Noldi Skrevet 16. september 2021 #201 Del Skrevet 16. september 2021 Gratulerer så mye❤️ Kos dere masse og nyt disse første dagene🥰 Så godt å høre at du hadde en fin fødsel! Det unner jeg alle som skal ha barn🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 16. september 2021 #202 Del Skrevet 16. september 2021 Ååh gratulerer så masse kjære Sovia! 🥰 Tenk du har blitt mamma ❤️ Nyt dagene og nyt synet av den lille! Tenk nå er det ikke lenge før jeg kommer etter deg opp på KK 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 17. september 2021 Forfatter #203 Del Skrevet 17. september 2021 Amatariel skrev (På 15.9.2021 den 14.05): Gratulerer så mye med prinsen Sovia!! For noen gode nyheter! 💙 Nyyyt! Godis skrev (På 15.9.2021 den 16.24): Ååh ❣️ Gratulerer så mye 💐💐💐 Noldi skrev (På 16.9.2021 den 9.42): Gratulerer så mye❤️ Kos dere masse og nyt disse første dagene🥰 Så godt å høre at du hadde en fin fødsel! Det unner jeg alle som skal ha barn🥰 Niny skrev (På 16.9.2021 den 9.55): Ååh gratulerer så masse kjære Sovia! 🥰 Tenk du har blitt mamma ❤️ Nyt dagene og nyt synet av den lille! Tenk nå er det ikke lenge før jeg kommer etter deg opp på KK 🤩 Tusen takk, dere 😍 Vi nyter! Har fått en skikkelig sovebaby (enn så lenge) ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 17. september 2021 #204 Del Skrevet 17. september 2021 Gratulerer så mye! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 21. januar 2022 Forfatter #205 Del Skrevet 21. januar 2022 Følte for å komme med en liten oppdatering her 🥰 Baby L er bikket fire måneder og er en liten plugg med matvett. Ammingen har gått veldig bra og han spiser og trives. Nærmer seg åtte kilo nå 🤯 og er 65 cm. Vi synes det er helt topp at han har litt å gå på 😊 Men det er vemodig å pakke bort de minste klærne og å finne frem 68 og 74. Ellers sover han godt, smiler og er blid. Vi har ikke hatt noen utfordringer eller kjipe perioder, jeg tør nesten ikke si det høyt. At det har gått SÅ bra, liksom. Vi bare nyter og vet at det kan snu hvert øyeblikk. 🙈 Ellers tok jeg en graviditetstest tidligere denne uken. Der fikk jeg en skyggestrek. Før jeg fikk bekreftet med flere tester at det var en skyggestrek gikk livet i en skikkelig berg-og-dalbane for meg. Jeg går ikke på prevensjon og kommer ikke til å gjøre det før vi er ferdige med å få barn, så inntil videre har vi brukt vi den kjente, sikre «hoppe-av-i-svingen»-beskyttelsen (😂). Etter at det viste seg at jeg ikke var gravid likevel bestilte jeg 50 kondomer på nett og fortalte mannen at det ikke ble noe mer fremover uten beskyttelse. Jeg fikk forøvrig mensen noen dager senere (første gang siden fødsel). Med min tullete kropp var jeg sikker på at jeg skulle vente leeenge på den, så selv om det var kjipt å få den tilbake så tidlig tenker jeg at det er litt greit at kroppen funker litt også. Nå skal jeg fortsette å kose meg i permisjon frem mot sommeren, så dukker jeg kanskje plutselig opp her i dagboken om et års tid igjen når vi skal begynne å prøve på et søsken 🥰 Ellers så følger jeg med og stikker innom i dere andres dagbøker litt innimellom ✨ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 22. januar 2022 #206 Del Skrevet 22. januar 2022 Gratulerer! Så fantastisk! 💗☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. januar 2022 #207 Del Skrevet 22. januar 2022 Så koselig å høre fra deg Sovia! 🥰 Tenk at det har gått fire måneder! Høres virkelig ut som alt går bra, og at han vokser og trives. Men ja, kjenner til følelsen om at det er vemodig å pakke bort de små størrelsene. Forhåpentligvis får du bruk for dem igjen til fremtidig søsken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 26. januar 2022 #208 Del Skrevet 26. januar 2022 Så koselig lesning! 🥰 Var litt betryggende å lese om den gode barseltiden du har hatt også! Kos deg vidre i permisjon😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #209 Del Skrevet 14. februar 2023 Det er over et år siden sist jeg skrev i graviditetsdagboken min. Noe som er litt rart, med tanke på hvor stor plass den tok i livet mitt for noen år siden. Baby L er ikke baby lengre, han er faktisk straks 1,5 år, begynt i barnehagen, går, babler og koser seg. Småbarnsperioden til nå har vært kjempefin. Litt lite søvn i blant, men det hører jo med. Tanken på å begynne prøvingen på nummer to har egentlig meldt seg. Planen var at vi skulle starte prøvingen i april/mai. Mye fordi det passet best med tanke på jobb, flytting og økonomi, men også fordi jeg har veldig lyst til å føde i første halvdel av året, etter å ha «testet» september nå sist. Jeg kjøpte OvuSense igjen og begynte å tempe for å starte tracking av syklus. Noe jeg forøvrig synes er både gøy og spennende. Jeg har også gått ned 13 kg siden august, med hjelp av Ozempic. Vi har forberedt oss på å bruke litt tid denne gangen, og med rester av Letrozol igjen i skapet fra sist hadde jeg tenkt å starte en kur om det skulle vise seg at jeg ikke får eggløsning denne gangen heller. Så fikk jeg plutselig eggløsning på den første syklusen jeg tempet. OG ble gravid. Nå er jeg i uke 6 med termin i oktober. Så planen om vår/sommerbaby gikk i vasken og ting skjedde fortere enn vi hadde tenkt. Men, på den lyse siden klarte jeg å få eggløsning helt på egenhånd, uten hormonhjelp eller gynekolog eller Metformin. Det blir 25 måneder mellom barna, som blir fint. Det var nok meningen. Vi er klare for deg, lille baby 💖 Som vi gleder oss! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. februar 2023 #210 Del Skrevet 14. februar 2023 Oooi så koselige nyheter Sovia! ❤️ Gratulerer så mye!! Ingenting er bedre enn at det klaffer fort og at man slipper å få problemer med prøvingen. Håper du får et superfint svangerskap 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 14. februar 2023 #211 Del Skrevet 14. februar 2023 Gratulerer Her er baby ca 1 år og vi tenker å starte prøving på nr 2 til sommeren. Godt å høre at det kan gå raskt med nr 2 selv om det tok lang tid med nr 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 22. februar 2023 #212 Del Skrevet 22. februar 2023 Åå, gratulerer så mye! 😍 Håper vi kan følge hverandre denne gangen også! Stor stas 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 24. februar 2023 #213 Del Skrevet 24. februar 2023 Gratulerer så mye med nestemann, fantastisk at det satt så fort 🥰 25mnd imellom blir jo og helt perfekt ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 3. mars 2023 #214 Del Skrevet 3. mars 2023 Oi, så artig å lese! Gratulerer så mye 🤰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 6. mars 2023 Forfatter #215 Del Skrevet 6. mars 2023 Takk for alle fine meldinger 💖 Nå er jeg inne i uke 9, og i forrige uke fikk vi se et blinkende hjerte og en nydelig liten spire på ultralyd. Formen min er fin og jeg koser meg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. mars 2023 #216 Del Skrevet 6. mars 2023 Herlig med blinkende hjerte ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #217 Del Skrevet 29. oktober 2023 Mange måneder senere og på tide med ny oppdatering! Baby E ble født tidligere denne måneden og er en frisk og fin jente (!) som virkelig har beriket livene våre. Vi ville ikke vite kjønn denne gangen heller, men var begge overbevist om at det var en gutt. Kanskje fordi vi har gutt fra før, kanskje fordi vi ville skåne følelsene våre litt - jeg vet ikke. Dere kan jo tenke dere hvor stor overraskelsen var da jordmor holdt baby opp og det var en jente. Da gråt vi begge to. ♥️ Fødselen var litt hardere denne gangen, men raskere. Uansett ingenting å klage på og jeg har bestemt meg for at det blir en tredjemann om noen år. Nå skal barseltiden og permisjonen nytes til det fulle. Vit at jeg fortsatt leser her inne jevnlig og heier masse på dere 💖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. oktober 2023 #218 Del Skrevet 29. oktober 2023 Gratulerer som tobarnsmor! ❤️ Moro med kjønnsoverraskelsen (vi visste med to barn, mens to ikke - veldig gøy). Kos deg masse med baby og tiden fremover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 11. november 2023 #219 Del Skrevet 11. november 2023 Gratulerer så mye med den lille frøkna ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå