Gå til innhold

Skjønner ikke at gruppesex er vanlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han nye kjæresten min sier at gruppesex er så vanlig. Alle har det og det er rart å ikke ha hatt det. Men etterpå tenkte jeg at det høres rart ut, for jeg synes det var slitsomt. Og stress. Kan ikke skjønne at det er noe alle synes er så bra at de gjør det mye. Eller er det bare jeg som ikke har skjønt greia. 

Anonymkode: 4b5f4...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig oppskrytt. Logistikken er vanskelig, og det er umulig å koordinere så alle er fornøyd og tilfredsstilt samtidig. Alltid en som glipper, og dermed må "få sitt" når de andre egentlig vil avslutte. 

Anonymkode: 57353...6e7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke så vanlig som noen liker å la andre tro.

Oppegående mennesker er ikke interessert i slikt.

Anonymkode: 45df2...fbe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tippe at de færreste har hatt gruppesex, kanskje med unntak av noen svært spesielle miljøer. Hvorfor skulle det vært noe status egentlig?

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en mistanke om det. For de andre virket ikke så rutinerte og det ville de vel ha vært hvis det var så vanlig. Kanskje jeg ble lurt.

Anonymkode: 4b5f4...fce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
2 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Mulig noen har hatt det, men ingen har fortalt om det i alle fall. Høres veldig rart ut å gå rundt å skryte av noe sånt. Hvorfor skulle det vært noe status egentlig?

Kanskje de fleste har hatt gruppesex, men ikke fortalt det til deg ;) 

Selv er jeg en helt vanlig og voksen dame, jeg fikk en runde jeg sent glemmer for ca 25 år siden ;) 

 

Endret av Dævendøtte
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk skryter av det, er det mest sannsynlig akkurat det,bare skryt. Vanlig er det hvertfall ikke,kanskje i en del miljøer der jeg ikke er involvert,men de miljøene vil jeg helst ikke inn i heller. I miljøer der det blir eksperimentert med div rusmidler er det visstnok ikke helt uvanlig å teste ut litt på sexfronten. Denslags mennesker ønsker jeg faktisk ikke sex med,så det er forsåvidt greit nok.

Anonymkode: d0931...a2b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanlig. Men det er heller ikke så uvanlig som det noen påstår her. Ca hver femte-sjette mann og hver tiende kvinne har hatt trekant. Og så synker andelen jo flere partnere vi snakker om. Men å ha hatt sex med tre andre personer er jo ikke akkurat breddeidrett, og utover det blir det sjeldent. Da må vi nok til klubbmiljøene, eventuelt tilfeldige utskeielser der tid og anledning matcher noens dype fantasier.

Jeg har hatt gruppeex med mange andre fire ganger, og jeg har hatt trekant en rekke ganger. Sexen kan variere veldig i kvalitet. Noen ganger er det fantastisk bra, andre ganger det motsatte.

Endret av Hunmedham
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han nye kjæresten min sier at gruppesex er så vanlig. Alle har det og det er rart å ikke ha hatt det. Men etterpå tenkte jeg at det høres rart ut, for jeg synes det var slitsomt. Og stress. Kan ikke skjønne at det er noe alle synes er så bra at de gjør det mye. Eller er det bare jeg som ikke har skjønt greia. 

Anonymkode: 4b5f4...fce

I noen omgangskretser er det sikkert vanlig. I de fleste er det nokså uvanlig etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg leser deg riktig, ts, fikk kjæresten din deg altså til å ha gruppesex med ham selv og noen andre? Jaja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min omgangskrets er det forholdsvis vanlig. Alternativt miljø med en del BDSM-ere, musikere, kunstnere, okkultister, polyamorøse, bifile etc. Rusmidler er ikke en del av dette, men mange liker å ta seg en fest eller gå ut på byen.

Dårlig gjort å lure deg med på gruppesex. Personlig synes jeg trekant MFF er veldig bra, eller partnerbytte ol, men mange i en mølje? Kjedelig.

Anonymkode: d912d...290

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du utvider betydning av begrepet, så har jeg hatt sex med en gruppe mennesker over lang tid. Da ofte med flere måneder og nå flere år mellomrom.

Da kan du og si at det er mange som har bedrevet denne type fritidsaktivitet.

Endret av Mæn40
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tolker det som at gruppesex ikke er vanlig. Hvertfall ikke i min omgangskrets.. men er ikke sikkert alle som liker den type ting går rundt og skriker det ut, så man vet egt ikke hvor vanlig det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppesex er ikke vanlig. Det er kanskje vanlig i noen ganske smale miljøer, men hvis du spør et representativt utvalg av befolkninger kommer svært få til å svare at de har prøvd.

Anonymkode: 1e1e1...d2e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han nye kjæresten min sier at gruppesex er så vanlig. Alle har det og det er rart å ikke ha hatt det. Men etterpå tenkte jeg at det høres rart ut, for jeg synes det var slitsomt. Og stress. Kan ikke skjønne at det er noe alle synes er så bra at de gjør det mye. Eller er det bare jeg som ikke har skjønt greia. 

Anonymkode: 4b5f4...fce

Vanlig vil jeg ikke kalle det.... Men en trekant mellom gode venner er nok mer utbredt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

nei det er ikke vanlig å ha gruppesex, men det er vanlig å lyve om at man har hatt det.

Anonymkode: fa30c...906

Kanskje når man er veldig ung...Jeg ville vel heller ha jugd på meg at jeg IKKE har hatt det 🙈

Anonymkode: edfcd...cdc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dævendøtte skrev:

Kanskje de fleste har hatt gruppesex, men ikke fortalt det til deg ;) 

Selv er jeg en helt vanlig og voksen dame, jeg fikk en runde jeg sent glemmer for ca 25 år siden ;) 

 

Tenkte samme tanke selv. Men vi kalte det møljesex😂

Anonymkode: ffe6e...064

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som Ts ble lurt med "men alle andre gjør det". 

Gruppesex er ikke for alle. Iaf ikke om man blir presset til det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han nye kjæresten min sier at gruppesex er så vanlig. Alle har det og det er rart å ikke ha hatt det. Men etterpå tenkte jeg at det høres rart ut, for jeg synes det var slitsomt. Og stress. Kan ikke skjønne at det er noe alle synes er så bra at de gjør det mye. Eller er det bare jeg som ikke har skjønt greia. 

Anonymkode: 4b5f4...fce

Kan forstå om man er singel (om damer liker det har jeg ikke peiling) men oppegående folk som er gift vil ikke gjøre det... SWINGERS er spesielt rare så ja

Anonymkode: 4676d...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...