Gå til innhold

«Hvem er du»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

"Hei Bente!
Fine bilder du har! Jeg ser at vi har noen felles interesser, jeg driver også med kajakk. Hvor pleier du å padle som regel?"

 

Noe sånt er jo en fin åpning på en samtale. Henvise til bildene eller bioen, og stille et konkret spørsmål som er lett å svare på. Så kan samtalen utvikle seg deretter.

 

Anonymkode: 03a34...566

Ps var en annen Bente da😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er meg som kansje liker deg.

Men det vet man ikke før man har prøvd det rent om det ikke allerede er for sent. 

Om kjærligheten da passer vet man ikke når man fortsatt er i mengden og vasser.

I tro og håp og kjærlighet vil du her finne ren ærlighet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg er meg selv, hva med deg?"

Anonymkode: fe042...155

Hater det spørsmålet, føles ut som det er en oldefar som snakker til en liten pike. "Men hvem er du for ei daaa?"

Anonymkode: 4f1d2...02f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hater det spørsmålet, føles ut som det er en oldefar som snakker til en liten pike. "Men hvem er du for ei daaa?"

Anonymkode: 4f1d2...02f

La være å svar om spørsmålet ikke passer deg :) 

Anonymkode: fe042...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke dette spørsmålet, for jeg har informasjon i bio som forteller dette om meg. Men ja, jeg stiller spørsmålet til de som ikke har tekst. Det betyr" Fortell om deg selv, for du har null info om deg ute, og jeg trenger å vite om jeg skal gidde å bruke tid på å bli kjent med deg. Har vi noe til felles, hvorfor har du sveipet meg til høyre?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.10.2020 den 22.46, remix2020 skrev:

Jeg ville svart: "Hei, jeg er en rolig, snill kristen mann på 47 år. Bor på Romerike. Har ikke barn, men har hund og stasjonsvogn 😉."

typisk menn å ramse opp eiendeler for så å legge på et blunkefjes 😅

Anonymkode: cbe87...e09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med folk som svarer her inn "Vet du ikke hvem du er kanskje?" på denne tråden. Hvis noen i fult alvor mener de kan gi et godt svar på hvem de er på et par setninger som første replikk på tinder, ja, hva sier det om hvem man er? 

Jeg tolker det som flere over her, at de er bare ute etter en kjapp basis greie, kanskje jobb, noe du liker/ikke liker, om du har barn eller kjæledyr osv. Kanskje sleng inn en liten fun fact også. Men alle disse tingene er jo ikke et fullverdig svar på det eksistensielle spørsmålet "Hvem er du?". 

Er også enig med det TS, hvis du får spørsmål som i stor grad besvares av bioen din så er det litt demotiverende og ofte et tegn på de ikke har sett på profilen din så mye. Som jeg synes er usjarmerende ihvertfall, til tross for at jeg selvsagt skjønner at folk på tinder snakker med mange av gangen. Synes allikevel det er best å prøve å vise at du er oppmerksom uansett, og prøver å etterleve det selv også. 

Anonymkode: 51085...c2e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

typisk menn å ramse opp eiendeler for så å legge på et blunkefjes 😅

Anonymkode: cbe87...e09

Hmm... ja det var ment humoristisk, men man kan jo ikke tilfredstille alle i slike forum som dette.😅

Ønsker deg en god helg 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Artig med folk som svarer her inn "Vet du ikke hvem du er kanskje?" på denne tråden. Hvis noen i fult alvor mener de kan gi et godt svar på hvem de er på et par setninger som første replikk på tinder, ja, hva sier det om hvem man er? 

Jeg tolker det som flere over her, at de er bare ute etter en kjapp basis greie, kanskje jobb, noe du liker/ikke liker, om du har barn eller kjæledyr osv. Kanskje sleng inn en liten fun fact også. Men alle disse tingene er jo ikke et fullverdig svar på det eksistensielle spørsmålet "Hvem er du?". 

Er også enig med det TS, hvis du får spørsmål som i stor grad besvares av bioen din så er det litt demotiverende og ofte et tegn på de ikke har sett på profilen din så mye. Som jeg synes er usjarmerende ihvertfall, til tross for at jeg selvsagt skjønner at folk på tinder snakker med mange av gangen. Synes allikevel det er best å prøve å vise at du er oppmerksom uansett, og prøver å etterleve det selv også. 

Anonymkode: 51085...c2e

Spot on.

Anonymkode: 25932...2e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 23.28, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke problemet. Får ofte dette spørsmålet fra menn, har ingen problemer med å legge meg selv frem og fortelle om hvem jeg er. Vet du ikke selv hvem du er, kanskje?

Anonymkode: 802bd...909

Hvem er du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.10.2020 den 13.38, Engel skrev:

Jeg får ikke dette spørsmålet, for jeg har informasjon i bio som forteller dette om meg. Men ja, jeg stiller spørsmålet til de som ikke har tekst. Det betyr" Fortell om deg selv, for du har null info om deg ute, og jeg trenger å vite om jeg skal gidde å bruke tid på å bli kjent med deg. Har vi noe til felles, hvorfor har du sveipet meg til høyre?"

Jeg får dette spørsmålet, selv om jeg har info i bio - dvs alder, bosted, barn, jobb, litt om hobbyer og interesser. Derfor synes jeg det er så rart og vanskelig å svare på, føler det er mye mer naturlig at det kommenteres på og spørres videre rundt det jeg har skrevet allerede. 

Ellers er det jo greiere spørsmål, men er fortsatt ikke veldig fan, synes det er mer naturlig med en samtale som flyter, der man ikke "presenterer" seg i så stor grad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt med en ny ting. Jeg har en kort tekst i bio som sier noe om jobb, barn, interessert. Og så et spørsmål! F.eks. "Jeg liker italiensk mat, hva er din favorittrett?" Da har den stakkaren som har matchet med deg (og som kanskje ikke er norgesmester i chatting) en åpningsreplikk som du har servert.

 

Anonymkode: 03a34...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Gaea skrev:

Jeg får dette spørsmålet, selv om jeg har info i bio - dvs alder, bosted, barn, jobb, litt om hobbyer og interesser. Derfor synes jeg det er så rart og vanskelig å svare på, føler det er mye mer naturlig at det kommenteres på og spørres videre rundt det jeg har skrevet allerede. 

Ellers er det jo greiere spørsmål, men er fortsatt ikke veldig fan, synes det er mer naturlig med en samtale som flyter, der man ikke "presenterer" seg i så stor grad. 

Ok, det er sant. Jeg har også vært borti noen få som ikke leser teksten. Jeg pleier da å parere med : "hva er det du lurer på utover det som står i bio?" Og da bør de komme med et himla bra svar om de ikke skal ryke ut. De som ikke har sett skikkelig på profilen er ikke seriøse, de gidder jeg ikke bruke tid på. Jeg er ikke ute etter de som liker meg pga utseendet. Jeg er ute etter de som har sett at vi har noe til felles, noe de er interessert i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.10.2020 den 5.21, Flintis skrev:

Hvem er du?

 

På 31.10.2020 den 5.34, AnonymBruker skrev:

«Ditt verste mareritt»

Anonymkode: 7cdcf...d82

Nå lo jeg godt😂 men det er veldig kortfattet og dekkende😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg virker ‘hvem er du?’-personer som late. 
 

litt som spm ASL? 

asl? ASL????? ASL plz. Gief asl.

man virker litt som gullgravere helt manisk og panisk prøver å finne gull. 
 

 

Anonymkode: f2b15...3df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart å gi et vettug svar på et sånn spørsmål. Så jeg hadde antageligvis bare sagt at han måtte spesifisere det spørsmålet. 

Godt jeg ikke er singel, ser at jeg hadde aldri klart meg på sånn som tinder 🥴

Anonymkode: 9552b...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Uansett hvordan en mann forsøker å åpne en samtale, så er det dessverre en viss risiko for at enkelte kvinner begynner å klage.           

Anonymkode: 8a0c9...6f0

Haha, det har du nok rett i. Man får bare gi litt blaffen og kjøre på uansett.  (Kvinne)

Anonymkode: e4d59...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...