Gå til innhold

Hva blir du seksuelt tiltrukket av hos en partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Personlighet + utseende

har du noen «krav» for å bli seksuelt tiltrukket av en person?

Anonymkode: 49345...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest UngMann1986

Hm, det eneste kravet er vel at man faktisk blir seksuelt tiltrukket! Her teller jo både personlighet, utseende og situasjonen inn.

Hun må helst være ganske feminin, og helst søt. Når det gjelder personlighet, er det mange forskjellige personligheter man kan bli tiltrukket av, ikke bare en type...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intelligens eller klokskap, først og fremst. Og et ålreit ansikt og en ålreit kropp. Kropp og ansikt alene? Sjeldent - da må det være jævlig pene øyne pluss en fantastisk rumpe på ham.

Anonymkode: baf36...f6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

At hun er feminin og har kvinnelige proporsjoner. Ellers er rundt ansikt, og tålmodig, positiv innstilling, som utstråler trygghet og nysgjerrighet, tiltrekkende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende:
Han må ikke være tynnere enn meg og helst ikke ha alt for kort hår. Gjerne være høyere (skal ikke så mye til). Ikke ha for mye skjegg og kroppshår. Er svak for et fint smil og snill øyne, og han kan ikke gå i capribukser eller bukseseler...

Personlighet:
Litt selvtillit, men ikke til det stadiet at han er for sikker. Ha godt humør og lett humor. Være snill og raus.

Anonymkode: e01d9...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utseende: høy, tattoveringer, mørkt hår/øyne

personlighet: sterk personlighet, en som kan sette meg litt på plass. Selvsikker og maskulin. 
Renslig: lukte godt, stelle seg og ta vare på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krav: Hun må være slank og naturlig, altså ikke ha noe plastikk, silikon, fillers eller store tatoveringer. 

Personlighet: Respons og kjemi.

Anonymkode: a952d...aa4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstråling...selvfølelse, humor, intelligens. Kjemi, rett og slett. Jeg har ingen fysisk type. 

Anonymkode: 45511...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende: Kjekk og muskuløs (innenfor visse grenser). 

Personlighet: At han har "ryggrad" (fikser ikke feige nikkedukker som ikke tør å si ifra), er handlekraftig, har god humor, er god til å lytte og er pålitelig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ser ut som Kylie Jenner. Mørkt hår, brune øyne og oser seksualitet.🥰

Anonymkode: ebaf4...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ikke være stor, hverken i høyde eller bredde. Det er nok det eneste som "må" være på plass utseendemessig.

Ellers må hun være snill og sympatisk, og bry seg om de rundt seg

Anonymkode: 9ac28...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smilet og øynene er viktige. Og så liker jeg at t-skjorten sitter litt stramt over noe veltrente armer og brystkasse.... Skal på ingen måte være noen "broiler" eller body builder, men veltrent og akkurat passe mengde muskler. DET ER SEXY!  😍

Formene armene til en mann får når han er litt passe veltrent, er... smaskens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en full pakke, som er vanskelig å beskrive, om det er snakk om full tenning. Det er bare noe ved vedkommende som gjør ham uimotståelig. Han er ikke en typisk kjekk mann, men jeg synes det. Noe med øynene, blikket, smilet, lukten, særtrekk, hendene, høyden, stemmen... nå snakker jeg selvfølgelig om min partner. 

Jeg blir ikke tent av en hvilken som helst mann jeg ser foran meg (gata, t-banen, film). Det er kanskje en liten forskjell som er mer typisk for menn enn kvinner. Men alt er selvfølgelig individuelt. Men, jeg kan synes noen er tiltrekkende uten at det er seksuelt, bare en observasjon. 

Så personen jeg finner seksuelt tiltrekkende må være en relasjon, kjemi, attraksjon. Ja, full pakke, men ingen bestemte regler, det skjer bare. Jeg har preferanser når det kommer til øyenfarge og kroppsvekt, men that's it. 

 

Anonymkode: 5e509...9d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væremåte og ikke minst seksuell adferd. 

Det hadde ikke hjulpet det minste om mannen hadde et perfekt utseende, men ikke en tilnærming til det seksuelle, eller utførelse av sex, som jeg ikke opplevde positivt. 

Kroppen min må rett og slett forvente at det blir en god opplevelse for å få lyst på en mann. Jeg kan ikke klare å tenke meg til, bestemme meg for eller se meg til lyst dersom jeg fysisk og mentalt vet at å ha sex blir en dårlig opplevelse. Det nytter ikke engang å prøve å innstille meg på å være positiv til sex om kroppen min allerede har erfart at det ikke blir bra. Da sier kroppen nei takk, uansett hva hodet prøver å si. 

 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...