AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Del Skrevet 14. november 2020 Noen som har forslag til internasjonalt navn til gutt? Anonymkode: fca21...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 14. november 2020 #2 Del Skrevet 14. november 2020 Muhammad Kim Kai Josef Adam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Del Skrevet 14. november 2020 Christian Tim Tom Henry Lukas Max Dan/Danny Richard Gerard Anonymkode: 1f223...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Del Skrevet 14. november 2020 Jonathan Martin Oscar Herman Jacob Erik Julian William Albert David Simon Christian Alfred Philip Anonymkode: 02366...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Del Skrevet 14. november 2020 Rikard, Edvard, Tobias, Daniel, Mio, Marcus/Magnus, Nikolai, Sander. Anonymkode: ee6bb...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #6 Del Skrevet 14. november 2020 Mange skandinaviske navn kan brukes utenlands også, og hva som er et «internasjonalt» navn har utvidet seg mye de siste 30 årene. Nordiske navn kan være Finn, Nils, Karl, Sondre, Sindre, Hallvard, Harald, Olaf/Olav, Lars. I tillegg til de nevnt over feks Martin, Thomas, Daniel, Frank, Fredrik, Michael, Felix, Peter. Anonymkode: e2b0e...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. november 2020 #7 Del Skrevet 15. november 2020 Benjamin, David, Daniel, Marcus, Christian.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #8 Del Skrevet 15. november 2020 Som fungerer i hvilket land? Jeg ville mye heller valgt et norsk navn som fremstår litt eksotisk i andre land. Da jeg bodde i London merket jeg at nordiske jentenavn var blitt populære hos overklassen i England. Anonymkode: 6feed...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #9 Del Skrevet 15. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som fungerer i hvilket land? Jeg ville mye heller valgt et norsk navn som fremstår litt eksotisk i andre land. Da jeg bodde i London merket jeg at nordiske jentenavn var blitt populære hos overklassen i England. Anonymkode: 6feed...3ca Kan du vær så snill og gi noen eksempler? Anonymkode: d8098...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå