Gå til innhold

Sovia prøver på førstemann

Sovia

Anbefalte innlegg

PP1 - CD20

Temperaturen har gjort en dropp på 0.13 i dag, som gir meg litt håp. EL-dip? Kanskje eggløsningen kommer «i siste liten» og dermed blir fanget opp på blodprøven jeg skal ta på fredag? Vi må jo bare vente og se 🙈🤞🏻
1F73BD8F-4062-4AB6-AC2B-F11E55C4E8A4.thumb.jpeg.04f368c04a681f8b50d39d2cc54654f3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Amatariel skrev:

Håper virkelig EL er på vei! Tar du EL-tester i tillegg også, hvordan ser evnt. den ut?

Jeg tok en test i formiddag, men da var det bare to timer siden sist jeg hadde vært på toalettet så den ble tydelig negativ. Jeg tok en digital i går som fortsatt blinker. Jeg får ikke tatt flere tester i dag da jeg ikke er hjemme, men tenkte jeg skulle ta en test i morgen formiddag 😊 Kommer litt an på hvordan tempen er i morgen. Jeg Iiker jo egentlig ikke å teste lengre siden de viser falsk positiv så ofte🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP1 - CD21

Tenk at dagboken min er blitt fire sider lang allerede - dette som bare skulle være en liten arena for ventilering og lufting av tankene mine. Jeg er veldig glad jeg bestemte meg for å lage dagbok, for jeg føler meg ikke alene lengre og setter så stor pris på tilbakemeldingene deres 💖

I dag har jeg tatt blodprøve for å se om EL har vært. Altså, jeg vet jo at EL ikke har vært, men gyn har bedt om prøve. Jeg skal ta en ny på fredag, men jeg får ikke svar på prøvene med mindre det viser seg at jeg ikke har hatt EL. 
Det som er litt spennende er at tempen har gått opp 0.1 i natt. I tillegg slimer jeg litt (gjennomsiktig) og har små murringer i dag. Men, jeg får jo «alltid» alle symptomer på EL når kroppen prøver å slippe egget, så det er ikke noe nytt for meg. Det som er nytt er at jeg nå har gått på Letrozol og det gir meg litt håp for at egget faktisk slippes likevel. Uansett prøver jeg å holde meg rolig og bare se an temperaturen. Så får jeg ta det som det kommer 😄

333F6677-2527-4382-ADD4-55A3BE1BA360.thumb.jpeg.058ac4795259e518b2935fc589cae8d7.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint å ha et sted å lufte tankene sine ja :klemmer:

Greit å få tatt den blodprøven, for selv om du vet resultatet så er det noe med at gynekologen må ha det i papirene sine. Og ut fra det kan gi deg den beste oppfølgingen! Er det en enkel dose letrozol du har tatt nå? Kan hende du må øke den til dobbel f.eks neste gang, dersom du ikke skulle bli gravid denne syklusen. Slike ting er greit å få kartlagt.

Men nå håååper jeg at kroppen murrer av gode ting og et gullegg blir sluppet. Det hadde vært det beste :heiajente: To av mine barn er unnfanget med EL på CD24, så jeg håper på det samme for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (2 timer siden):

Veldig fint å ha et sted å lufte tankene sine ja :klemmer:

Greit å få tatt den blodprøven, for selv om du vet resultatet så er det noe med at gynekologen må ha det i papirene sine. Og ut fra det kan gi deg den beste oppfølgingen! Er det en enkel dose letrozol du har tatt nå? Kan hende du må øke den til dobbel f.eks neste gang, dersom du ikke skulle bli gravid denne syklusen. Slike ting er greit å få kartlagt.

Men nå håååper jeg at kroppen murrer av gode ting og et gullegg blir sluppet. Det hadde vært det beste :heiajente: To av mine barn er unnfanget med EL på CD24, så jeg håper på det samme for deg.

Jeg begynte rett på dobbel dose, og det er også store deler av grunnen til at jeg hadde høye forhåpninger til denne syklusen. Menmen! Kanskje jeg blir satt på trippel neste syklus hvis ikke EL på mirakuløst vis dukker opp før fredag. 

Tusen takk! Jeg håper også at noe er på gang. Tok nettopp en test som ser slik ut. Hadde jeg vært «normal» hadde jeg tenkt at denne snart blir positiv, men jeg ligger jo på disse nivåene gjennom hele syklusen. Så jeg venter fortsatt i spenning 🤞🏻🤗 

D7F33457-B5FE-458C-8D90-CA0C206A2BA7.thumb.jpeg.847d89a3db7c36f14e09e0c2d010e622.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovia skrev (43 minutter siden):

Tusen takk! Jeg håper også at noe er på gang. Tok nettopp en test som ser slik ut. Hadde jeg vært «normal» hadde jeg tenkt at denne snart blir positiv, men jeg ligger jo på disse nivåene gjennom hele syklusen. Så jeg venter fortsatt i spenning 🤞🏻🤗 

Ja det ser veldig lovende ut! Nesten så jeg ville kalt de testene der positive! Er i alle fall liiiike før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP1 - CD22

Nei nå gir jeg opp altså 😂 Ble heldigvis ikke like skuffet som i forrige uke da jeg fikk den lave temperaturen. Men nå har jeg bare sluttet å håpe. Tar alt som det kommer og har null forhåpninger 😄

1B5785DF-BD3F-4DE0-8D44-8399C4C4FD74.thumb.jpeg.08fed7b9fa441cc096bad18a17774407.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå kjedelige greier!😅 men; alltid godt å høre at man ikke blir alt for skuffet så man klarer å holde motet oppe videre😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, var ikke såå lett å tolke disse nei. Syns alle er i grenseland... Hadde jeg fått slike hadde jeg også tatt digitale 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (3 timer siden):

Hm, var ikke såå lett å tolke disse nei. Syns alle er i grenseland... Hadde jeg fått slike hadde jeg også tatt digitale 🙈

Ja, jeg også, men jeg er tom og får ikke nye i posten før i morgen. Men, jeg stoler på temperaturen og vi har sex annenhver dag uansett. Så det er ingen fare 💕🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP1 - CD23

Kanskje det er noe i gjerde likevel?

891F5E7F-FFD1-4A04-AB62-3E004EAFFCF2.thumb.jpeg.5ea62a33b124b9a1c713a492fe9a67eb.jpeg

79B9BBED-EBD0-4619-BEE9-CC38951A8BE0.thumb.jpeg.fb839c36415d48dc73faffbb58409b90.jpeg

For en berg-og-dalbane dette er 😂 Krysser fingrene for enda en høy temperatur i morgen 🤞🏻 I mellomtiden skal vi kose oss 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...