Gå til innhold

Han sier jeg ikke får se på pono, men selv ser han på i smug


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bamse20
Just now, AnonymBruker said:

Alle er ikke lik. Heldigvis for det. Du har sikkert noen nykker du også

Anonymkode: 57a96...d25

Selvfølgelig.

Men og bli sjalu av en film, det er merkelige greire.

Selvfølgelig har jeg mine sjalu sider, men det har ting som har med "ektehet" å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Bamse20 skrev:

Selvfølgelig.

Men og bli sjalu av en film, det er merkelige greire.

Selvfølgelig har jeg mine sjalu sider, men det har ting som har med "ektehet" å gjøre.

Jeg som ikke er så sjalu synes det meste av sjalusi er merkelige greier. 

Jeg og min mann har vel en regel, ut over avtalt monogami, som vi begge to er enige om. Ingen nachspiel. Det er å utsette seg for å trå over grenser, på grunn av alkohol og mulighet. 

Ellers har jeg sagt ja til en del regler på grunn av hans sjalusi som jeg finner direkte tåpelige. Blant annet får jeg ikke lov til å reise på tur med min homofile kamerat. Dette til tross for at min mann også kjenner ham godt nok til å vite at han er så 100% homofil at han er den eneste homofile jeg kjenner som aldri engang har kysset en kvinne. Dessuten godt gift med sin store kjærlighet. 

Dette synes jeg er så teit og tåpelig at jeg synes det er direkte flaut, og jeg har oppgitt andre årsaker til å ikke kunne bli med på turer. 

Det er en del andre teite regler også, men den nevnte plager meg mest. De andre kan jeg leve greit med. 

Helst ville han at jeg skulle love ham å ikke onanere også. Det lovet jeg ikke, der gikk grensa. Jeg kunne ikke love noe jeg visste at jeg ikke ville holde, og da ville det bare bli store konflikter om han oppdaget det. Heldigvis ga han seg på det etter drakamp et par år, hvor han "aksepterte", men så tok det opp igjen. Han var redd for at jeg fantaserte om andre. 

Som om jeg må onanere for å få seksuelle tanker om andre... 😆

Herregud jeg er glad for at jeg ikke er særlig plaget med sjalusi. Det meste angående sjalusi er jo tåpelig. 

Anonymkode: 0b46a...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 15.39, Gjest Theo_1 skrev:

Det er ihvertfall det meste av det en finner der. Kvinner på knær som suger pikk. Så hvis det er menn som liker å se på pikk så er de kanalene stedet

Jeg skal ærlig innrømme, jeg liker å se pikker bli sugd. Av kvinner, riktignok. Pikker sugd av menn gidder jeg ikke se på.

Du heter ikke tilfeldigvis Levi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...