Gå til innhold

Hvor skal du reise i vår/sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta banen til Sognsvann og Frognerseteren. Gå turer i marka. Det duger.

Anonymkode: 362ab...5cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar en uke om gangen. Åpner de grensene reiser jeg langt, langt avgårde. Kom meg nedover i Europa i sommer, satser på det som minimum også neste år. Skjer det ikke tar jeg heller sorgen og frustrasjonen da enn å grue meg allerede nå. 

Anonymkode: 2168d...bd8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok neppe noen reising til sommeren heller. 

Anonymkode: b466a...436

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en londontur jeg har drevet og flyttet og flyttet på. Får endret billetten uten kostnad. Skulle ha vært i juni i år. Så flyttet jeg den til januar 2021. Nå har jeg flyttet den til september 2021. Så får jeg se hva som skjer da... :)

Anonymkode: f6f52...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hytten. Veldig kanskje en tur til svigers i Trøndelag. Får baby til vinteren, så det spørs veldig om vi orker å reise så langt da.

Anonymkode: 01b8d...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir mulig å reise så skal jeg til England og Frankrike, det er de to turene jeg skulle ha tatt nå i 2020. Men helt ærlig så tenker jeg at utenlandsturer nå utsettes enda et år. 

Anonymkode: 57386...07e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen planer. Kanskje Tyskland for å jobbe om det blir bedre med korona. Ellers hadde det vært deilig med en tur til et varmere sted, men dette er kun om korona tillater det.

Anonymkode: 5f849...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Vet ikke. Det kommer litt an på hvordan ting er, men å ta meg noen turer i Norge ser jeg på som sannsynlig. Så blir nok kanskje en tur nordover. Håper at det blir noen konserter også. Alle jeg skulle på ble utsatt eller avlyst. 

Om det går an å reise utenlands så har jeg lyst til Italia eller Island, men ser på det som usannsynlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper vi ny motorsykkel blir det nordover. Ellers har jeg lyst til å finne ett fint sted å padle kajakk. Må være holmer og skjær, ikke en lang fjord :) 

Anonymkode: 1c7ec...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine fantasier, så hadde jeg reist til Cayman Islands. Savner det SÅ. Men mest sannsynlig Finnmark.. 

Anonymkode: f7d49...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir det mulig skal jeg tog-loffe i Polen, det skulle jeg egentlig gjort i år.....   Hvis ikke det går blir det enten Lofoten, eller tidenes Finnmarkstur (fly opp, leie bil og farte rundt ca 10 dager, og så Hurtigruta nedover 😊)  Hvis alt skjærer seg så blir jeg hjemme og har Oslo-ferie i år også 😒

Anonymkode: 88492...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...