Gå til innhold

Forslag til hva man kan finne på på date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere forslag til hva man kan gjøre på date, som ikke nødvendigvis koster massevis av penger?

Anonymkode: 86db2...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal vel ikke være en av de idiotene som går på date nå?

Anonymkode: 9f139...938

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Gå tur og ta en kaffe i en park eller i skogen er hyggelig.

- Lage mat sammen.

- Skype-date med f.eks middag og musikk. 

Anonymkode: 70816...8b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal vel ikke være en av de idiotene som går på date nå?

Anonymkode: 9f139...938

Man har jo lov til å ha 2-3 nærkontakter som single. Ikke noe i veien for å ha dates som nærkontakter. Jeg har ihvertfall ingen planer om å droppe dating pga korona. Blir ikke sittende hjemme alene i ett år til.

Anonymkode: abb55...0d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man har jo lov til å ha 2-3 nærkontakter som single. Ikke noe i veien for å ha dates som nærkontakter. Jeg har ihvertfall ingen planer om å droppe dating pga korona. Blir ikke sittende hjemme alene i ett år til.

Anonymkode: abb55...0d5

Da er du en idiot

Anonymkode: 9f139...938

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du en idiot

Anonymkode: 9f139...938

Herregud! Jeg har hittil denne uka ingen nærkontakter. Dersom jeg ønsker å gå på en date så gjør jeg det. Du vet dessuten ikke noe om hvor folk bor. Om man bor i Oslo eller om man bor i ytre enfold har faktisk ganske mye å si for hvor stor sjansen er for å bli smittet. Om noen skal kalles for idioter her så må det faktisk være oslofolk generelt. De har jo sørget for at alle nærliggende kommuner er nødt å stramme inn og stenge ned ytterligere fordi oslofolket ikke klarer å ta en jævla løpetur i marka eller en pils hjemme med et par kompiser. Helt ned i gamle Østfold ber de om at oslofolk ikke skal komme å svømme, liksom. 

Jeg skal på date i løpet av neste uke og jaggu må jeg si at jeg gleder meg 😁

Anonymkode: 4ecd0...af9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på tråden også. Gå en tur. Det kan til og med gjøres på en smittevernmessig forsvarlig måte.

Anonymkode: 4ecd0...af9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur i skogen, nakenbading (eller med klær på), topptur, sykkeltur, skøyter på ett eller annet kunstanlegg, rulleskøyter, innendørs klatring, første rundtur på EL sparkesykkel, se hvem som haik fra Oslo til Drammen først. 

Greit med muligheter 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, RoH said:

Tur i skogen, nakenbading (eller med klær på), topptur, sykkeltur, skøyter på ett eller annet kunstanlegg, rulleskøyter, innendørs klatring, første rundtur på EL sparkesykkel, se hvem som haik fra Oslo til Drammen først. 

Greit med muligheter 

Nakenbading i november? Høres ut som en søring ja

Anonymkode: e31e3...9a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har dere forslag til hva man kan gjøre på date, som ikke nødvendigvis koster massevis av penger?

Anonymkode: 86db2...4bd

Knulle?

Anonymkode: 07ed7...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåtur etterfulgt av cafe 🙂
Spise en pizza på restaurant
Dele en flaske vin hos en av dere

Anonymkode: c0095...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du en idiot

Anonymkode: 9f139...938

Hvis dette er din definisjon av å være idiot så er det helt ok altså 🙄 De fleste mennesker trenger nærkontakt og det er da ingenting i veien for å ha noen nærkontakter. Skjønner at noen mennesker trives med å sitte mutters alene, men det må være greit at ikke alle trives med det.

Anonymkode: abb55...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skal vel ikke være en av de idiotene som går på date nå?

Anonymkode: 9f139...938

Selv om man i utgangspunktet trives med å sitte mutters alene så kan det bli ensomt uten å ha en eneste nærkontakt. Og har hatt omtrent null nærkontakter siden lenge før korona. Så ja, jeg har tenkt å gå på date nå, men han jeg skal på date med har også veldig få nærkontakter. I tillegg bor vi et sted hvor det er lite smitte. Hadde jeg bodd i Oslo-området hadde jeg ikke vurdert det nå. Og skal så klart gjøre ta smittevernhensyn.

Og til dere som har kommet med forslag så skal jeg vurdere de fleste. Å knulle blir litt vanskelig med smittevernhensyn 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rampeguri skrev:

Selv om man i utgangspunktet trives med å sitte mutters alene så kan det bli ensomt uten å ha en eneste nærkontakt. Og har hatt omtrent null nærkontakter siden lenge før korona. Så ja, jeg har tenkt å gå på date nå, men han jeg skal på date med har også veldig få nærkontakter. I tillegg bor vi et sted hvor det er lite smitte. Hadde jeg bodd i Oslo-området hadde jeg ikke vurdert det nå. Og skal så klart gjøre ta smittevernhensyn.

Og til dere som har kommet med forslag så skal jeg vurdere de fleste. Å knulle blir litt vanskelig med smittevernhensyn 😄

ups...der var jeg visst ikke anonym lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå tur. Gjerne et sted hvor det er litt å se på. Da kan man snakke om det om man plutselig blir litt stille. Kan også gå tur der en av dere bodde som barn. Da kommer kanskje den ene på litt å fortelle. Tur med stormkjøkken eller matpakke og kakao (eller vin). 

Lag en konkurranse. Spill ludo, stigespillet, yatzi, domino, quiz. Bli enig om premie. 

Filmkveld med god middag 

Dobbeldate 

 

Anonymkode: f4c59...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man har jo lov til å ha 2-3 nærkontakter som single. Ikke noe i veien for å ha dates som nærkontakter. Jeg har ihvertfall ingen planer om å droppe dating pga korona. Blir ikke sittende hjemme alene i ett år til.

Anonymkode: abb55...0d5

Enig i dette. Single disse tiltakene går utover. Kan ikke sitte alene og stirre i veggen hver dag. Glad jeg ikke er singel, men synes single må få date. Er jo ikke være enn å holde seg til en date hver 10 dag. Da skal det hvertfall ikke være mulig spre korona fra ene date til neste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på date i Bergen neste uke, og planen er å gå tur på Fløyen. Vi tar med hver vår matpakke hjemmefra, og bruker masker på banen opp og ned. Jeg har ikke mange nærkontakter, kun min søster og en kollega som jeg jobber ganske tett med (nei, det er praktisk umulig for oss å sitte på hvert vårt hjemmekontor).

Jeg tenker at dating er greit, så lenge man tenker litt på smittevern.

Anonymkode: 20c10...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, little fairy skrev:

Enig i dette. Single disse tiltakene går utover. Kan ikke sitte alene og stirre i veggen hver dag. Glad jeg ikke er singel, men synes single må få date. Er jo ikke være enn å holde seg til en date hver 10 dag. Da skal det hvertfall ikke være mulig spre korona fra ene date til neste. 

En ting er at jeg er singel, noe annet er at jeg er ufør i tillegg så har ingen arbeidskolleger heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal på date i Bergen neste uke, og planen er å gå tur på Fløyen. Vi tar med hver vår matpakke hjemmefra, og bruker masker på banen opp og ned. Jeg har ikke mange nærkontakter, kun min søster og en kollega som jeg jobber ganske tett med (nei, det er praktisk umulig for oss å sitte på hvert vårt hjemmekontor).

Jeg tenker at dating er greit, så lenge man tenker litt på smittevern.

Anonymkode: 20c10...5e9

Fløien var lurt! Vi har et veldig fint turområdet i nærheten så kanskje jeg skal foreslå det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...