Gå til innhold

Abortpille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta medisink abort, skal få den første pillen på sykehuset imorgen og gjøre resten hjemme på lørdag.

Noen som har erfaring med dette? Fikk dere noen bivirkninger av den første pilla? Blødde dere masse når dere tok de siste illene hjemme 2 dager etter? 

Gruer meg😒

Anonymkode: 44ae1...3af

Skrevet

Jeg tok abortpillen på en torsdag. Rett etter jeg kom hjem fra jobb på fredag, begynte jeg å fossblø! Fossblødningen kom uten forvarsel. Jeg blødde gjennom et nattbind på 5 sekunder, så jeg satt på do i over en time, da ga det seg litt. Takk Gud for at det ikke skjedde på jobb! 

selve aborten ble gjort på lørdag. Tok rundt 4 timer før aborten var ferdig og alt var ute. Trodde jeg. Smertene var nesten uutholdelig, men det oppleves ulikt fra person til person. 

To dager etterpå hadde jeg så sterke smerter at jeg nesten ikke klarte å gå. Jeg fikk komme inn på sykehuset med en gang jeg ringte. Det ble utskraping i narkose. 

dette går nok fint❤️ Vær forberedt på de værste smertene, så blir du heller positivt overrasket hvis det ikke gjør så vondt allikevel. Ring til Gyn hvis du har smerter i dagene etterpå eller får feber, da kan det være rester. 

Anonymkode: 9498e...8b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...