Gå til innhold

Hva slags damer er det som tar silikon i puppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har silikon. Er en helt vanlig kvinne på 30 år. Glad i meg selv, lite komplekser, ikke noe sminkedukke, men valgte å operere brytestene etter svangerskap og amming. Var en liten B før graviditet, etter fødsel og da melken kom gikk jeg til DD. Da jeg var ferdig å amme, så brystene ut som to vrengte sokker. Opererte da inn 350cc i begge bryst, dråpeform. Er veldig fornøyd med resultatet. Hva andre måtte mene tenker jeg ikke over. Det er min kropp og det viktigste er at jeg er fornøyd.

Anonymkode: 8a0c1...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Jeg godtar kroppen min som den er. Er det helsemessige problemer er det naturlig å gjøre noe med det. Silikon implantater handler utelukkende om utseende, forfengelighet om du vil. Å barbere skjegg, klippe hår, negler osv er en serdeles dårlig sammenlikning med kirugi. Tenker du at det er det samme så er det skremmende holdninger du har.

Muskler er ferskvare og naturlig. Alle mennesker har muskler og så må de brukes for å opprettholdes. Muskler er helt naturlig på en kropp. 

Hvorfor er det dårlig sammenligning at noen gjør noe med håret sitt? Kan man ikke bare lære seg å like sitt eget hår slik det er? Har frisyre ingenting med forfengelighet å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkle, selvopptatte, ytre-fokuserte damer. 

Anonymkode: 5ec1c...513

Sa den enkle, fordømmende og forutinntatte....😏

Anonymkode: b628d...835

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i midten av 3åprene, mor til 2,godt gift og tannlege. Jeg skal fikse brystene mine når jeg er helt ferdig med vektnedgang. Jeg har gått ned 30 av 40 kg, det og to ammeperioden har gjort at det er to veldig romme sokker som henger langt ned på magen. Det er umulig å finne ordentlig støtte så jeg skal løfte og fylle. Fylle fordi det er for mye overflødig hud så det blir ikke bra uten litt fyll også. 

Anonymkode: cee63...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mange andre; etter graviditet og amming. Ble mor tidlig i tjueårene, og det var fælt å «miste» puppene når ammingen tok slutt. De ble bokstavelig talt helt flate. Fra C til AA cup. Kjøpte push up BH-er med tjukke innlegg, og tok aldri av BH-en under sex. 
Fikk høre at volumet i puppene ville komme tilbake etterhvert, skjedde ikke. 
Fem år etter fødselen fikk jeg lagt inn 280 ml silikon i hvert bryst, dråpeformet. Resultatet ble kjempebra, og jeg har ikke angret en dag. Påfølgende graviditet gjorde de litt mer slappe, men de ser fortsatt bra ut. Aldri hatt problemer av noe slag heller.

 

Anonymkode: a9f7f...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/12/2020 at 4:51 PM, AnonymBruker said:

1. Damer som har hatt brystkreft

2. Usikre damer. (Hovedparten har ingen eller lavere utdanning. Unntak finnes selvsagt.)

Anonymkode: 40bcf...84b

1. Feil. Det er et fåtall. 

2. Feil. Det er bare a se rundt på Frogner og Majorstua hvor forresten ligger flere klinikk. Vi snakker om velutdannete og velstående kvinner i 30-40 årene som gir alt for å beholde sine rike velstående høy status menn som begynner å kikke rundt og tenke om skilsmisse og nye yngre kvinne .2 eller utroskap med influenser fluene som er overalt. 

Anonymkode: d5795...c20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en helt vanlig tobarnsmor som tenker på å få silikon.

Jeg har ikke noe fett i brystene, kun kjertlene. Og er litt lei av bikini topper fra junior avdelingene. 

I mange kjoler må jeg ha protese pga mangel på volum i frontpartiet.

Drømmen er en B-cup, men hadde vært veldig fornøyd med en A-cup også. 

Anonymkode: f9728...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...