Gå til innhold

Skravletråd termin juli/august 2021

lizzie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vret

Velkommen @Lorieen ❤️ 

Dere, jeg synes det hadde vært koselig å starte en ny tråd der vi får til listen på første innlegg. Men jeg er litt usikker på å gjøre det selv. Tenk hvis... Er det noen andre som har lyst?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sjela

Gratulerer og velkommen inn @Lorieen

@vretjeg ser du har innlegg 3 i tråden. Kunne du ha oppdatert terminlista der, så slipper vi å opprette ny tråd? Og om en av de to foregående kommer inn igjen så kan de oppdatere eventuelt?🤔

Fremdeles ikke de aller uttalte plagene her. I morgen er jeg 5+0. Har ømme bryster og litt mer trøtt i løpet av dagen enn normalt. Sovnet på sofaen på ettermiddagen i går mens jr spilte tv-spill🙈 

Hvordan er deres forhold til kaffe? Jeg koser meg med noen kopper på morgenen, men så leste jeg plutselig en artikkel som mente man ikke burde få i seg koffein i det hele tatt og fikk jo da veldig dårlig samvittighet 🥺 Jeg begrenser til 2 kopper nespresso og supplerer eventuelt med en 3. Koffeinfri daglig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vret

@Sjela Du, det var ikke så dumt 👍 Det kan jeg godt gjøre!

Jeg hadde min første morgen med oppkast i dag.. Kan ikke huske å ha hatt det på samme måte sist, da var det kun et par ganger om jeg spiste noe annerledes til  forkost (typ bare vannmelon. kjempesmart!) og aldri ellers. Håper ikke dette setter noe standard for de kommende ukene 🤢

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vret

Hei alle sammen 👋 Håper alle har det bra, og at alt går bra!

Nå har jeg oppdatert listen i innlegg 3. Bare tag meg om jeg skal endre noe eller legge til noe ❤️ 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sjela

Tusen takk @vret🤗 Håper det var et engangstilfelle. Sist spydde jeg om jeg ikke spiste en liten brødskive eller knekkebrød til frokost. Litt uvant for en som alltid slurver unna frokosten. Kan fremdeles huske jeg drakk en kopp lipton te på tom mage og den kom like fort opp igjen. Nå er jo Lipton pyton, så hjalp vel ikke😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Lillra

Tenkte å bli med i denne fine gruppen! 
Fikk positiv test forrige uke og er i dag 4+4 - så termin er vel ca. 10.august! ❤️ Jeg er 24 år, vært sammen med kjæresten siden videregående og dette vil være vårt første barn! Vi gleder oss veldig og håper nå bare at dette går bra! Jeg sliter nok litt mtp. redsel for SA/MA men har roet meg litt i det siste. 

Symptomer: ømme pupper, vondt i ryggen hele tiden (begynte i helgen så lurer på om det skyldes graviditeten) og murringer i magen. Ikke kjent noe til kvalme enda men regner med at det kommer snart. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...