Gå til innhold

Skuffet over frieri

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 19.11.2020 den 9.36, Butternut skrev:

Yes, min eksmann fridde på denne delikate måten:

Jeg stod inne i stua og holdt på med et eller annet, trolig med akvariet eller marsvinene våre. Plutselig ser jeg noe komme flyvende fra gangen og instinktivt tok jeg det i mot. Det viste seg å være en ring. Mannen selv, så jeg ingenting til så jeg ble litt forfjamset. Så kom mannen inn og spurte om jeg ville gifte meg med han, med babystemme...

Jeg ønsker virkelig og høre fortsettelsen. Sa du ja? 

Anonymkode: 42a63...3be

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har blitt fridd til under en orgasme og på fylla av to forskjellige. Takk gud for at de forholdene røyk 😅

Nå ville jeg blitt fornøyd uansett hvordan min samboer gjør det 😊  Han er ikke romantisk av seg så har ingen høye forventninger. Det er heller tanken og at han vil tilbringe hele livet sammen medeg som teller (selv om det også kan gjøres uten en ring).  

Anonymkode: 21e2f...f7b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
baldrian
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken dame vil ikke motta en ring?

Damer som ikke bruker ringer, som jeg selv? Vi har vært gift i over 30 år, ingen av oss bruker giftering. Jeg er ikke så attraktiv at det blir trafikkork selv om jeg er ute i samfunnet uten ring. At noen kanskje tror vi er "bare" samboere fordi ringen mangler og vi har forskjellig etternavn, driter jeg i. 

Vi ble bare enige om å gifte oss, uten noe dilldall. Litt av årsaken var nok at vi ønsket oss barn og jeg gjerne ville formalisere tingene først. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 19.11.2020 den 9.25, AnonymBruker skrev:

Jeg satt i sofaen med joggebukse, puppene ute (ammet babyen), håret var et rot. Ikke gikk han ned på kne eller sa noe fint. Dette var måneden jeg hadde bursdag, pluss måneden vi ble sammen. Likevel valgte han en dag uten noen relasjoner. Skulle ønske han kunne gjort det en dag jeg ikke så ut som Draugen, og kanskje gjort litt mer av dagen. 

Anonymkode: 02e92...d4d

At han frir til deg når du er på sitt verste, syns jeg høres superromantisk ut. Synes du er heldig :)

Anonymkode: 9a9f3...09c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Honey Dew
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken dame vil ikke motta en ring? Jeg forventer og få en ring og at han går ned på kne. Er da sånn det skal gjøres. 

Anonymkode: 42a63...3be

Ikke enig. Hadde vært superflau hvis min mann gjorde det. Han spurte midt i frokosten og jeg har aldri ventet å få noe ring. Det er ikke derfor jeg sa ja til å gifte meg. Pengene brukte vi på andre ting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...