Gå til innhold

Jeg har lyst til å bli en Hunk, hvordan bli det? Mann 23


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kommer jo veldig an på hvilke typer damer du ønsker å tiltrekke seg, samt hvordan du er som person og hva som føles naturlig ut for deg. Sleeve og tatoveringer kan være kult, men kan også være helt grusomt. Noen vil syns du er stilig fordi du har tatoveringer, andre vil syns du er stilig på tross av tatoveringer, mens andre igjen vil syns du er ustilig fordi du har tatoveringer. Det går ikke an å please alle. Du må jo egentlig gjøre hva du selv vil, men hva en hunk er varierer nok veldig fra person til person. Men selvbruning vil jeg fraråde uansett.

Men det å trene og det å prøve å forbedre seg selv er ofte positivt, så lenge man ikke blir veldig navlebeskuende i ens ferd på å bli en bedre utgave av seg selv. Nå er jo en typisk hunk en trent fyr, men det finnes også tynne menn som har en viss edge ved seg som gjør dem sexy. Det å ta vare på ta vare på egen hud og bry seg om helse og utseende trenger ikke være femi. Syns faktisk det er altfor mange menn som bruker det å være mann som en unnskyldning til å ikke bry seg om eget utseende fordi det er "femi", samtidig som de spiser usunt og forfaller. Det samme gjelder sikkert en del kvinner og. Men det betyr heller ikke at man gå fullstendig Jersey Shore, med Ed Hardy, evt andre glorete logoer, smykker, gigantiske tatoveringer og full av roid rage heller.

Men mitt hovedpoeng er at du må fortsatt være deg. Å forbedre seg selv er det ingenting galt i, men det er jo en del personer som rett og slett ender opp med å bli kleine personer fordi de skal prøve å være en kul, tøff hunk men som ender opp med å bli en såkalt "edgelord"-aktig person istedet. Ofte har jo hvilke "vibber" man sender ut mye å si. Jeg tror vi damer er flinkere enn menn på å oppfatte ukommuniserte vibber man skiller ut, gjerne i form av ekte selvtillit versus påtatt selvtillit, eller en genuin omsorg versus en selvutnevnt snill fyr som egentlig bare er snill for å få pult. Så sånn sett kan det være en fordel å ha i bakhodet hvordan du er som person, og ikke bare "jeg vil være en kul og tøff hunk", uten at du egentlig er det.

Men om prosjektet ditt vil gi deg mer selvtillit og få deg til å føle deg bedre, så er det bare å peise på. Men en attraktiv mann kan være mange ulike ting; han kan være nerdete, han kan være sporty, han kan være slank, han kan være muskuløs, han kan være bleik, han kan være brun, han kan ha rødt hår, brunt hår, kort hår, langt hår, mange tatoveringer, få tatoveringer, hipster, prippen, rockete, turstil, osv.

Anonymkode: aa160...c38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.10.2020 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Er det noen tips? Har noen ideer

Tenkte jeg skulle trene styrke, bruke proteinpulver og kreatin. 

Tatovere full sleeve på begge armene

Skrifttatovering i nakken. Veni vidi vici

Selvbruning hver uke , gjerne sikkelig mørk farge. 

 

 

Anonymkode: afe24...8c9

Du trenger ikke tattoos eller selvbruning 😂 uff det er litt flaut hvordan det har blitt.

Trening er bra, men du trenger ikke å ha perfekte ruter på magen, too much og too flashy blir ikke attraktivt lenger. 

Anonymkode: 5ca6d...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan slå deg sammen med hun som ville bli babe.

Anonymkode: bfc54...d68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Er det noen tips? Har noen ideer

Tenkte jeg skulle trene styrke, bruke proteinpulver og kreatin. 

Tatovere full sleeve på begge armene

Skrifttatovering i nakken. Veni vidi vici

Selvbruning hver uke , gjerne sikkelig mørk farge. 

 

 

Anonymkode: afe24...8c9

Hvis du skal bli en hunk må du ha sjarm, være handy, snill, morsom, høy, bredskuldret, og en god arbeidsmoral. 

Anonymkode: c7051...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/29/2020 at 12:39 PM, AnonymBruker said:

Er det noen tips? Har noen ideer

Tenkte jeg skulle trene styrke, bruke proteinpulver og kreatin. 

Tatovere full sleeve på begge armene

Skrifttatovering i nakken. Veni vidi vici

Selvbruning hver uke , gjerne sikkelig mørk farge. 

 

 

Anonymkode: afe24...8c9

Tjen eller arv penger.

Anonymkode: 245f4...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver ts er en harrytass og ingen hunk. Moderat trening, pene klær og fin frisyre er veien å gå. I tillegg til selvtillit, utstråling og sjarm. 

Anonymkode: e9bf6...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp en hul dildo å tre på penisen din å legg den nedover låret på t-banen. Da vil damer omtrent ramle over deg. Ligger noen sånne video pranks på youtube.😂

Anonymkode: 57d80...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening, få muskler💪🏻 Det er nok. Samme med god selvtillit og selvfølgelig ha god hygiene. 

Armene full i tatovering trenger du ikke. Ikke i nakken heller. Styr unna selvbruning. Det er mitt tips.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 15.16, AnonymBruker skrev:

Bli 190 høy.

Få 20 cm pikk.

Bli afrikaner.

Tre enkle steg alle kan gjennomføre om de legger ned litt innsats i stedet for å sitte på ræve og spise potetgull.

Anonymkode: 11943...e66

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Anonymkode: 96288...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er disse damene jeg vil ha?

Anonymkode: afe24...8c9

Lette i drift da, bare å spare på brødsmulene til "gakkakkene"

Anonymkode: ce2dd...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 18.17, AnonymBruker skrev:

Hadde ts vært en hunk ville han ikke spurt om oppskrift på kg, latterlig.

Anonymkode: 45693...e8f

Ts er ikke hunk, men vil bli det. Du har misforstått fullstendig.

Anonymkode: 63c5d...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...