Gå til innhold

Når er ein for gammel til å ha sex ?


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Det snakkes om den sexuelle lavalder, men ingen snakker om den sexuelle høyalder.

   Det finnes meg bekjent  undersøkelser på når  gutter/  jenter debuterer sexuelt første gang.      Det finnes meg bekjent  ingen undersøkelse om når folk flest slutter å ha sex.   Det hevdes av sexbehovet avtar med årene, men mange opplever at sexbehovet ikkje avtar, men bare  tilgjengelighete .    Det blir ofte reist spørsmål om hvem som ønsker å ha sex med ein gammel  gris,  men er de eldre større griser en de yngre. ?      Sex er  vel ikkje noe som er forbeholdt bare de som er unge, men folk i alle aldersgrupper. ?  

Skulle ikkje forundre meg om det er mange der ute både   Unge / Gamle som gjerne hadde øngste å fått oppfylt  eit sitt siste ønske om  å ha vakker sex med noen på sine siste leveår.          

Det er vel bare eit fåtall mennesker (kvinner / menn) som aldri har opplevd å hatt sex i løpet av livet  i en eller annen form.    Anten saman med en partner eller saman noen tilfeldige sexpartnere / prostituerte.    Det finnes mange tusen mennesker der ute som lever i ensomhet, og som føler savnet hver  dag  av noe av det vakreste som finnes i livet  å det er  å ha sex med noen.    Det er idag forbudt m/ lov å kjøpe sex, men ikkje å  selge sex, men ikkje ulovleg å tilby sex utan betaling.   Det har  vert mye diskusjoner omkring sexkjøploven, og det har vert  delte meninger omkring den, men må bare forholde seg til  sexkjøpsloven slik den er idag.   Det er vel ingen hemlighet at det finnes både  (menn / kvinner ) som diskre selger sex både til gifte / ugifte / enslige.   

 

 

   

 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Lillemorbare skrev:

Man er aldri for gammel til å ha sex. 

Helt helt enig det .

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør et helt enkelt spørsmål i overskriften,  men så begynner du å bable. Hva har loven om sexkjøp med det å gjøre?  

Anonymkode: 44feb...d22

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo ofte litt pliktløp etter man har bikket 35. Men en kan da fint ha sex som middeladrende også. Noen kan jo ja sex tilogmed i 50- og 60- årene også, men dette er nok sjeldnere.

Anonymkode: deaa6...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir jo ofte litt pliktløp etter man har bikket 35. Men en kan da fint ha sex som middeladrende også. Noen kan jo ja sex tilogmed i 50- og 60- årene også, men dette er nok sjeldnere.

Anonymkode: deaa6...7a1

😂😂😂

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet på sykehjem hvor pasienter hadde sex med hverandre.  Så aldri tenker jeg. 

Anonymkode: 8077a...e29

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker 40. Max 50. Sex er for unge, pene kropper.

Anonymkode: 87b7e...f8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir jo ofte litt pliktløp etter man har bikket 35. Men en kan da fint ha sex som middeladrende også. Noen kan jo ja sex tilogmed i 50- og 60- årene også, men dette er nok sjeldnere.

Anonymkode: deaa6...7a1

Jeg er 40 år og har sex 3-4 ganger i uka- vært sammen med samme mann i 13 år ..ikke plikt overhode  altså.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du spør et helt enkelt spørsmål i overskriften,  men så begynner du å bable. Hva har loven om sexkjøp med det å gjøre?  

Anonymkode: 44feb...d22

Synes å minnest  at da sexkjøploven vart vedtatt var det noen som nevnte  at den råker ikkje minst dei som kan han vanskeligheter med å få sex på natrurlegvis.   Ønsker ikkje å igjenngji hvilke grupper det her var snakk av omsyn til  dem.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir jo ofte litt pliktløp etter man har bikket 35. 

Anonymkode: deaa6...7a1

Jeg er 42 og Husets Herre er 48. Gjennom de snart 25 årene vi har vært sammen så kan jeg heldigvis slå fast at sex blir bare bedre og bedre med åra!

  • Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er ekkelt når gæmliser over 30 har sex. 

Anonymkode: 3af4b...86b

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasty. Folk over femti burde blitt kjemisk kastrert. 

Anonymkode: 3bd92...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra og med 65 for kvinner og 80 år for menn

Anonymkode: 9fcb0...f75

For noen kvinner heter det, skulle bare visst du

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nasty. Folk over femti burde blitt kjemisk kastrert. 

Anonymkode: 3bd92...594

🤣🤣🤣

Anonymkode: 20496...6e9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ekkelt når gæmliser over 30 har sex. 

Anonymkode: 3af4b...86b

🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 20496...6e9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...