Gå til innhold

Du som har vært gravid: DPO symptomer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags DPO symptomer hadde du?

 

DPO 1-5

DPO 6

DPO 7

DPO 8

DPO 9

DPO 10

 

Nysgjerrig!

Anonymkode: 5bc37...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen verdens ting 😅 testet positiv 13 dpo med første mener jeg å huske og 8 dpo med nr 2 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags DPO symptomer hadde du?

 

DPO 1-5 - Selvfølgelig ingen 

DPO 6 - Ingen

DPO 7 - Ingen

DPO 8- Ingen

DPO 9 - Ingen

DPO 10 - Ingen, men svakt positiv test

 

Nysgjerrig!

Anonymkode: 5bc37...b4c

 

Anonymkode: 8be7a...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 9-12: høyere kroppstemperatur, røde kinn, tørre øyne, leamus på høyre øye, noe hikke

Anonymkode: cc288...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk veldig følsomme nippler når jeg nærmet meg IKM. 😊 merket ikke noe annet før da 

Anonymkode: 9727b...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er høyst, høyst uvanlig å få symptomer på svangerskap før uke 5-6. Så tidlig som du nevner så er det symptomer på EL man kjenner. 

Anonymkode: 764cb...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er høyst, høyst uvanlig å få symptomer på svangerskap før uke 5-6. Så tidlig som du nevner så er det symptomer på EL man kjenner. 

Anonymkode: 764cb...b71

Hva om man feks aldri haar saare nippler, kvalme osv under EL. Nesten alle her inne er jo kvalme, saare brystvorter osv..

Anonymkode: 5bc37...b4c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva om man feks aldri haar saare nippler, kvalme osv under EL. Nesten alle her inne er jo kvalme, saare brystvorter osv..

Anonymkode: 5bc37...b4c

Det er fortsatt kun symptomer på EL. Evt innbilning, eller at du plutselige er ekstra obs på kroppslige følelser fordi du er aktiv prøver. Det er helt vanlig å ikke legge merke til slikt før man følger syklusen sin. 

Anonymkode: 764cb...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva om man feks aldri haar saare nippler, kvalme osv under EL. Nesten alle her inne er jo kvalme, saare brystvorter osv..

Anonymkode: 5bc37...b4c

Kroppen produserer såvidt hormonene som gir symptomer på svangerskap, derav tilnærmet umulig å få symptomer så tidlig. 

Anonymkode: 764cb...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått rykninger / stikkinger i magen ca 10dpo i alle mine 3 graviditeter.

Anonymkode: 76808...237

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelse av at mensen er rett rundt hjørnet. Slik var det begge gangene jeg var gravid i over en uke før ikm. Har det aldri slik når jeg ikke er gravid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 1-5 kjente et trykk i livmor region. Trolig ikke slektet til graviditeten da

DPO 6 ingen

DPO 7 ingen

DPO 8 noe stikninger

DPO 9 noe stiknknger

DPO 10 ingen

DPO 11 noe stikninger, muligens begynnende mens smerter. Antydning til følsomme Bryst vorter. Skikkelig humørsvingninger. To svære kviser kom på rekordfart 😅 

DPO 12 (i dag faktisk) menslignende smerter. Følsomme brystvorter. Testet positivt. 🥰

 

Hadde også graviditet i juli, da tok jeg test dagen før eller på IKM dagen - husker ikke helt, og ble overrasket over positiv da jeg ikke hadde noe symptomer. 1uke etterpå startet blødning som endte i SA..  Så håper spiren holder denne gangen 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid med tvillingene fikk jeg symptomer rundt 10dpo.

Fikk mensmurringer. Kom å gikk store deler av dagen. Og ble verre å verre nærmere IKM. Hadde murringer i flere uker, Annet enn dette så hadde jeg økt utflod, småkvalm og slapp fra 12dpo. Men jeg hadde høy hcg tidlig, så det kan ha hvert årsaken til hvorfor jeg kjente så mye så tidlig. 

Fikk tydelig strek 9dpo. 

Anonymkode: 27665...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke akkurat når det kom med første, men da var jeg oppblåst. Med andre var jeg uggen (hadde akkurat hatt omgangssyken så koblet det ikke med en gang). Med tredje merket jeg ingen ting før positiv test. Med alle tre har jeg testet positivt rundt 10-12 dpo

Anonymkode: 7945c...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjentes ut som mensen skulle komme noen dager for tidlig. Jeg hadde ganske kraftige menssmerter og en trykkende følelse i underlivet fra ca 10 dpo. Jeg pleier å få dette samtidig med eller et par timer før blødningen kommer 14 dpo. Det var slik i første svangerskap og en gang jeg testet positivt, men mensen kom likevel noen dager forsinket. I siste svangerskap kjente jeg ikke noe spesielt før jeg ble kvalm i uke 6, og første tegn var at 14 dpo kom og gikk uten mens. 

Anonymkode: 2c007...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags DPO symptomer hadde du?

 

DPO 1-5

DPO 6

DPO 7

DPO 8

DPO 9

DPO 10

 

Nysgjerrig!

Anonymkode: 5bc37...b4c

Noen dager før mensen skulle komme på siste så fikk jeg en brå stikkende smerte i halebeinet. 

Føltes som mensen skulle komme på dagen jeg skulle ha den

Positiv test dagen etter. 

 

Første gang så hadde jeg intens ømme pupper fra uken etter sex. På natten før jeg testet positiv (10 dpo ) så sov jeg kun i ført ullsokker. Varm på kroppen og iskalde tær 

Har vært gravid et par ganger til og da har jeg ikke hatt andre tegn enn at jeg har forstått at det er noe. Positiv test på dagen jeg skulle hatt mensen også begynte å miste etter det. 

Anonymkode: 88d54...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 8 DPO og har menssmerter. Venter mens om 5-6 dager 😭

Anonymkode: 5bc37...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 7dager før forventet mens fikk jeg masse mensenmurringer altså sånn 7-8 DPO og i 2-3dager på strekk. Kunne veldig tidlig ikke ligge på magen, svak kvalme, sult følelse, trøtthet.
Testet positivt med alle mine rundt 2+5 til 3+1 (plusset på 2dager ved hver ordinære ultralyd, når de setter termin (fikk strek uvanlig tidlig). 

Anonymkode: 2804b...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

ca 7dager før forventet mens fikk jeg masse mensenmurringer altså sånn 7-8 DPO og i 2-3dager på strekk. Kunne veldig tidlig ikke ligge på magen, svak kvalme, sult følelse, trøtthet.
Testet positivt med alle mine rundt 2+5 til 3+1 (plusset på 2dager ved hver ordinære ultralyd, når de setter termin (fikk strek uvanlig tidlig). 

Anonymkode: 2804b...dbb

hva tilsvarer det ? DPO? 

Anonymkode: 5bc37...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...