Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med businessen hennes nå i disse koronatider? Jeg vet ikke hva hun jobber med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, minister-mio said:

Hun var jo relativt respektert og oppegående en gang i tiden. Hva i alle dager skjedde? 

Hun ble medlem av Steigan-kulten.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kari-Karen vil ikke ha på seg ansiktsbleie i butikken:

 

Endret av Dankert
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Jobbermedbarn said:

Ja, enig, hva har skjedd med henne? Husker henne fra Trimtram tiden som en flott, positiv og engasjert dame. Leste litt på IG og kjenner henne ikke igjen...Noe må ha skjedd. 

Hun ble skilt og eldre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt henne en stund. Det hun presenterer er tendensiøst, usant og bærer preg av paranoide vrangforestillinger.

Hun angriper kategorisk de som argumenterer med et annet syn, eller med den virkeligheten de fleste kjenner seg igjen i. Dessuten oppfatter jeg henne som aggressiv og lurer på hva som egentlig har skjedd med henne.

Samtidig er det interessant at en kjent person utrykker seg så direkte og uten filter. Hun fremstår da mer troverdig, men en del av innholdet av det hun formidler, oppfatter jeg en del ganger som merkelig. Hun burde vært skjermet av de som omgås henne daglig som ser dette i fri utfoldelse. 

Endret av ArneA
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho er på linje med ein viss fyr i USA som også meiner at covid er bløff for å ta frå han presidentjobben...

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies jo at det å trene er bra for både det fysiske og psykiske, at man føler seg bedre, er i bedre form osv.  Men da er jeg jaggu usikker på om jeg vil trene så mye 😛 vil ikke bli koko i toppen av trening. Trodde det sku være helseGEVINST å trene for psyke og fysisk. Ikke helseskadelig 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
19 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Ja, enig, hva har skjedd med henne? Husker henne fra Trimtram tiden som en flott, positiv og engasjert dame. Leste litt på IG og kjenner henne ikke igjen...Noe må ha skjedd. 

Ja lurer jeg også på. Har også møtt henne gjennom trening og hun har jo vært så sympatisk. Hva i alle dager skjedde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 hours ago, Tough cookie said:

Hun er like koko som Henriette Lien. 

Så fordi man skiller seg ut eller har andre meninger enn deg så er man koko? Interessant.... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hva som fyrer henne mest.? Helse,mydighetene eller feite folk......😅

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2020 den 14.00, Jobbermedbarn skrev:

Ja, enig, hva har skjedd med henne? Husker henne fra Trimtram tiden som en flott, positiv og engasjert dame. Leste litt på IG og kjenner henne ikke igjen...Noe må ha skjedd. 

Hva som har skjedd? Kjerringa har blitt gammel og bitter... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...