Gå til innhold

Hvor skal du reise i vår/sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En liten gresk øy i september og Portugal i november. Disse reisene er planlagt og så får jeg bare avvente om det blir en realitet.

Anonymkode: 255af...c63

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper vi kan ta en tur til Hamburg! Selv kunne jeg tenke meg en langhelg i København, men det blir bare med tanken enn så lenge. 

Endret av AwkwardAlice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper vi kan reise til Italia, men realistisk sett tror jeg nok det blir norgesferie neste sommer også. Da blir det nok en biltur rundt i sør-norge, med campingvogna på slep. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ingen planer, men er optimistisk for at ting kanskje kan være mulig å reise igjen til sommeren eller høsten. Så jeg håper på Japan, og muligens Balkan på sommeren. Hvis det ikke blir mulig å reise sør i Europa, håper jeg i alle fall det blir mulig å reise i Norden, som Island f.eks!

Anonymkode: fc0d3...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir Norgesferie til neste år også. Vi kommer nok til å ta en tur til middelhavet på sparket hvis det blir mulighet til det. 
Jobber i yrke med lang sommerferie, så lett å ta det på sparket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til våren og sommeren blir det hytten, og kanskje en tur i mitt eget fylke (Vestland). 
Vi har avlyst en safaritur til Kenya vi skulle hatt nå i vinter. Kaaaaaanskje vi kan ta den neste vinter?

Anonymkode: 79b28...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

England. Jeg er optimistisk når det gjelder reising i andre halvår 2020😊

Anonymkode: ccfec...8c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper å ta en Japan-tur jeg har planlagt i flere år. Men tør selvsagt ikke booke noe ennå. Mest sannsynlig blir vi nok hjemme.

Anonymkode: ad58e...0a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på en langt varmere sommer enn i 2020😁Om det ikke blir tur til sydligere strøk i sommer håper jeg det blir  en mulighet til høsten. Blir det norgesferie blir det vel noen uker sør i landet. 

Anonymkode: 24fe3...e19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke lagt noen konkrete planer, men hadde planer om en shoppingtur til Praha før landet stengte forrige vår, så kanskje det er håp for å få det til nå til sommeren. Men jeg har ikke helt trua på at det lar seg løse innen sommeren for å være ærlig. Det spørs vel helt på hvordan det går med vaksinen. 

Anonymkode: 3aafb...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner å kunne dra på vår-tur nedover svenskekysten, slik vi vanligvis pleier. Sukk. Blir vel ikke noe av det til vårs heller. Blir vel en tur ned norskekysten i stedet da. Ikke så verst det heller altså, men ikke så "eksotisk", haha.

Anonymkode: f16a4...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pakistan, Jordan eller Albania. Og en del motorsykkelturer i Europa. 

Anonymkode: 868e4...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis Norge, har ikke sett familien på 2 år. Om ikke det er mulig blir det Japan evt Saipan. Bor i Øst-Asia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Danmark i sommer med svigers.   og skikkelig Harry all inklusive luksus med begge barna i høstferien til Granca eller noe. Gud så deilig det skal bli! 

Anonymkode: 75118...842

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (På 12.12.2020 den 6.58):

Europa, Canada, USA, Sørøst-Asia... til å begynne med i alle fall.

Aha. Dream on. 

Anonymkode: 8eb16...745

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...