Gå til innhold

Hvor har tråden om ABD blitt av


Skrottefar

Anbefalte innlegg

Hvor har det blitt av tråden om ABD? Jeg ser i varslingene mine om at jeg har fått et liker-klikk på et innlegg, men når jeg forsøker å klikke meg inn der så er hele tråden borte.
Mulig den er til moderering, men ser ikke at den ligger i "Tråder som er skjult for moderering/vurdering Rampelyset"-tråden her inne

Endret av Skrottefar
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, DianaV skrev:

Herlig når moderatorene bare gir faen i å svare 🙃

Problemet er sikkert at de ikke ble tagget 🙈😜

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Beklager, jeg har ikke sett tråden. Mulig det er en teknisk feil, for jeg har ikke hatt noen uleste tråder på rommet her. 

Tråden er skjult for moderering, og jeg har glemt å legge det inn i tråden for dette. Jeg legger det inn nå. Usikker på når tråden blir lagt ut igjen. 

Sol, admin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, panfobi skrev:

Men skal det virkelig ta opptil fem dager (og kanskje mer) for å gå gjennom den? 

Kanskje de rydder hele tråden, og det er jo noen sider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at den skal modereres NÅ, det har vært veldig lite trafikk i den i løpet av siste ukene... 
-med mindre det kom et "rush" av innlegg en natt el.noe som kun ble snappet opp av moderatorene....?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Den er dessverre ikke klar for å legges ut helt enda. 

Sol, admin.

Edit: Den er lagt ut igjen nå.

Endret av Sol Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært innom den tråden på veldig lenge, trodde ikke det var noen aktivitet i den  lenger i hele tatt. Så ja, litt rart å se at den er ryddet med "skurtresker". 

Hvis det er pålegg "utenifra" om at den skal ryddes opp i, så steng den heller ned for godt tenker jeg. ABD er jo hverken på blogg, på TV, er kursleder eller i media lenger - og sånn sett ikke en offentlig person slik jeg ser det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
adinterim skrev (12 timer siden):

Sååå, hvor er tråden nå da? 

Det er så spesielt. Har ikke sett et eneste innlegg i den i det siste, men likevel så er den stengt for moderering i flere dager. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol Rampelyset skrev (15 timer siden):

Tråden er ikke ryddet, den var skjult for vurdering. 

Sol, admin.

Vurdering av hva? Denne tråden stenges i hytt og pine, både med men også uten noen nye innlegg i det hele tatt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sol Rampelyset skrev (15 timer siden):

Tråden er ikke ryddet, den var skjult for vurdering. 

Sol, admin.

ABD sin tråd, som det sjeldent er aktivitet i, blir ofte skjult for tiden. Og nå sist for at dere skulle vurdere den. 

Mens Mr.Christian83 sin tråd, som dere brukte lang tid på å moderere (pga dere måtte vurdere den), lå åpen med både hets og det som verre var. Den ble ikke stengt engang mens dere vurderte den. Hvorfor er det så forskjell?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ned hele tråden. Det er jo ingen vits å holde den "igang",  hvis det lille som er igjen av aktivitet i tråden stort sett blir moderert vekk uansett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (51 minutter siden):

Legg ned hele tråden. Det er jo ingen vits å holde den "igang",  hvis det lille som er igjen av aktivitet i tråden stort sett blir moderert vekk uansett. 

Hvorfor blir den tråden moderert mer enn andre tråder? Skal ikke reglene være like for alle?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen konkrete innlegg som måtte vurderes i tråden, jeg vil ikke gå inn på hvilke. 

Noen ganger velger vi å stenge tråder eller skjule tråder mens vi gjør vurderinger, andre ganger ikke. Det kommer litt an på situasjonen i det kontkrete tilfellet og når vi har tid/mulighet til å vurdere. Når det gjelder MrChristian tråden var det en del innlegg i tråden som i seg selv ikke var brudd på reglene, men samlet sett med tonen, mengden og formuleringene gjort som totalt sett ble sett på som krenkende. Her måtte vi ta en løpende vurdering for å se omfanget, og dermed valgte vi å ikke stenge den. 

Sol, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...