaene mine, venner eller andre bekjente som har kjæreste.

:sukk:

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...