Gå til innhold

Hvis du skulle velge et treningsapparat å ha hjemme...


våren14

Anbefalte innlegg

På 5.11.2020 den 8.32, AnonymBruker skrev:

Den er ikke helt fullstendig lydløs, det tror jeg absolutt ingen apparater vil kunne være. Men det er mer som et slags "sus" av en lyd som kommer, hver gang man tar et tak på årene. Egentlig en litt beroligende lyd, som ikke vil vekke barna, bare få de til å sove enda tyngre når du ror på kvelden ;)

Den er også veldig lett å dele i to og sette bort/inni en bod, hvis det kommer folk. Den heter Concept 2.

Anonymkode: d157d...e7c

jeg har den; kjempebra! ville hatt både romaskin og en skikkelig ellipse(de billige med små steglengder er bortkastet)!

hvis du hadde hatt plass så klart. har ikke plass selv til noe nå for tiden🙈

Anonymkode: 252c5...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmen min er å få meg en stair master, men det er nok utrolig dyrt og tar ganske stor plass. Mer realistisk er vel en tredemølle, jeg er ikke så glad i de andre cardio-maskinene. Ellers kan jeg anbefale hoppetau, selv om det ikke er en maskin. Det er billig, tar absolutt ingen plass, lager lite lyd og du kan bruke det både innendørs og utendørs. Det er i tillegg en UTROLIG effektiv måte å forbrenne kalorier på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romaskin. Hva med Water Rower, den lager nok mindre lyd enn Concept, og finnes så vidt jeg vet også i treverk. Og ser dermed mer stuevennlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/4/2020 at 7:16 PM, våren14 said:


 

Hadde tredemølle, solgte den fordi den bråkte så sinnsvakt, umulig å ha i et lite lytt hus med små barn som sover... 

utifra dette - hva bør jeg se etter? 

I tillegg til bråk må du tenke på om det er en maskin du faktisk kommer til å bruke. Finner du f.eks ut at du hater roing så kommer jo romaskinen kun til å ta plass. 

Anonymkode: 43ad3...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2020 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er småbarnsmor som deg, og jeg har romaskin. Veldig god trening, både styrketrening og kondisjon i samme maskin.

Den trener rundt 80 % av kroppens muskelgrupper. Veldig fint å ta 10.000 meter på romaskinen og vite at du har trent omtrent det som er å trene på kroppen.

 

Jeg ror 10.000 meter annenhver dag, tar meg 45 minutter, deilig med null reisevei. Anbefales!

Anonymkode: d157d...e7c

Hvilken romaskin har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...