Gå til innhold

Kosepose prøver ikke på mini

Kosepose

Anbefalte innlegg

Unicorn27

Jeg kjenner meg såå igjen!! 

Ventet maange år på mannen før han ble klar til å prøve! 

Endelig ble han klar og vi har nå prøvd i snart 7 mnd uten hell.. 

Jeg vet så godt hvor vanskelig det er å vente når man så gjerne vil ha barn! Men hold ut for plutselig en dag blir han klar og det er verdt ventingen ❤️

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kosepose

Godis : Ja, krysser fingrene for at han endrer mening🤞 jeg ønsker absolutt ikke en presset mann som føler han ikke tok del i avgjørelsen, så det er veldig viktig at han ønsker dette like mye som meg. Han sier at for at det skal skje må han være ferdig utdannet, han er redd for å ikke være den pappaen han ønsker om man blander masteroppgave+nyfødt.. og jeg ønsker jo å respektere det, jeg er jo fortsatt ung! Han har jo sagt vi kan begynne prøving slik at baby kommer rett etter han har avsluttet utdanning, men så er det jo den prøvingen da, som kan ta mange år! Menmen! jeg er heldig som har verdens fineste mann og en mann som viiirkelig har lyst på barn om noen år❤️

Unicorn27 : åå, håper det klaffer for deg snart ❤️ Er jo litt sånn at man ikke kan planlegge alt, selv om jeg ønsker.. Men veldig fint at du sier det! jeg kjenner jo jeg blir litt stressa av tanken på at jeg skulle blitt gravid når kjæresten ønsker å vente!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Godis
Kosepose skrev (1 time siden):

Menmen! jeg er heldig som har verdens fineste mann og en mann som viiirkelig har lyst på barn om noen år❤️

Fokuser på disse følelsene, så håper jeg ventetiden går raskere enn fryktet ❤️

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Laraa

Jeg har også lyst på mini. Mannen min også.  Vi har jobbet for det i mange år og spart opp mange penger til det skal skje, så endelig..... skal jeg få oppleve det store øyeblikket hvor jeg for første gang ser min egen lille,  MINI hos BMW-forhandleren 😛

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Niny

Jeg forstår så godt hvordan den ventingen er! Jeg har igrunn vært babysyk siden jeg var 16 😅 Og siden jeg var 20 hatt lyst på min egen lille, og ikke bare drømmen om det. Var også lenge sikker på at jeg skulle være mamma innen jeg fylte 23... 

Etter det som føltes som en evighet med prøving har jeg nettopp testet positivt! Om alt går veien blir jeg mamma et par måneder etter jeg fyller 25 🥰 Så årene med venting har vært lange her også, men nå er ikke min mann usikker og vår livssituasjon usikker. Vi har begge trygge jobber, biler og en god bolig den lille kan vokse opp og utfolde seg i ❤️

Bare tenke på det, at for hver måned og hvert år som går, så blir dere mer modne og kan gi barnet en enda bedre start på livet 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...