AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Ikke ha hånd på ryggen, ikke koses, ikke nattakos eller hadetklemmer. Som baby likte han best å hvile/sove alene. Syns hele veien at det har føltes unormalt. En annen ting jeg også har reagert på er at han er ekstremt pirkete med hvilke klær han skal ha. Veldig opptatt av å ha det ryddig og rent, tåler ikke flekker på kjøkkengulvet. Ellers veldig sosial og godt språk. Veldig mye energi, har lite tid til å se på TV og distraheres lett. Noen tanker? Anonymkode: d9ead...3e1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Ikke alle har like stort behov for fysisk kontakt, og ikke alle liker det noe særlig. Jeg er en sånn som ikke liker det noe særlig. Det er ganske vanlig å være pirkete på valg av klær, og at alt skal være på "sin plass", påpeke flekker, osv. Vår er helt lik. Er det en flekk, blir den grundig påpekt, og han skal hente klut og tørke opp. Kan klikke om det er feil sokker eller feil votter, eller om det er en flekk på klærene. Vår liker heller ikke se på tv, og det å ha mye energi og være lett distrahert er HELT normalt for så små. Så jeg tenker barnet ditt høres ganske så normalt ut for alderen. Anonymkode: 6f43d...340 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Barnehagen kan evt hjelpe med råd om utredning. Kan jo være greit å sjekke Anonymkode: 2db05...b59
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Helt normalt å ikke ville koses med. Jeg likte heller ikke det, ble likevel "tvangskost" med som barn (nå må du gi bestemor en klem, kom og sitt ved siden av tante i sofaen med armen rundt, grantante Turid må få gi en nuss på kinnet ect) og jeg HATET det! Liker heller ikke all denne klemmingen som voksen, syns det er en uting. At tantebarna frivillig gir meg en klem er hyggelig, men å måtte klemme slektninger i alle ledd, kolleger og alle mulige, nei fysj jeg grøsser. Elsker at koronaen tilsier en albu mot albu i møter, da har jeg sluppet unna en stund. Anonymkode: 5a8b3...721 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt å ikke ville koses med. Jeg likte heller ikke det, ble likevel "tvangskost" med som barn (nå må du gi bestemor en klem, kom og sitt ved siden av tante i sofaen med armen rundt, grantante Turid må få gi en nuss på kinnet ect) og jeg HATET det! Liker heller ikke all denne klemmingen som voksen, syns det er en uting. At tantebarna frivillig gir meg en klem er hyggelig, men å måtte klemme slektninger i alle ledd, kolleger og alle mulige, nei fysj jeg grøsser. Elsker at koronaen tilsier en albu mot albu i møter, da har jeg sluppet unna en stund. Anonymkode: 5a8b3...721 Nei, han velger helt selv hvem som får kos. Som regel får ingen det. Anonymkode: d9ead...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå