Gå til innhold

Hvordan bli mer spennende for menn?🙁


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mistenker at alle jeg dater synes jeg blir litt kjedelig i lengden🙁

Hva gjør man for å holde på gnisten til dere menn?

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du satser på feil menn som ikke er interessert i deg. Du kan og skal ikke endre deg selv for å passe inn (for dem er det mere enn nok av), men heller være deg selv for å finne den som passer. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig interesserte sånn i starten og går hardt ut, for så å bare miste interessen helt etter litt.

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler mye om seksuell kjemi. Kle deg horete , le mye og tull med de, ta på kroppen deres. Nei ikke ligg med de. 

Anonymkode: b0053...f35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det handler mye om seksuell kjemi. Kle deg horete , le mye og tull med de, ta på kroppen deres. Nei ikke ligg med de. 

Anonymkode: b0053...f35

:klo: Det var da et veldig rart råd. 

Anonymkode: 8426c...d46

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å lev etter tanker om at din oppgave i livet er å underholde og bli likt av menn. Alle mennesker er kjedelige i lengden. Vær deg selv og velg den mannen som syns det er bra nok.

Anonymkode: eda6f...dd3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo klin umulig å vite hvordan du er, og hvilke menn det er snakk om. Kanskje de synes du er heit, men kjedelig. Kanskje du er ålreit å prate med, men ikke så pen. Kanskje de ønsker en treningspartner, mens du er en sofagris. Kanskje de er glade i øl og fotball, mens du heller mer mot opera.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doll deg opp, smink deg, pynt deg, kle deg pent/sexy.

De sier de vil ha naturlige jenter, men det et feil! Det er de oppdolla jentene de snur seg etter!

Anonymkode: 4c487...428

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste råd er å gi litt mere faen. Jeg har tenkt det samme som deg i årevis, og innså plutselig en dag at jeg ikke skylder noen noenting. Å skulle stresse med å ikke være kjedelig for folk er det dummeste du kan kaste bort tiden din på. 

Anonymkode: cfc55...b0c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Egenskap skrev:

gå si skjørt og vær elegant da. 

Jeg går bare i skjørt og kler meg fint og feminint, neglelakk og litt smykker. Har hørt at jeg har dannelse og snakker pent også 

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Okapi skrev:

Det er jo klin umulig å vite hvordan du er, og hvilke menn det er snakk om. Kanskje de synes du er heit, men kjedelig. Kanskje du er ålreit å prate med, men ikke så pen. Kanskje de ønsker en treningspartner, mens du er en sofagris. Kanskje de er glade i øl og fotball, mens du heller mer mot opera.

Jeg har ikke merket noen spesielt store ulikheter mellom oss, bortsett fra en som var veldig mye mer ekstrovert enn meg. Og der sies det jo at like barn leker best.

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å lev etter tanker om at din oppgave i livet er å underholde og bli likt av menn. Alle mennesker er kjedelige i lengden. Vær deg selv og velg den mannen som syns det er bra nok.

Anonymkode: eda6f...dd3

Jo da, hadde jeg bare funnet en sånn så hadde det ikke vert et problem😕

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheCatLady

Jeg tenker at det bare er tull å skulle være noen andre den du er bare for å holde på noen. Ganske idiotisk å gi råd om å kle seg horete og oppføre seg tåpelig om det ikke er deg eller noe som faller deg naturlig å gjøre. 

Kanskje du er tilbakeholden og ikke klarer å vise hvem du er fordi du er redd for at de ikke skal like deg? Da er vel heller rådet å bygge deg selv opp og bli trygg i deg selv enn å skulle forandre deg til noen du ikke er. 

Eventuelt så var de mennene feil for deg og det ikke er noe galt med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt å lev etter tanker om at din oppgave i livet er å underholde og bli likt av menn. Alle mennesker er kjedelige i lengden. Vær deg selv og velg den mannen som syns det er bra nok.

Anonymkode: eda6f...dd3

Må si jeg stusser over denne holdningen her. Menn får jo innterpa nærmest fra fødselen at de må jobbe med seg selv for å bli interessant for damer. Trene, være morsom, få høy selvtillit, ta utdanning, få karriere... Det er nesten ikke måte på.

Mens det er helt uhørt at en dame ønsker å gjøre seg mer spennende for det motsatte kjønn liksom...

Anonymkode: c99fc...61d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må si jeg stusser over denne holdningen her. Menn får jo innterpa nærmest fra fødselen at de må jobbe med seg selv for å bli interessant for damer. Trene, være morsom, få høy selvtillit, ta utdanning, få karriere... Det er nesten ikke måte på.

Mens det er helt uhørt at en dame ønsker å gjøre seg mer spennende for det motsatte kjønn liksom...

Anonymkode: c99fc...61d

Tror du skal lete lenge etter kvinner som velger menn ut i fra antall treningstimer de nedlegger, vitser og hvor bra han gjør det i arbeidslivet. Det er jo ting som gagner HAN SELV, ikke henne. Det eneste kvinner trenger fra menn er jo kjærlighet, tilstedeværelse og evt sperm når man skjærer til beinet. Og disse tingene er det veldig mange menn som ikke evner å gi, f.eks fordi de bruker for mye tid på sin jobb og sin biceps. 

Anonymkode: eda6f...dd3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kjenne det på samme måte! Mennene er helt på i starten, så dabbe det ganske raskt av. 

Det jeg tenker er at vi ikke passer helt, men jeg er morsom og søt, og de ønsker å se om det fungerer. Men så gjør det ikke det, og det blir det ikke forhold. DA var det nok ikke riktig i utgangspunktet, eller jeg er en annen type enn mannen har sett etter.

Jeg føler jeg gir sjansen til flere av de jeg har datet, men får ikke samme behandling tilbake akkurat.

Det jeg har tenkt på er at det kanskje er lurt å være opptatt av noe, flink til noe, slik at du viser at du er aktiv og har et innholdsrikt liv (ut over hjem og jobb).

 

Anonymkode: 83539...b2f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg stusser over denne holdningen her. Menn får jo innterpa nærmest fra fødselen at de må jobbe med seg selv for å bli interessant for damer. Trene, være morsom, få høy selvtillit, ta utdanning, få karriere... Det er nesten ikke måte på.

Mens det er helt uhørt at en dame ønsker å gjøre seg mer spennende for det motsatte kjønn liksom...

Anonymkode: c99fc...61d

Tja, tenker det er en viss forskjell på å jobbe enkelte egenskaper og råd om å kle seg som en hore. 

Det er vanskelig å gi råd når man ikke vet hvordan en person er og hva som gjør at man ikke er attraktiv (om det er tilfelle). Det kan være mange ulike ting så tror det er viktigere å bygge selvtillit. Å ta vare på seg selv er åpenbart. 

Samtidig er det opp til hver enkelt hva de ønsker å jobbe med og hvor mye man ønsker å gjøre. Jeg er ikke enig i at alle skal bli en generisk person bare for å tiltrekke seg mange, men det er jo ønskelig for mange virker det som. 

Endret av TheCatLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du digg?

Anonymkode: b3c64...12c

De jeg har vært med har sagt de synes jeg er det.

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...