Gå til innhold

Hvis hunder og katter fikk et mutert Coronavirus og myndighetene bestemte at alle hunder og katter måtte avlives, hvordan hadde du reagert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Giftmann30
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne gjort det for deg- sendt regning i posten...

Anonymkode: 51e17...2e7

Da har du ikke sett hunden min🥺 så uskyldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde du støttet det?

Anonymkode: 452c3...727

Selvsagt, skulle vi valgt kjæledyr og ofret alle som er i risikogrupper/som ville strøket med grunnet viruset?

Mennesker står tross alt over dyra i verdi. Det sier både bibel og fornuft.

Anonymkode: 4a916...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Iso1 said:

Ingen hadde fått tatt min katt og avlivet han! Aldri!!

Ingen katt hadde fått lov til å leve om det betydde at min mor hadde mistet livet.

Anonymkode: 4a916...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen katt hadde fått lov til å leve om det betydde at min mor hadde mistet livet.

Anonymkode: 4a916...d13

Du hadde ikke fått han uten kamp som du hadde tapt! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror den eneste grunnen til at min bestemor orket lockdown i vår var katten og hunden hennes. De ga selskap og innehold i dagene, og hun kom seg ut. 

Anonymkode: 45051...f3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måte bare skrive dette:

Ja klart det. Jeg gjør alt myndighetene anbefaler, for de elsker oss og vil alltid vårt beste. Det ser vi jo hver dag i samfunnet. Jeg tenker spesielt på hvordan gamle og syke har det, på sykehjemmene for eksempel, og hvordan narkomane blir behandlet. Også hvordan landet vårt blir solgt bit for bit, og de setter opp vindturbiner i uberørte områder. Det er så omtenksomt ❤️

Elsker helseministeren og regjeringen vår og stoler på dem 100% ❤️

Anonymkode: 7f5ca...6cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måte bare skrive dette:

Ja klart det. Jeg gjør alt myndighetene anbefaler, for de elsker oss og vil alltid vårt beste. Det ser vi jo hver dag i samfunnet. Jeg tenker spesielt på hvordan gamle og syke har det, på sykehjemmene for eksempel, og hvordan narkomane blir behandlet. Også hvordan landet vårt blir solgt bit for bit, og de setter opp vindturbiner i uberørte områder. Det er så omtenksomt ❤️

Elsker helseministeren og regjeringen vår og stoler på dem 100% ❤️

Anonymkode: 7f5ca...6cf

Er du seriøs? Sluker du alt du blir fortalt ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Antiviruset skrev:

Du har samme syn når det rammer din familie eller? Det er så grotesk dette du skriver at det faller på sin egen urimelighet. 

Virus er jo helt naturlige. Jeg skjønner ikke hvorfor det nå helt plutselig blir sett på som så forferdelig å dø på grunn dette. Er det verre å dø av covid-19 enn kreft, influensa, ebola, hjertestans, fallulykker eller selvmord? 

Det er jo selvfølgelig trist å miste noen man bryr seg om, men om det skyldes virus eller kreft er meg likegyldig. Egen familie inkludert. 

Vi er uansett for mange mennesker på jorden. La viruset gå sin gang og de som overlever vil møte en bedre verden sammen 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de hadde vært sikre i sin sak så hadde det vært helt greit, da måtte vi jo bare avlivet dyra. Skjønner det er trist men mennesker kommer først.

Anonymkode: d315e...2b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen katt hadde fått lov til å leve om det betydde at min mor hadde mistet livet.

Anonymkode: 4a916...d13

Nå bryr jeg meg hverken om din mor eller katter i det hele tatt. 

Jeg er dog enig i resonnementet ditt. Det å sette et dyreliv foran et menneske er såpass forstyrrende at jeg ikke har ord. Det er tydelig at enkeltes moralske kompass er såpass fraværende at man kan begynne å lure om enkelte burde bli nektet å bevege seg fritt i samfunnet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bikbokelsker skrev:

Er du seriøs? Sluker du alt du blir fortalt ?

Nei det var selvsagt ironisk, men trodde ikke jeg måtte bruke ironiflagget på den der!

Anonymkode: 7f5ca...6cf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måte bare skrive dette:

Ja klart det. Jeg gjør alt myndighetene anbefaler, for de elsker oss og vil alltid vårt beste. Det ser vi jo hver dag i samfunnet. Jeg tenker spesielt på hvordan gamle og syke har det, på sykehjemmene for eksempel, og hvordan narkomane blir behandlet. Også hvordan landet vårt blir solgt bit for bit, og de setter opp vindturbiner i uberørte områder. Det er så omtenksomt ❤️

Elsker helseministeren og regjeringen vår og stoler på dem 100% ❤️

Anonymkode: 7f5ca...6cf

Jeg må visst legge til at dette selvsagt er Ironi/sarkasme.

Anonymkode: 7f5ca...6cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Iso1 said:

Du hadde ikke fått han uten kamp som du hadde tapt! 

Tja, kanskje ikke, men om det hadde stått mellom mor og din katt, så tror jeg nok muligens rifla mi hadde vunnet.

Anonymkode: 4a916...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg må visst legge til at dette selvsagt er Ironi/sarkasme.

Anonymkode: 7f5ca...6cf

Fatter ikke relevansen mellom hva du skriver og kjæledyr. For øvrig stoler jeg laaangt mer på KG-majoriteten enn helseministeren. Særlig når jeg ser tilbake til tråder fra mars, så er det åpenbart at folket her vet best, om det meste.

Anonymkode: 4a916...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke relevansen mellom hva du skriver og kjæledyr. For øvrig stoler jeg laaangt mer på KG-majoriteten enn helseministeren. Særlig når jeg ser tilbake til tråder fra mars, så er det åpenbart at folket her vet best, om det meste.

Anonymkode: 4a916...d13

Du skjønner ikke sammenhengen mellom det å stole ett hundre prosent på myndighetene og det å avilve kjæledyret sitt fordi myndighetene sier det?

Anonymkode: 7f5ca...6cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...