AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Er vanlig nordisk, men ønsker å se mer utenlandsk ut. Som folk fra middelhavslandene. Har planer om å farge håret mørkere å kjøpe en mørke selvbruningskrem. Er det noe annet jeg kan gjøre? Anonymkode: 5c9dd...670 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Det er sykt harry å late som man er en annen etnisitet i min mening Anonymkode: 70c1b...5cf 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Lære deg språket? Fargede linser? Anonymkode: b728e...1a1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vanlig nordisk, men ønsker å se mer utenlandsk ut. Som folk fra middelhavslandene. Har planer om å farge håret mørkere å kjøpe en mørke selvbruningskrem. Er det noe annet jeg kan gjøre? Anonymkode: 5c9dd...670 Dette her blir for dumt.. Hva med at du tar vare på det nordiske looken å heller framhever det? Ikke framstille deg som noe annet når sannheten er den at du ikke er det. Anonymkode: e717a...5f5 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Du burde jo ta vare på den unike looken din, sjelden i verdenssammenheng - det er jo nesten ikke noe mer eksotisk enn blå øyne, blondt hår og lys hud kombinert, Men sånn ellers: Fox eyes makeuplook, evnt eyebrox tread lift, fillers etc. Anonymkode: 8fd96...967 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå