Gå til innhold

Hva slags damer er det som tar silikon i puppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et inntrykk av et flertall av damer som skaffer seg silikonpupper gjør det fordi de elsker den ekstra oppmerksomheten fra menn. De elsker at menn ser på puppene og drømmer om å knulle dem. 

Anonymkode: 98747...f3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DEN NAKNE GARTNER
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 27 år, Har relativt høy utdanning, har nesten 380g silikon i hver pupp, er i et stabilt forhold nå i snart 7 år.

😊

Anonymkode: 8d005...f15

Hvofor kunne du ikke godta dine normale bryst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke tro at høyt utdannede kvinner er villige til å ta risikoen. Man regner med at høyt utdannede leser ulike kilder knyttet til negative konsekvenser. Bare å google breast implant desease. Jeg kjenner to som utviklet autoinmune sykdommer.

Anonymkode: 34be9...d27

Å jo da. Kjenner en psykiater som har implantater, fiksa nesen, botox.. 

 

Har selv ingen høyere utdanning, men har heldigvis lært å lese så klarte fint å gjøre research uten doktorgrad 😂😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Hvofor kunne du ikke godta dine normale bryst? 

Hvis du, eller andre som klager over kvinner som tar silikon hadde hatt liten penis eller mikropenis og hadde store komplekser for det, ville ikke dere forstørret penis om det var mulig? Hva med menn som trener for å få muskler. Hvorfor gjør de det når naturen ikke har skapt dem med store muskler? Hvorfor boler menn seg? Hvorfor barberer menn skjegget sitt? Hvorfor beholder menn skjegget sitt? Osv osv.

Anonymkode: 3788f...539

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du, eller andre som klager over kvinner som tar silikon hadde hatt liten penis eller mikropenis og hadde store komplekser for det, ville ikke dere forstørret penis om det var mulig? Hva med menn som trener for å få muskler. Hvorfor gjør de det når naturen ikke har skapt dem med store muskler? Hvorfor boler menn seg? Hvorfor barberer menn skjegget sitt? Hvorfor beholder menn skjegget sitt? Osv osv.

Anonymkode: 3788f...539

Jeg godtar kroppen min som den er. Er det helsemessige problemer er det naturlig å gjøre noe med det. Silikon implantater handler utelukkende om utseende, forfengelighet om du vil. Å barbere skjegg, klippe hår, negler osv er en serdeles dårlig sammenlikning med kirugi. Tenker du at det er det samme så er det skremmende holdninger du har.

Muskler er ferskvare og naturlig. Alle mennesker har muskler og så må de brukes for å opprettholdes. Muskler er helt naturlig på en kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel damer som ikke er fornøyde med puppene sine eller har hatt sykdom... Hvem bryr seg..? Folk må nesten få gjøre hva de vil med kroppen sin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Jeg godtar kroppen min som den er. Er det helsemessige problemer er det naturlig å gjøre noe med det. Silikon implantater handler utelukkende om utseende, forfengelighet om du vil. Å barbere skjegg, klippe hår, negler osv er en serdeles dårlig sammenlikning med kirugi. Tenker du at det er det samme så er det skremmende holdninger du har.

Muskler er ferskvare og naturlig. Alle mennesker har muskler og så må de brukes for å opprettholdes. Muskler er helt naturlig på en kropp. 

Selv om du gjør det gjør ikke alle menn det. Hvorfor belære kvinner som er usikre på kroppen sin og ikke menn? Hvorfor belære noen i det hele tatt for å være usikre? Det er kvinnens eget valg hva hun velger å gjøre med kroppen.

Anonymkode: 3788f...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort vekttap. Puppene mine var kun slapp hud langt nedover magen. Så valget var å fjerne begge og ikke ha pupper, eller å fjerne noe, og få fylt de opp litt. 

Anonymkode: 02622...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest byråkrati

Veldig variert. Jeg forstår egentlig mennesker som føler de har trekk de kunne forbedret og som forbedret. Man trenger ikke ha lav selvtillit, være utseendefokusert eller være nevrotisk for å endre på slike ting. Å operere er et ganske drastisk steg, men det er ikke alle som ser på operasjoner som veldig voldsomme og dramatiske. For dem er det som å reise til noen å vokse. Man ønsker se litt bedre ut på visse områder og tar steg for å se bedre ut ifølge dem selv. For noen er det bare noe lite man gjør for å se bedre ut.

Det er selvsagt de som er nevrotiske og blir ekstremt opptatt på hvordan de ser ut. Det er ikke til å stikke under en stol at noen tar det alt for langt.

Jeg forstår de som ønsker litt større bryster, selv om jeg personlig har små bryst og er fornøyd med det. Jeg har hatt hudproblemer på beina mine som jeg har fått "profesjonell" hjelp til å bli kvitt for at det skal se bedre ut. Jeg har aldri vært flau eller tenkt mye på det selv om det så dårlig ut, men det føles fint å bli kvitt det. Litt som når man har vasket huset, det ser bra ut og føles mer rent og pent. Så jeg forstår de som gjør andre inngrep fordi de har en lignende oppfattelse når det gjelder brystene sine eller andre greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle mulige slags damer.

Jeg har silikon. Er en voksen dame i førtiårene. Intelligent og omsorgsfull, og har hatt kreft.

Anonymkode: de990...910

Uff... håper det gikk bra til slutt men.. Bra at du lever iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig i 20 årene hadde jeg lyst, men ikke råd. Tidlig i 30 årene har jeg råd, men ikke lyst. Godt tankesett kan forandre seg med årene

Anonymkode: c560a...cc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om silikon i langt tid, mest fordi jeg har slitt med ujevne bryster hele mitt liv. Jeg endte opp med å redusere det ene, og selv om jeg ble fornøyd så vurderte jeg silikon i ettertid bare for å fylle dem litt ut og få litt spenst i dem. 
Tanken slår meg noenganger enda, men samboeren min liker puppene mine og er veldig glad for at jeg ikke endte opp med silikon...

 

Min mor på 55 har faktisk silikon men hun fjernet sine p.ga brystkreft, så ikke alle som har silikon har det av utseendemessige grunner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Hvofor kunne du ikke godta dine normale bryst? 

Hadde mistet all volum i brystene, så valget var enten å ta brystløft og få små bryster. Eller å fylle den med silikon og amme uten problem i fremtid.

Hadde en stor vekttap. De var så løse at de kunne falle ut av BH-en hvis jeg bøyde meg frem. 

Anonymkode: 8d005...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste som operere brystene gjør det etter graviditet og amming, mange ender opp med bryster som er helt tomme og jeg skjønner veldig godt at de ønsker å få tilbake brystene de en gang hadde. 

Anonymkode: a2c40...80c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et inntrykk av et flertall av damer som skaffer seg silikonpupper gjør det fordi de elsker den ekstra oppmerksomheten fra menn. De elsker at menn ser på puppene og drømmer om å knulle dem. 

Anonymkode: 98747...f3b

Jeg tipper du er mann? Som tror at vi kvinner lever for å få oppmerksomhet fra deg? 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste som operere brystene gjør det etter graviditet og amming, mange ender opp med bryster som er helt tomme og jeg skjønner veldig godt at de ønsker å få tilbake brystene de en gang hadde. 

Anonymkode: a2c40...80c

Dette 👆

Anonymkode: df834...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først gikk jeg ned 40 kilo, og så etter graviditet og amming var det ingenting igjen. Alltid hatt store pupper, L-cup, men de lefsene som er igjen nå er så triste. Har jeg bh på, er det bare rynker. Det vises godt om sommeren og jeg synes det er kjipt. Skal ta silikon neste år. Mannen min liker puppene mine som de er, jeg vil gjøre det for min egen del.

Er utdannet jurist. 

Anonymkode: 589f0...d9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente ei på Romsås som hadde ålereie bryster i utgangspunktet etter min mening ihvertfall. 

Så døtta hu inn silikon plutselig og det ble seende litt rart ut bare , veldig store pupper  

Men søt og ålereit jente,  jeg sa ingenting,  jentene får gjøre hva de vil med sin egen kropp syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

2. Usikre damer. (Hovedparten har ingen eller lavere utdanning. Unntak finnes selvsagt.)

Dette er en en av de største misforståelsene, ingen jeg kjenner med silikon passer inn i denne kategorien. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg det fordi jeg liker pupper, har puppefokus og er veldig misfornøyd med mine. Jeg har nå ventet siden tenårene på at puppene skal føles bedre og finere. Det gjør de ikke. Snart 30, fått barna jeg skal ha, beholdt en flott kropp, men puppene er ikke fine. Mulig det handler om selvtillit? Men jeg er bare ikke fornøyd med de puppene jeg har. 

Anonymkode: 353f1...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...