Gå til innhold

Disney karakterer som du var «forelsket» i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du noen disney karakterer - eller andre animerte karakterer - du var forelsket i da du var yngre? 😄

Er det veldig sært at jeg var litt betatt av voksne Simba og Kovu i løvenes konge? 🙈 

Fortell! 😀

Anonymkode: af93f...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Timon var min første kjærlighet, og det er vel enda mer sært enn Simba og Kovu. De er jo kjekke hvis man kan si det om tegnefilmløver. 

Endret av Caroline91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havfruen Ariel. Så vakker og nydelig stemme. Skulle ønske jeg var hun.

Anonymkode: c47a5...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarzan, min forelskelse gjorde at min yngre bror begynte å mislike filmen. Det er ikke gøy å høre hvor søt og kjekk Tarzan er gjennom hele filmen, hver gang den ble valgt som familie film. Den ble veldig raskt kategorisert som "jente film" som betydde at jeg bare kunne se den alene eller med mamma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariel, skulle ønske jeg var kong triton så kunne jeg ha henne syngene rundt meg dagen lang 😜

Anonymkode: 7dfd7...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde et lite crush på Mikke Mus for jeg syntes han var så mye smartere enn Donald Duck. :fnise: 

Til mitt forsvar var jeg omtrent 6 år da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var barn, var det vel revefiguren Robin Hood, for han var helten. Lett å sverme for en helt.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke klassisk Disney, men er vel Disney likevel tror jeg? Skeleton Jack fra the nightmare before christmas🥰😍 Forelska i han fortsatt jeg😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært forelsket i Disneyfigurer, det var ikke plass til mer enn en i mitt hjerte, og det var MÅNESTRÅLE 💔

Anonymkode: ba140...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Udyret, liker ikke de «glætte» prinsene uten dybde i seg. Udyret er fortsatt penest/ best før ham forvandles til prinsen 

Anonymkode: 9d23f...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...