Gå til innhold

Inspirasjon barnebursdag ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i nord- norge og barnet fyller tre år i midten av november. Vi har en leilighet på bare 57 kvm, men med direkte utgang til veranda og hage. På grunn av coronaen ser det ut til at det blir utebursdag....det er 5 barn + foreldre i kohorten hennes.

Hvordan kan vi lage en trivelig barnebursdag i mørket? Hvordan kan vi aktivisere ungene to timer? Vi har hage. Vi har også en lekeplass med bålplass rett på oversiden. Jeg er ikke den fødte leder og vet ikke helt hvordan jeg skal sette sammen et program sånn at jenta mi får en ordentlig bursdag. Hun ønsker seg en krone på hodet, som jo da må passe over lua...jeg har lyst på kakebursdag rundt langbord, det går jo evt an å sette ut på verandaen...? Tar veldig gjerne imot tips og ideer! Hvordan feirer du dine?

Anonymkode: 8722d...b2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heng opp lyslenker på batteri rundt i Hagen. Fyr i bålpanna, og stek pølser der. Enkle leker, potetløp, sekkeløp og sånt. Gjem godteposer i Hagen og ha skattejakt?

Anonymkode: 9584a...f25

• Liker 1
Skrevet

Ville egentlig hatt det på dagtid i helgen, før det ble mørkt. Men hvis du må ha det i mørket så kan du f.eks ha refleksjakt. Nesten som skattejakt, bare at de må bruke lommelykt for å finne reflekser. Har dere bålplass kan dere jo grille pølser, kan fremdeles servere kake og brus ☺️ Ville brukt engangsservise så det er lett å rydde opp etterpå 😅

Anonymkode: f8f4d...81a

• Liker 1
Skrevet

Må man ha barnebursdag nå for tiden da? Vi har ikke gjort det nå med våre og ser at folk flest avlyser.

Anonymkode: 3bca5...ff5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...