Gå til innhold

Hvor skal du reise i vår/sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drar ikke utenlands så fort det åpnes. Absolutt ikke. Men når det føles forsvarlig og jeg kan reise med lave skuldre ser jeg fram til å sette meg på toget for en husmorferie i Stockholm. Inntil da blir det hytta. Vi er ferske hytteeiere, og det er virkelig veldig stas.

Anonymkode: 819fa...d3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satser på å få reist neste høst. Da blir det Portugal og Hellas. Ikke et alternativ å ta ferie i Norge. 

Anonymkode: 255af...c63

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ikke til å bli utenlandsreiser på flere år for mange, så har ikke bestemt meg helt ennå. 

Anonymkode: b466a...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg satser på å få reist neste høst. Da blir det Portugal og Hellas. Ikke et alternativ å ta ferie i Norge. 

Anonymkode: 255af...c63

Uten vaksine? 

Anonymkode: 8eb16...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi elsket Norgesferien i 2020. Varmt var det også, og de lange lyse kveldene slår ingenting. Så i 2021 blir det å se mer av landet. Hyttetur på Sørlandet hvor mannen har familiehytte, og kjøre litt lenger nordpå.

Anonymkode: c6f9e...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Aha. Dream on. 

Anonymkode: 8eb16...745

Det har jeg tenkt å gjøre. Uten drømmene hadde det vært lite å leve for 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (Akkurat nå):

Det har jeg tenkt å gjøre. Uten drømmene hadde det vært lite å leve for 😊

Blir ingen reising uten vaksine....

Anonymkode: 8eb16...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg satser på å få reist neste høst. Da blir det Portugal og Hellas. Ikke et alternativ å ta ferie i Norge. 

Anonymkode: 255af...c63

Enig. Jeg liker ikke å møte nordmenn når jeg er i utlandet og Norgesferie midt i verste fellesferien er dermed ikke noe alternativ. Da blir jeg heller hjemme og det er helt greit 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir ingen reising uten vaksine....

Anonymkode: 8eb16...745

Det er faktisk ikke opp til deg. Det er mange som av ulike grunner reiser i dag også, selv om vaksine ikke er innen rekkevidde. Det eneste landet som pt er no-go er vel Storbritannia? For min egen del kommer jeg nok ikke til å gjøre det med mindre meg må på grunn av jobb, men det er heldigvis ikke KG som definerer dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (1 time siden):

Det er faktisk ikke opp til deg. Det er mange som av ulike grunner reiser i dag også, selv om vaksine ikke er innen rekkevidde. Det eneste landet som pt er no-go er vel Storbritannia? For min egen del kommer jeg nok ikke til å gjøre det med mindre meg må på grunn av jobb, men det er heldigvis ikke KG som definerer dette.

Jeg er redd for at det blir slik, mente jeg. 

Anonymkode: 8eb16...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Blir ingen reising uten vaksine....

Anonymkode: 8eb16...745

Jeg har reist to ganger til utlandet siden mars. Og kjenner folk som er i utlandet nå. Grensene er ikke stengt. 

Ikke er vi i risikogruppen, ikke omgås vi noen i risikogruppen, og privat reiseforsikring kompenserer for at ordinær reiseforsikring ikke gjelder ved Covid. 

Anonymkode: 2168d...bd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.11.2020 den 7.30):

Om det normaliseres blir det Etiopia, ellers Albania. 

Anonymkode: 868e4...c51

Hvorfor Etiopia? Kommer du fra Etiopia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Danmark for å besøke datter og barnebarnet vi ennå ikke har møtt pga. korona 😢😷

Anonymkode: 9d0a1...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

s65 skrev (1 time siden):

Hvorfor Etiopia? Kommer du fra Etiopia?

Nei, men landet skal være kjempefint. Men nå har det jo nesten blitt borgerkrig så blir nok ikke likevel. 

Anonymkode: 868e4...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har reist to ganger til utlandet siden mars. Og kjenner folk som er i utlandet nå. Grensene er ikke stengt. 

Ikke er vi i risikogruppen, ikke omgås vi noen i risikogruppen, og privat reiseforsikring kompenserer for at ordinær reiseforsikring ikke gjelder ved Covid. 

Anonymkode: 2168d...bd8

Det er uansett ikke normal reise når alle går med munnbind og du må sitte i karantene når du kommer tilbake 

Anonymkode: 8eb16...745

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er uansett ikke normal reise når alle går med munnbind og du må sitte i karantene når du kommer tilbake 

Anonymkode: 8eb16...745

Bare munnbind innendørs, og det er jo null stress, synes jeg. Selv i 40 grader i Europa i sommer. Tror uansett dette er den nye normalen, slik som mange steder i Asia, så bare å venne seg til det. 

Sitter på hjemmekontoret, trener naturen. Så lever i praksis i karantene uansett. 

Anonymkode: 2168d...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har reist to ganger til utlandet siden mars. Og kjenner folk som er i utlandet nå. Grensene er ikke stengt. 

Ikke er vi i risikogruppen, ikke omgås vi noen i risikogruppen, og privat reiseforsikring kompenserer for at ordinær reiseforsikring ikke gjelder ved Covid. 

Anonymkode: 2168d...bd8

Har du noen tips til gode reiseforsikringer man kan bestille nå, som dekker alt? 

Anonymkode: 33045...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...