AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg ser etter ny sovepose. Prisklasse opp til ca kr 3000. Jeg er 195 cm høy. Kommer til å brukes på turer på vår, sommer og høst. Hovedsaklig på Østlandet, og fortrinnsvis i finvær. Jeg er ikke typen som må på telttur i alskens vær, så jeg dropper det om det pissregner. Blir nok maks 1 til 2 netter per tur. Anonymkode: 6dfba...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Del Skrevet 10. november 2020 Sjekk ut Isbjørn. De er norske og syr på mål, ikke er de dyre heller. Anonymkode: c2aa9...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Del Skrevet 10. november 2020 Så spesiell er ikke kroppen min altså. Anonymkode: 6dfba...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Del Skrevet 10. november 2020 Er du dame eller mann? Anonymkode: 7f363...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Del Skrevet 10. november 2020 Jeg har en carinthia defence 4 som jeg fikk i forsvaret. Fungerer utmerket, men trenger litt ekstra polstring om den skal brukes på vinterstid. Jeg er like høy som deg. Anonymkode: e66ef...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #6 Del Skrevet 10. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du dame eller mann? Anonymkode: 7f363...d56 Jeg er 195 cm høy, så du kan gjette. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en carinthia defence 4 som jeg fikk i forsvaret. Fungerer utmerket, men trenger litt ekstra polstring om den skal brukes på vinterstid. Jeg er like høy som deg. Anonymkode: e66ef...e14 Skal titte på den. Skal ikke telte vinterstid så det går nok utmerket. Anonymkode: 6dfba...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 10. november 2020 #7 Del Skrevet 10. november 2020 Den er ok den carinthia 4, men min har ikke nakkekrage. Du får uhorvelig mye sovepose for 3000. Nøkkelen er det som heter T-lim. Lurt med en litt kort. Men send meg en PM om du lurer noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #8 Del Skrevet 12. november 2020 På 10.11.2020 den 15.12, AnonymBruker skrev: Så spesiell er ikke kroppen min altså. Anonymkode: 6dfba...dca Nei, men med den høyden du har kunne det kanskje være ok med en pose som har litt god lengde? 😊 Anonymkode: c2aa9...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #9 Del Skrevet 12. november 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men med den høyden du har kunne det kanskje være ok med en pose som har litt god lengde? 😊 Anonymkode: c2aa9...a3f Finnes mange til salgs som er 200cm. Jeg bare lurer på hva de faktisk mener med 195cm, om det da er snaut for meg eller akkurat passe. Anonymkode: 6dfba...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #10 Del Skrevet 12. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes mange til salgs som er 200cm. Jeg bare lurer på hva de faktisk mener med 195cm, om det da er snaut for meg eller akkurat passe. Anonymkode: 6dfba...dca En regner at en bør ha ca 30 cm mer poselengde enn personlengde tror jeg. Anonymkode: c2aa9...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #11 Del Skrevet 12. november 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: En regner at en bør ha ca 30 cm mer poselengde enn personlengde tror jeg. Anonymkode: c2aa9...a3f Jeg har besøkt andre forumer også, og jeg hører begge deler. Noen mener at man skal ha lite luft ved føttene for å unngå å fryse. Mer rom = mer luft som må varmes opp. Noen mener at det er greit med plass for å varme klær. Jeg tror nok uansett at 30 cm er sterkt overdrevet. De fleste poser selges i maks 195 og 200 cm. Anonymkode: 6dfba...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #12 Del Skrevet 12. november 2020 På 10.11.2020 den 19.06, AnonymBruker skrev: Jeg er 195 cm høy, så du kan gjette. Skal titte på den. Skal ikke telte vinterstid så det går nok utmerket. Anonymkode: 6dfba...dca Nå er dette kvinneguiden, da. Det finnes jo noen veldig høye kvinner. Anonymkode: 35809...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #13 Del Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er dette kvinneguiden, da. Det finnes jo noen veldig høye kvinner. Anonymkode: 35809...717 Åh, så det er bare kvinner som får lov til å skrive her mener du? Det er så få kvinner på 195 cm i Norge at det ville vært naturlig å opplyse om dersom man var det. Normalen er at en på den høyden er mann. Anonymkode: 6dfba...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå